En löydä kumppania missä voisi olla vikaa?
Olin Tinderissä ja muissa deittiappeissa yli vuoden mutta kertaakaan en päässyt treffeille. Olen jutellut miesten kanssa ulkonakin mutta tuloksetta. Tinderin käytön lopetin kun ei siitä ollut apua. Hymyilen, olen kohtelias ja avulias, työpaikka ja auto on. Antakaa kommenttia mistä voisi johtua?
Ikää 32v nainen
pitkät hoidetut omat hiukset
170cm 53kg
ei tatuointeja eikä lävistyksiä
tyyli romanttinen mutta ei paljastava
meikkaan jonkin verran
harrastan koiran kanssa lenkkeilyä, tennistä, uintia ja lukemista.
Kommentit (158)
Niille tulee yhtäkkiä joku kiire, kun kesä lähestyy.
Vierailija kirjoitti:
Miehet heräävät pian talvihorroksesta.
Milloin tää tarkalleen ottaen tapahtuu? Voin sitten ajoittaa tinderiin liittymiseni siihen
Se on vaan niin,että se sattuu kohdalle kun sattuu...ei voi tietää milloin...kannattaa vaan olla verkot vesillä ja silmät auki koko ajan rennolla asenteella :) itsekin 40-sinkku tällä hetkellä,eikä pitkiin aikoihin mitään pitkälle johtanutta vaan jotain juttelua baarissa tai muualla,mutta ei sen kummempaa....ei johtanut treffeille...kuukausia sitten yhdet treffit oli,mutta niistä ei tullut jatkoa,mies ei kiinnostanut sen pitemmälle.....
Vierailija kirjoitti:
Nainen, joka ei saa seuraa Tinderistä? Aikamoinen saavutus kyllä.
Jep. Parisuhteen saaminen on oma lukunsa, mutta treffiseuraa saa nainen kuin nainen.
Jos minä keski-ikäisenä miehenä laittaisin peruukin ja meikkiä ja ilmoituksen jossa etsin heteromiestä, saisin enemmän matcheja kuin nyt.
Ja kyllä, luit oikein. Tuo on tehty. Tykkääjät eivät lukeneet profiilista kohtaa "mies", olettivat vain että kaippa tuo nainen on.
https://www.loopsamoa.com/content/man-creates-fake-tinder-profile-see-w…
Vierailija kirjoitti:
En minä etsisi netistä, enkä baareista. Vaan pitäisin ulkonäköni huoliteltuna, ja liikkuisin ihmisten ilmoilla aktiivisesti - kesäkaudella paljon helpompaa.. Tai oikeastaan jo vapusta alkaen.
On taas todettava, että kyllä naisilla on tuossa suhteessa kovin helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Koitas OF-tiliä.
AV-mammojen suosittelema sivu.
Mammojen miehethän tuolla sivustolla on ja mammojen korvista nousee savua
Jos nainen on ok näköinen, ja on omasta mielestään hyvää ja viehättävää seuraa, niin kuinka on selitettävissä se että ei kumminkaan löydy sopivaa seuraa vaikka tinder profiili on ollut esim vuoden? Onko oma rima miesten suhteen liian ylhäällä, vai ne oletukset itsestään sitten liian ylhäällä? Vai eikö siellä tinderissä sitten ole niitä oikeita ja sopivia kumppaneita?
Vierailija kirjoitti:
Vähän erilainen provo tällä kertaa..
Kaunis, nuori, täydellinen nainen ei muka löydä seuraa. Yhyy, vika on miehissä tietenkin, kun niillä on niin kovat vaatimukset vaikka ovat itse kaljuja plösöjä.
Sinähän niitä miehiä (turhaan) syyttelet enkä minä ja aloitus on ihan oikeasta elämästä. P.s. Kukaan ei ole täydellinen
Vierailija kirjoitti:
Et siis ole päässyt treffeille?
A) olet trolli
B) olet hemmetin nirso ja annat ei-signaalia kaikille paitsi hyvin tasokkaille miehilleEi ole muita vaihtoehtoja.
C) olen todella ujo
Vierailija kirjoitti:
32v nainenko ei pääse treffeille tinderin kautta???
Ja joku vielä uskoo tuon skeidan.
