Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En löydä kumppania missä voisi olla vikaa?

Vierailija
05.02.2022 |

Olin Tinderissä ja muissa deittiappeissa yli vuoden mutta kertaakaan en päässyt treffeille. Olen jutellut miesten kanssa ulkonakin mutta tuloksetta. Tinderin käytön lopetin kun ei siitä ollut apua. Hymyilen, olen kohtelias ja avulias, työpaikka ja auto on. Antakaa kommenttia mistä voisi johtua?

Ikää 32v nainen
pitkät hoidetut omat hiukset
170cm 53kg
ei tatuointeja eikä lävistyksiä
tyyli romanttinen mutta ei paljastava
meikkaan jonkin verran
harrastan koiran kanssa lenkkeilyä, tennistä, uintia ja lukemista.

Kommentit (158)

Vierailija
61/158 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on miehissä. N34

Vierailija
62/158 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on tietenkin miehissä, eikä ikinä siellä peilissä... -.-"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/158 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitas OF-tiliä. 

AV-mammojen suosittelema sivu.

Vierailija
64/158 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile Millionaire matchia. Oma osio alle 200k tienaajille.

Mitä ap:ssa on niin erityistä, että saisi rikkaan miehen? Heille on tarjolla nuorempia, kauniimpia ja mukavampia naisia kymmenittäin.

Hah. Kyllä minä ainakin haluan naisen joka on klassinen, kiltti ja omani ikäinen. Terv. varakas mies

Kukaan ei kysynyt varakkuudestasi. Rahalla saat maksullisia toki mielinmäärin.

Kunnioitan naisia niin paljon että haluan yhden naisen, vaimon ja se riittää minulle. Terv. varakas mies

Vierailija
65/158 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susta saa sen käsityksen, ettet ole kovinkaan hauskaa seuraa.

Vierailija
66/158 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan tinderistä löydä kumppania. Siellä on vain hulluja ja varattuja miehiä.

Vierailija
67/158 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on se, että jos joku muka ei löydä elämänkumppania itselleen, niin se syy on vain ja ainoastaan siinä kumppanin etsijässä itsessään.

Ja niitä syitä on suuri määrä.

Ykkösjuttu on se, että etsii kumppania vääriltä tahoilta.

Toinen syy on se, että on pitkään elänyt ykiskeen ja muodostanut mielessään jonkun mielikuvitus kumppanin,  siis kumppanin, jonka täytyy täyttää tietyt kriteerit ja ehdot, ennekuin "huolit" hänet kaveriksi, miesystäväksi ja lopulta elämänkumppaniksi.

Kolmanneksi, jos tämä henkilö, oli hän kuka tahansa, ei täytä kaikkia sun asettamiasia ehtoja, niin hän heti kättelyssä eli eka treffeillä täysi p#rseestä ja kelvoton ihminen.

No, mitäpä tästä, sun puolestahan  ja mielestäsihän näin pitää ollakin.

Mutta ootko koskaan ajatellut, että sillä treffikaverillakin on omat vaatimukset sinua kohtaan.  Hän saattaa olla vaikka olla miten fiksu kaveri kaikin puolin,  mutta sun käytöksesi häntä kohtaan on niin perseestä, ettei hän koskaan milloinkaan halua enää koskaan tavata sinua uudellee,

Ja koska olet sairaan vaativa ja yksioikoine ihminen, sä usein hylkäät tosi hyvänkin tyypin vain siksi, että hän on sun mielestäsi pukeunut väärin tapaamiiseen, tai tilaa väärää kahvi tai ruokaa.

Tai puhuu itsekin jännittäessään liikaa tai liian vähän tai aivan vääristä asioista.

Jne ja jne.

Joten eipä kannata ihmetellä miksi jotkut löytävät kumppanin ja jotkua eivät koskaan.

Kysymys on ihmisen omasta fiksuudesta, kyvystä nähdä kumppanin näkymättömät puolet, sekä kyvystä antaa toiselle mahdollisuus näyttää ne parhaimmat puolensa, myös sen jännityksen täyttämän ensi treffien jälkeen.

Ja tosi fiksu nainen ei edes lähde treffeille kaikkien miesten kanssa.

Vierailija
68/158 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy on miehissä. N34

Olen samaa mieltä. Me miehet olemme roskaa, kannattaa vältellä. M32

Vierailija
69/158 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan tinderistä löydä kumppania. Siellä on vain hulluja ja varattuja miehiä.

Joo, saattaa olla noinkin.  Mutta toisinaan siellä on liikkeellä niin naisia kuin miehiäkin aivan tosi tarkoituksella.

