Aah, nain vaimoani pilluun juuri äsken M35
Palkinnoksi siitä, että hoidin lastamme 2 h pihalla ja hän sai rauhassa lukea filosofiaa.
Kommentit (17)
Mä rakastelin ihanan mieheni kanssa kuten harva se päivä vielä 15 vuoden ja kolmen lapsen jälkeenkin ihan vaan siksi, että rakastamme toisiamme.
Teilläkö osto- ja myyntiperiaate?
kerrotko lisää, oletko ollut ihan seuraamassa vai mistä tiedät ?
Perspano, mitä naapurissa harrastetaan, on piilohomojen hommaa. M35
Voin antaa teidän kummankin lukea filosofia, jos lapset saa johonkin, karsinaan!
Olen tatuoitu jätkä!
siitä saa iloita jos nainen edes joskus antaa. itse edustan anissukupuolta enkä ymmärrä mitää pihtaus-periaatetta! Joo usein väsyttää ja lapsi valvottaa mut mitä sit? Vai ootteko te naiset jo unohtanu miten uni maittaa ja kuinka saa lisää energiaa hyvän seksin jälkeen?? Kyllä sitä väsyneenäki täälä nautitaan! :) eipä tarvi miehen lähtee ettii toista..
enkä juossut heti kertomaan, vaan peittelin panon jälkeen vaimon Hello Kitty-lakanoihin ja annoin hänelle hänen ikioman pehmonallensa yöksi kainaloon ja annoin hyvänyönsuukon. Olen todellinen herrasmies ja hurmuri ja sydäntenvalloittaja.
M35
Perverssiä.
Vaimoni tykkää kun kohtelen häntä kuin prinsessaa, koska hänellä on ollut niin vaikeat kotiolot, ettei ole saanut olla ikinä prinsessa vaikka olisi halunnut. Olen ostanut hänelle Hello Kitty-lakanat ja Hello Kitty- yöpaitoja ja hän pitää niitä mielellään ja nauttii prinsessana olosta. Pehmonalle on uniturva. Mitähän tässä on perverssiä ja ällöttävää? Ei ole koskaan liian myöhäistä saada onnellinen lapsuus ja mielestäni minulla on oikeus tarjota se hänelle.
M35
pitää maksaa palkkaa oman lapsesi hoidosta? Ja vaimosi myy itseään sinulle? No voi että.