Miehenä suorastaan v i t u t t a a tämmöstä jutut...
Ei toiminut face to face, ei Tinder eikä muutkaan deittisivustot ja nyt lopetin niiden käytön enkä tiedä palaanko käyttäjäksi. Ei minuakaan tämä sinkkuus tee onnelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et saanut tinderistä seuraa, niin se on kyllä ihan oma vikasi.
Ihan samaa ihmettelin. Tinderistä saa takuulla seuraa, jos ei itse ole nirso.
Minkälainen historiasi on?
En harrasta flingejä enkä yhden yön juttuja. Haluan naimisiin ja perustaa oman perheen.
Perheen perustamisessa ei ole mitään pahaa. Mutta tuollaisen ilmaisemin profiiliteksissä karkoittaa miehet takuulla, jos nainen ilmoittaa haluavansa Tinderissä naimisiin ja perheen. Thaimaalaiset ja Ukrainalaiset deitti palstoilla ilmoittelevat juuri noin. Jospa lähtisit hieman leppoisemmalla kuvauksella, esim "En etsi seksisuhdetta vaan tositarkoituksella mukavaa ja rentoa miestä. Käydään kahvilla tai kävelyllä, tutustutaan ja jutellaan ja katsotaan, käyvätkö ajatuksemme tulevaisuudesta yksiin ja viihtyisimmekö toistemme seurassa kenties pidempäänkin".
Tuo "en etsi seksisuhdetta" on se, mikä karkoittaa miehet. Ette tunne miehiä ollenkaan. Tuo teksti ei karkoita yhtäkään miestä pois, joka etsii seksiä, mutta niitä miehiä kyllä, jotka toivovat löytävänsä mukavan naisen.
Hekö ovat niin tyhmiä, että eivät tajua, mitä tuolla lauseella tarkoitetaan?
Olet varmaan silti oikeassa, että tuo ei ole paras tai lainkaan hyödyllinen tapa muotoilla asia, mutta kai Tinderissä sinänsä on ihan järkevää kertoa, mitä hakee. Joku hakee sieltä pelkkää irtoseksiä, joku muu mahdollisesti pysyvämpää suhdetta - en oikein ymmärrä, miksi on ok kertoa, jos haussa on pelkkä seksi, mutta sitä ei saisi kertoa, jos toivoo löytävänsä suhteen? Vaikea uskoa myös, että jos mies itsekin toivoo löytävänsä suhteen, hän jättäisi muuten erittäin mielenkiintoiselta vaikuttavan naisen väliin vain siksi, että hän on ilmoituksessaan tuonut ilmi sen, että ei hae irtoseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on ok näköinen, ja on omasta mielestään hyvää ja viehättävää seuraa, niin kuinka on selitettävissä se että ei kumminkaan löydy sopivaa seuraa vaikka tinder profiili on ollut esim vuoden? Onko oma rima miesten suhteen liian ylhäällä, vai ne oletukset itsestään sitten liian ylhäällä? Vai eikö siellä tinderissä sitten ole niitä oikeita ja sopivia kumppaneita?
Luin koko ketjun aloitusta myöten. Henkilökohtaisesti lopetin tinderöinnin kahden viikon jälkeen, kun tajusin ettei kilometrit riitä haluamieni miesten luo näin pandemia-aikoina. Syitä voi olla monia mutta aloittaja mainitsi olevansa ujo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En harrasta flingejä enkä yhden yön juttuja. Haluan naimisiin ja perustaa oman perheen.
Perheen perustamisessa ei ole mitään pahaa. Mutta tuollaisen ilmaisemin profiiliteksissä karkoittaa miehet takuulla, jos nainen ilmoittaa haluavansa Tinderissä naimisiin ja perheen. Thaimaalaiset ja Ukrainalaiset deitti palstoilla ilmoittelevat juuri noin. Jospa lähtisit hieman leppoisemmalla kuvauksella, esim "En etsi seksisuhdetta vaan tositarkoituksella mukavaa ja rentoa miestä. Käydään kahvilla tai kävelyllä, tutustutaan ja jutellaan ja katsotaan, käyvätkö ajatuksemme tulevaisuudesta yksiin ja viihtyisimmekö toistemme seurassa kenties pidempäänkin".
