Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 01:37"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:38"]Vittuakos täällä ämmät vollottaa. Jokainen nainen on huora, kunhan hinnasta vaan sovitaan. Tämä kyseinen puhelun spermaviemäri ei vielä asuntoa vastaan antanut. Parempi tarjous kehiin vaan, niin huoralla on sakset auki.
[/quote] En ole ikinä tajunnut tätä lausetta. Siis että miksi se kohdistuu vain naisiin. Eiköhän tämänkin kirjoittaja oikein nöyrästi pyllistäisi ja levittäisi kaikkiaan kerran jollekin äijäköriläälle jos miljoonia lyötäis pöytään. Nuolisi vielä jälkikäteen paikat puhtaiksi.
[/quote]

Ei vaan jos joku nainen ehdottaisi miehelle niin mies antaisi jo ilmaiseksi!;) mokomat horot..

Vierailija
2/44 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 01:00"]

100 € on kuitenkin yli 20 % noin pienestä vuokrasta. Melkoinen vuokranalennus ilmeisesti tietämättä olllenkaan, millaisesta asunnosta on kyse :D Ja jos joku tällaisiin juttuihin lähtee, niin mikäs siinä. Voi tulla vähän rankat paikat, jos sattuu opiskeluista joku poikaystävä tarttumaan matkaan ja pitäis kuitenkin vuokranmaksuvelvollisuudet hoitaa :)

Mietin, että tapahtuukohan tätä oikeesti? Asuuko opiskelijat seksiä vastaan? Vai onko tää vain joku pervojen päiväuni.

[/quote]

Kyllä noita tarjouksia ainakin tulee oikeasti. En tiedä siitä suostuuko kukaan opiskelijatyttö niihin. Mullekin tuli pari tuollaista ehdotusta, kun aikoinaan muutin Helsinkiin opiskelemaan ja laitoin Hesariin ilmoituksen vuokra-asunnon etsimisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehille ei koskaan tehdä tällaisia tarjouksia?

Vierailija
4/44 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 14:21"]

Miksi miehille ei koskaan tehdä tällaisia tarjouksia?

[/quote]

Miten niin? Omistan pari sijoitusasuntoa pk-seudulla. Kiinnostaako?

Gay42v

Vierailija
5/44 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuliko kaupat?

Vierailija
6/44 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei kelvannut naiselle?

Vierailija
7/44 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mulle ei ole ikinä käynyt noin? Olisin kyllä suostunut ja olis monta asiaa helpottanut.

Vierailija
8/44 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itekin nainen, mutta mun mielestä toi oikeen johdatteli keskustelua siihen. Jos toinen sanoo, että vuokra on tän verran, niin mitä se jää jaarittelemaan, että "No mulla ei oo varaa tän enempää maksaa"? Mä olisin vain sanonut, että "Aha, no jatkan sitten etsimistä. Kiitos ja kuulemiin."

Vierailija
9/44 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän vaan ollut Toimi asialla...? No, vitsi vitsinä. Kyllä on ukolla pokkaa!

Vierailija
10/44 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:16"]

Oon itekin nainen, mutta mun mielestä toi oikeen johdatteli keskustelua siihen. Jos toinen sanoo, että vuokra on tän verran, niin mitä se jää jaarittelemaan, että "No mulla ei oo varaa tän enempää maksaa"? Mä olisin vain sanonut, että "Aha, no jatkan sitten etsimistä. Kiitos ja kuulemiin."

[/quote]

Niin no tuohan oli viritetty ansa. Kuka nauhottaa lähtökohtaisesti tollaiset puhelut?! Luultavasti oli tehnyt aiemmin ehdotuksen ja nyt kaveri halus nauhalle...

Vierailija
11/44 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Hehe.

Mites joku Jyväskylässä asuva, eiks siellä ole aika normaalitasoiset vuokrat? Tyyliin 500 €/yksiö suht hyvällä sijainnilla? Jos yksityisellä puolella luulee saavansa yksiön 350 eurolla sisältäen veden, netin ja sähkön, niin se kyllä kuulostaa minusta siltä että oikeen hakemalla haetaan jotakin erikoisempia järjestelyjä.

Puhelu tuntuu oudolta myös siksi, että a) miksi se on nauhoitettu? b) kuka neuvottelee mahdollisen vuokranantajan kanssa tuohon tyyliin? Musta olisi aika pöyristyttävää tinkiä 450 euron vuokrasta satanen pois. Olen aika varma, ettei kukaan vuokranantaja suostuisi näyttöä järjestämään tuollaiselle.

Ongelma on varmaan todellinen, mutta nauha herättää mussa liikaa kysymyksiä.

Vierailija
12/44 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:26"]

[/quote]

Niin no tuohan oli viritetty ansa. Kuka nauhottaa lähtökohtaisesti tollaiset puhelut?! Luultavasti oli tehnyt aiemmin ehdotuksen ja nyt kaveri halus nauhalle...

[/quote]

Toi puhelu kyllä vaikutti epäaidolle

Vierailija
13/44 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä ehdottaa. Ihan sama, vaikka joku ehdottaisi minulle pääni leikkaamista irti muovilusikalla. Jos tarjouksesta voi seuraamuksitta perääntyä, niin vahinkoa ei tapahdu.

Vierailija
14/44 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:29"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:26"]

[/quote]

[/quote]

Toi puhelu kyllä vaikutti epäaidolle

[/quote]

Nojoo... Heräs liikaa kysymyksiä.

Vierailija
15/44 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:09"]

Miks mulle ei ole ikinä käynyt noin? Olisin kyllä suostunut ja olis monta asiaa helpottanut.

[/quote]

Yäk, mulle on käynyt. Soitteli vielä monta kertaa perään ja lässytti kuinka hieno asunto olisi ja et sä pillua antais. Ällötys. Kai se olisi rahallisesti helpottanut, mutta ei, ei kertakaikkiaan. Olin vielä sinkkukin, mutta ei silti. Hyvännäköiset kundit opiskelijabileissa oli sitten asia erikseen.

Vierailija
16/44 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä akka kun ei suostunut. pano kuussa ja ilmainen kämppä ei kelpaa?

Vierailija
17/44 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:38"]Vittuakos täällä ämmät vollottaa. Jokainen nainen on huora, kunhan hinnasta vaan sovitaan. Tämä kyseinen puhelun spermaviemäri ei vielä asuntoa vastaan antanut. Parempi tarjous kehiin vaan, niin huoralla on sakset auki.
[/quote] Palaa nyt mikko-poika sinne omaan huoneeseen runkkaamaan.

Vierailija
18/44 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ootko kuullu tinkimisestä? Voihan sitä koittaa itselleen asunnon halvemmalla tienata. Iteki oon puhamalla höylänny vuokrasta 80€. Et joskus kannattaa yrittää. Halvemman vuokran pyytäminen ei ole sama asia kuin tommonen pervoilu tai oikeuta ketään limanuljaskoja hyötymään nuorien ihmisten hädästä. Harvapa maksukykyinen ihan säästömielessä tohon kauppaan suostuu.

Vierailija
19/44 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelun äänittäminen ilman toisen tietoa siitä on laitonta. Seksin ostaminen rahalla tai vaikka asunnolla sen sijaan ei.

Vierailija
20/44 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta sitä jaksetaan valittaa ja tehdä juttu. Saahan sitä kysyä, ei ole pakko suostua. Ja voihan sitä vuokrata sitten ihan toiseltakin vuokranantajalta. En oikeen tiedä mitä tässä jutussa on haettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme