Naisopiskelijalle tarjottiin asuntoa seksiä vastaan! kuuntele puhelu!
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 01:00"]
100 € on kuitenkin yli 20 % noin pienestä vuokrasta. Melkoinen vuokranalennus ilmeisesti tietämättä olllenkaan, millaisesta asunnosta on kyse :D Ja jos joku tällaisiin juttuihin lähtee, niin mikäs siinä. Voi tulla vähän rankat paikat, jos sattuu opiskeluista joku poikaystävä tarttumaan matkaan ja pitäis kuitenkin vuokranmaksuvelvollisuudet hoitaa :)
Mietin, että tapahtuukohan tätä oikeesti? Asuuko opiskelijat seksiä vastaan? Vai onko tää vain joku pervojen päiväuni.
[/quote]
Aivan varmasti asuu
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 01:26"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:49"]Kaikesta sitä jaksetaan valittaa ja tehdä juttu. Saahan sitä kysyä, ei ole pakko suostua. Ja voihan sitä vuokrata sitten ihan toiseltakin vuokranantajalta. En oikeen tiedä mitä tässä jutussa on haettu. [/quote] Seksinosto, jopa yrittäminen, on laitonta.
[/quote]
Seksinosto EI ole laitonta
Ikävä myöntää, mutta jos olisin tajunnut tämän, olisi opiskelijana varmasti asunut hesassa ja elänyt leveästi (vaikkakin perse pystyssä). Enää ei onneksi tarvitsisi, mutta kyllä se hiljaseksi vetää kun muistelee niitä aikoja. Ei se ollut ihmisarvoista elämää.
Toisen heikon aseman hyväksikäyttöähän se on, mutta minkäs teet.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:46"]
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:16"]
Oon itekin nainen, mutta mun mielestä toi oikeen johdatteli keskustelua siihen. Jos toinen sanoo, että vuokra on tän verran, niin mitä se jää jaarittelemaan, että "No mulla ei oo varaa tän enempää maksaa"? Mä olisin vain sanonut, että "Aha, no jatkan sitten etsimistä. Kiitos ja kuulemiin."
[/quote]
Ootko kuullu tinkimisestä? Voihan sitä koittaa itselleen asunnon halvemmalla tienata. Iteki oon puhamalla höylänny vuokrasta 80€. Et joskus kannattaa yrittää. Halvemman vuokran pyytäminen ei ole sama asia kuin tommonen pervoilu tai oikeuta ketään limanuljaskoja hyötymään nuorien ihmisten hädästä. Harvapa maksukykyinen ihan säästömielessä tohon kauppaan suostuu.
[/quote]
Tietenkin oikeuttaa hyötymään. Se on hänen asuntonsa ja jotkut naispuoliset sitä tarvitsee.