Tuo "en etsi seksisuhdetta" on se, mikä karkoittaa miehet. Ette tunne miehiä ollenkaan. Tuo teksti ei karkoita yhtäkään miestä pois, joka etsii seksiä, mutta niitä miehiä kyllä, jotka toivovat löytävänsä mukavan naisen.
Olet varmaan silti oikeassa, että tuo ei ole paras tai lainkaan hyödyllinen tapa muotoilla asia, mutta kai Tinderissä sinänsä on ihan järkevää kertoa, mitä hakee. Joku hakee sieltä pelkkää irtoseksiä, joku muu mahdollisesti pysyvämpää suhdetta - en oikein ymmärrä, miksi on ok kertoa, jos haussa on pelkkä seksi, mutta sitä ei saisi kertoa, jos toivoo löytävänsä suhteen? Vaikea uskoa myös, että jos mies itsekin toivoo löytävänsä suhteen, hän jättäisi muuten erittäin mielenkiintoiselta vaikuttavan naisen väliin vain siksi, että hän on ilmoituksessaan tuonut ilmi sen, että ei hae irtoseksiä.
Tinderistä ei löydy +30-vuotiaiden sarjassa erittäin mielenkiintoisia naisia. Ovat jo varattuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A) olet trolli
B) olet hemmetin nirso ja annat ei-signaalia kaikille paitsi hyvin tasokkaille miehilleEi ole muita vaihtoehtoja.
C) olen todella ujo
Olet nainen. Ujous on vain plussaa. Ei naiset yleisestikään tee pariutumisen eteen mitään muuta, kuin ovat joko netissä, kännissä tai odottavat miesten aloitteita live-elämässä, joka on kypsemmässä iässä varsin epätodennäköinen vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ei ole varaa hakea kahta asiaa erikseen. Aniharvalla miehellä on mahdollisuuksia asettaa mitään kriteereitä deittiapplikaatioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A) olet trolli
C) olen todella ujo
Olet nainen. Ujous on vain plussaa. Ei naiset yleisestikään tee pariutumisen eteen mitään muuta, kuin ovat joko netissä, kännissä tai odottavat miesten aloitteita live-elämässä, joka on kypsemmässä iässä varsin epätodennäköinen vaihtoehto.
Ei ole plussaa. Omasta kokemuksestani tiedän että ujolle naiselle on todella surkeita miehiä tarjolla. Livealoitteita minulle on tehty paljon, mutta vain sellaiset miehet, joita en voisi itselleni kuvitellakaan. Tinderissä olen hetken ollut ja siellä tuli hyviäkin matchejä, mutta jos miehellä on valinnanvaraa, ei ujo ole se ykkösvalinta pariuhteeseen. Vaatii liikaa vaivaa jo alussa. Olen alle kolmekymppinen, jos se on olennaista.
-Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A) olet trolli
C) olen todella ujo
Ei ole plussaa. Omasta kokemuksestani tiedän että ujolle naiselle on todella surkeita miehiä tarjolla. Livealoitteita minulle on tehty paljon, mutta vain sellaiset miehet, joita en voisi itselleni kuvitellakaan. Tinderissä olen hetken ollut ja siellä tuli hyviäkin matchejä, mutta jos miehellä on valinnanvaraa, ei ujo ole se ykkösvalinta pariuhteeseen. Vaatii liikaa vaivaa jo alussa. Olen alle kolmekymppinen, jos se on olennaista.
-Eri
Ujous ei ole se syy, miksi mies valitsi toisin. Miehet eivät ole naisia.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta ettei kehopositiivisuus vieläkään ulotu laihoihin. Olet ihan normaalipainoinen, joten ei paino ole ongelma.
BMI 18,3 on alipainon puolella. Ei hänellä silloin kovin hyviä pakaralihaksia voi olla. Ja tässä on kyse jo yli 30-vuotiaasta, joten jos rasvaa ei ole just ollenkaan, niin rypyt korostuu jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A) olet trolli
C) olen todella ujo
-Eri
Ujous ei ole se syy, miksi mies valitsi toisin. Miehet eivät ole naisia.
No kerro sinä minulle mikä on se syy. Liian pienet tissit?
Kyllä.