Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anaaliseksi alottelijoille.

Vierailija
15.06.2015 |

Mieheni on monesti pyytänyt ja olen luvannut miettiä asiaa.. Minulla on miehen kanssa todella hyvä ja turvallinen olo, tietenkin. Ennen tätä seurustelusuhdetta olin 210% varma etten ikinä harkitsekaan tällaisia asioita.

Mutta asiaan. Mitä tulee ottaa huomioon kun harrastaa anaaliseksiä? Haluan aiheesta asiallista keskustelua. Kiitos.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:04"]

Mieheni on monesti pyytänyt ja olen luvannut miettiä asiaa.. Minulla on miehen kanssa todella hyvä ja turvallinen olo, tietenkin. Ennen tätä seurustelusuhdetta olin 210% varma etten ikinä harkitsekaan tällaisia asioita. Mutta asiaan. Mitä tulee ottaa huomioon kun harrastaa anaaliseksiä? Haluan aiheesta asiallista keskustelua. Kiitos.

[/quote]

Minkä ikäisiä olette?

Mielenkiinnolla kysyn, koska haluan tietää minkä ikäisenä ihmiset kiinnostuvat anaaliseksistä!

Vierailija
22/66 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:25"]

Onko pakko puhdistautua sitä ennen? Ei toimi siis spontaanisti? Itse en edes kakkaa joka päivä, onko siellä aina silti "tavaraa"?

[/quote]

Ei todellakaan tarvitse mitään erityistä puhdistusrituaalia tehdä. Koskaan ei ole nainen tehnyt ja silti ei mitään paskahaavereita ole sattunut. Tietysti kortsu haisee pasakalle, mutta siinä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme vähän päälle parikymppisiä. ap

Vierailija
24/66 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:44"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:25"]

Onko pakko puhdistautua sitä ennen? Ei toimi siis spontaanisti? Itse en edes kakkaa joka päivä, onko siellä aina silti "tavaraa"?

[/quote]

Ei todellakaan tarvitse mitään erityistä puhdistusrituaalia tehdä. Koskaan ei ole nainen tehnyt ja silti ei mitään paskahaavereita ole sattunut. Tietysti kortsu haisee pasakalle, mutta siinä se.
[/quote]

Mä kun luulin että vähän huone/miehelle edes pieni lemahdus. Ei ole kokemusta. 10

Vierailija
25/66 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:04"]

Mieheni on monesti pyytänyt ja olen luvannut miettiä asiaa.. Minulla on miehen kanssa todella hyvä ja turvallinen olo, tietenkin. Ennen tätä seurustelusuhdetta olin 210% varma etten ikinä harkitsekaan tällaisia asioita. Mutta asiaan. Mitä tulee ottaa huomioon kun harrastaa anaaliseksiä? Haluan aiheesta asiallista keskustelua. Kiitos.

[/quote]

Minkä ikäisiä olette?

Mielenkiinnolla kysyn, koska haluan tietää minkä ikäisenä ihmiset kiinnostuvat anaaliseksistä!
[/quote]

21. Kaveriporukassa peppuseksiä pidetään iljettävänä ja alistavana. Tunnen kyllä itse olevani hallitsevampi siinä tilanteessa enkä todellakaan alistettu - mennään sitä tahtia kuin minä haluan ja siinä asennossa missä minä haluan. Lopetetaan jos sanon niin.

Vierailija
26/66 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:44"]

[/quote]

Olette toisin sanoen alle 25 vuotiaita.

Kiitti =)

Vierailija
27/66 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:44"]

[/quote]

Olette toisin sanoen alle 25 vuotiaita.

Kiitti =)
[/quote]

Molemmat 25, jos sillä nyt on oikeasti suurta merkitystä. ap

Vierailija
28/66 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:48"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:44"] Olemme vähän päälle parikymppisiä. ap [/quote] Olette toisin sanoen alle 25 vuotiaita. Kiitti =) [/quote] Molemmat 25, jos sillä nyt on oikeasti suurta merkitystä. ap

[/quote]

Noh... itse 35 vuotias nainen, eikä tähän päivään asti ole vielä peppujutut mua kiinnostaneet. Siksi hieman utelen minkä ikäisenä se ihmisillä yleensä kiinnostaa. =)

Vierailija
29/66 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi ikää yleistää! Tyhmä kyselijä. Mun piireissä iäkkäämmät on kiinnostunu. Tiedätte varmaan miksi. ;) se on se tiukan paikka..

