Mitä voisimme tehdä poikaystävän kanssa?
Olemme nyt pari päivää vain maattu kotona. Mitään tekemistä me ei keksitä, joten ajattelin että te av-mammat keksisitte meille puuhaa.
M25
Kommentit (34)
Menkää leffaan, piknikille puistoon, vaatekaupoille shoppailemaan..
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 23:24"]Jatkakaa makaamista.
[/quote]
Ei jakseta, me kuollaan tylsyyteen
-ap
Harrastakaa seksiä kun kerran makaatte.
Taidatte olla homoja jos itse olet mies ja kysyt mitä poikiksen kanssa tekisit... neuvoisin menemään pussailemaan kaduille tuottaen siten hyvän mielen homomyönteisille ja ärtymystä homovastaisille...itse ainakin tekisin niin o__o
Opetelkaa tai ji (kiinalainen aamujumppa) kahdeksan liikkeen sarja. Löytyy youtubesta!
Niin ja siis sellaista tekemistä jota voi tehdä tähän aikaan illasta
-ap
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 23:27"]Taidatte olla homoja jos itse olet mies ja kysyt mitä poikiksen kanssa tekisit... neuvoisin menemään pussailemaan kaduille tuottaen siten hyvän mielen homomyönteisille ja ärtymystä homovastaisille...itse ainakin tekisin niin o__o
[/quote]
Ei me jakseta lähteä ulos
-ap
Pelatkaa korttia?
Tehkää taikataikinaa!
Pelatkaa jotain pelejä? Korttipeli?
Kattokaa leffaa?
On se nyt kumma, kun on kaksi miestä vehkeinensä, eivätkä saa mitään aikaiseksi.
Leipokaa kaurakeksejä... helppoa, herkullista eikä mitään kummoisia aineksiakaan tarvita
Treenatkaa. Vatsoja, punnerruksia, kyykkyjä!
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 23:23"]Olemme nyt pari päivää vain maattu kotona. Mitään tekemistä me ei keksitä, joten ajattelin että te av-mammat keksisitte meille puuhaa.
M25
[/quote]
menkää töihin!
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 23:32"]Pelatkaa jotain pelejä? Korttipeli?
Kattokaa leffaa?
[/quote]
Joku leffa me ajateltiin katsoa
-ap
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 23:33"]Oottepas laiskoja :D
[/quote]
Niin ollaan :DD
-ap
Jatkakaa makaamista.