Vierailija
30/66 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:48"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:44"] Olemme vähän päälle parikymppisiä. ap [/quote] Olette toisin sanoen alle 25 vuotiaita. Kiitti =) [/quote] Molemmat 25, jos sillä nyt on oikeasti suurta merkitystä. ap

[/quote]

Noh... itse 35 vuotias nainen, eikä tähän päivään asti ole vielä peppujutut mua kiinnostaneet. Siksi hieman utelen minkä ikäisenä se ihmisillä yleensä kiinnostaa. =)
[/quote]

Muista en tiedä minkä ikäisiä ovat, joten itse en lähtisi yleistämään. Olisi kiva kuulla.. Tässä on pääpointti puolison kuuntelu ja avoimuus. Tämä olisi saattanut tapahtua milloin vain. Nyt se tuli kohdalle kaksvitosena. ap

Vierailija
31/66 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nykyään yleisempää heteroiden kesken vai puhutaanko siitä vain enemmän sosiaalisessa mediassa? Monta ketjua olen täällä aiheesta nähnyt, ajattelin kuitenkin avata oma. ap

Vierailija
32/66 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana. Oksettavia te naiset jotka annatte säännöllisesti paskareikäänne.. Ettekö tajua että suoli kärsii siitä ja kohta pullahtaa ulos. Tosi eksoottinen paikka siis se teidän musta aukkonne,

Vierailija
33/66 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 01:07"]Hyi saatana. Oksettavia te naiset jotka annatte säännöllisesti paskareikäänne.. Ettekö tajua että suoli kärsii siitä ja kohta pullahtaa ulos. Tosi eksoottinen paikka siis se teidän musta aukkonne,
[/quote]

Olen kyllä kuullut ettei se vaikuta ulostamiseenkaan mitenkään. Kyllä se kiinnostaa kun on terve SIIS.

Vierailija
34/66 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 01:04"]

Onko tämä nykyään yleisempää heteroiden kesken vai puhutaanko siitä vain enemmän sosiaalisessa mediassa? Monta ketjua olen täällä aiheesta nähnyt, ajattelin kuitenkin avata oma. ap

[/quote]

Miehenä voin vastata, että joka toisen naisen kanssa on hanuriakin soiteltu. Varmaan aika yleistä siis.

Vierailija
35/66 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 01:11"]

[/quote]

Miehenä voin vastata, että joka toisen naisen kanssa on hanuriakin soiteltu. Varmaan aika yleistä siis.

[/quote]

Jahas, ei ihmekkään että sukupuolitaudit leviää

Vierailija
36/66 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ikäkommentilleni alapeukku? Koen olevani hyvässä iässä ja odotan tulevaa positiivisena. Ilman 30- vuoden kriisiä, kuten ystävälläni sellainen jo on.Teinivuodet kaukana takana ja aikuisen elämä ja työuraa jo takana mukavasti tähän mennessä. Huomenna jatkan tämän ketjun parissa. Ja edelleen pyydän asiallista keskustelua. ap

Vierailija
37/66 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 01:11"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 01:04"]

[/quote]

[/quote]

Ei ole.

Vierailija
38/66 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 01:13"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 01:11"]

[/quote]

[/quote]

Jahas, ei ihmekkään että sukupuolitaudit leviää

[/quote]

Ei seksitautien leviäminen tietysti mikään ihme ole. Pers'seksit ja vaginaseksit olen kyllä hoitanut kumin kanssa, joten itse en ole tautien levittelyyn korteani kantanut.

Vierailija
39/66 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme aina lähetyssaarnaajassa kun harrastamme anaaiseksiä (eli usein) koska muissa asennoissa sattuu ainakin minua hyvin paljon. En tykkää mistään leluista pepussa, koska nekin sattuu, itse penis ei jostain syystä satu, tai sormikaan ellei kynsi osu. Kondomilla sattui hemmetisti, ihan outo kova kipu, joka poistui aina kun kondomi otettiin pois eli ei anaaliseksiä kortsulla kiitos. Liukkaria sopivasti, muttei liikaa koska sekin sattuu jos litisee pepussa liikaa, sellainen teelusikka on minulle sopiva määrä. En ole koskaan saanut peräruisketta tai mitään suolihuuhtelua ja kakka ei todellakaan ole sieltä pepusta tullut! Harvaluulo että olisi sottaista puuhaa, "tavallinen" seksi on meillä ainakin sotkuisempaa koska kiimanesteet ja valkovuodot... Pepun kanssa oikein siistiä, ei kakkaa eikä muutakaan. Niin ja kakasta puheen ollen, jos on alle 2h kakkaamisesta en kykene anaaliseksiin koska se sattuu silloin, eli neuvoisin ehdottomasti ei heti ulostamisen jälkeen! Ja kaiken maailman puuduttavat liukkarit sattui ainakin minua, sellainen kummallinen painekipu.. Eli suosittelisin pientä määrää normiliukkaria, ettei satu :) toki kaikki on hirveän yksilöllistä, kuten myös peppujutut, niin huomaat kyllä mikä asento jne tuntuu ikävältä (jos tuntuu) ja mikä ei ja niin poispäin.

Vierailija
40/66 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 01:14"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 01:11"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 01:04"] Onko tämä nykyään yleisempää heteroiden kesken vai puhutaanko siitä vain enemmän sosiaalisessa mediassa? Monta ketjua olen täällä aiheesta nähnyt, ajattelin kuitenkin avata oma. ap [/quote] Miehenä voin vastata, että joka toisen naisen kanssa on hanuriakin soiteltu. Varmaan aika yleistä siis. [/quote] Ei ole.

[/quote]

Noh... ehkä kyseessä on joku sukupolvittunut ilmiö? Itse olen 30-vuotias mies ja ihan totuudenmukaisesti ja vilpittömästi kerron, että joka toisen kanssa on asiaan paneuduttu. Mukavaa hommaa.