Eivät kaikki miehet sentäs aina ja jatkuvasti hae pelkkää seksiseuraa.

Toisin kuin voisi luulla, useat miehet etsivät myös täysin pysyvää suhdetta mieleisen naisen kanssa, aivan samoin kuin naisetkin miehistä.

Ei pidä juuttua pelkkiin oletuksiin ja eikä niihin tyyppeihin, jotka etsivät pelkkää seksiseuraa puolin ja toisin.

Suurin osa yksinäisistä ja eronneista ihmisistä etsii luotettavaa, kiinteää ja pysyvää kumppania elämäänsä.

Erikseen kokonaan ovat ne varatut tyypit, jotka Tinderistä hakevata vain väiaikaista vaihtelua seksisuhteina.

Vierailija
70/158 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun on panostettava suomeen.

Ensinnäkin, asiavirheet: aloituksessasi on niin monta epärationalisuutta, että yleisvaikutelmaksi jää "hillitty hulluus". Mieti, mitä sanot!!

Toiseksi, kevennä - hulluttelematta... Ota rento luonnollinen tyyli. Älä yritä kikkailla kielen kanssa, kun se ei ole vahvuutesi. Tarkista tekstisi, ettei se ole ihan pöhkö tai kuollettavan tylsä. Tarkista ja julkaise vasta seuraavana päivänä, niin huomaat paremmin, miltä sen lukeminen tuntuu.

Periaatteessa pelkän kuvan pitäisi riittää (voisin kuvitella! En käytä seuranhakupalveluja.) Panosta kuvaan, jolloin teksin saa minimoida. Itse asiassa, jätä teksti mieluummin pois...

Mä kerran kokeilin Tinderiä, kylässä asuin ja silti sain ekoina päivinä lähes 100 viestiä päivässä. Sen on täytynyt johtua kuvasta, sillä teksti oli lyhyt. En minäkään treffeille päässyt, poistin profiilini. Mutta oletko sinä kirjoittanut jotain ihan kummallista, tai liikaa turhaa tietoa - ja miten onnistunut on kuvasi - jos ajattelet johtuvan sinusta, kun ei treffejä.

Panosta siis kuvaan, ja minimoi suomi! Jos äidinkielesi on joku muu kuin suomi, käytä sitä.

Vierailija
71/158 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika puheliaisuus on merkki epäluottamuksesta.

Vierailija
72/158 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin, asiavirheet: aloituksessasi on niin monta epärationalisuutta, että yleisvaikutelmaksi jää "hillitty hulluus". Mieti, mitä sanot!!

Toiseksi, kevennä - hulluttelematta... Ota rento luonnollinen tyyli. Älä yritä kikkailla kielen kanssa, kun se ei ole vahvuutesi. Tarkista tekstisi, ettei se ole ihan pöhkö tai kuollettavan tylsä. Tarkista ja julkaise vasta seuraavana päivänä, niin huomaat paremmin, miltä sen lukeminen tuntuu.

Periaatteessa pelkän kuvan pitäisi riittää (voisin kuvitella! En käytä seuranhakupalveluja.) Panosta kuvaan, jolloin teksin saa minimoida. Itse asiassa, jätä teksti mieluummin pois...

Mä kerran kokeilin Tinderiä, kylässä asuin ja silti sain ekoina päivinä lähes 100 viestiä päivässä. Sen on täytynyt johtua kuvasta, sillä teksti oli lyhyt. En minäkään treffeille päässyt, poistin profiilini. Mutta oletko sinä kirjoittanut jotain ihan kummallista, tai liikaa turhaa tietoa - ja miten onnistunut on kuvasi - jos ajattelet johtuvan sinusta, kun ei treffejä.

Panosta siis kuvaan, ja minimoi suomi! Jos äidinkielesi on joku muu kuin suomi, käytä sitä.

Sait sata viestiä päivässä, etkä päässyt treffeille? Minä sain kerran miehenä yhden vastauksen kaikista kymmenestä avauksestani yhtä monelle mätsille. Tämä tapahtui vuonna 2018, kun Tinderin sukupuolijakauma oli muutaman pykälän tasaisempi. Tunsin lyöneeni ohjelman kaikki algoritmit ja olin parisuhdemarkkinoiden aallonharjalla, kun sain vastauksen avaukseeni emojilla. Sen pituinen se.

Vierailija
73/158 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan riitä, että sukulaiset ihmettelee miten noin näpsäkkä ja kivannäköinen tyttö ei löydä poikaystävää. Ehkä sulla on jotain korjattavaa. Asenne tai luonne?

Vierailija
74/158 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kaverin kanssa yhdessä kirjoittaa tinder-teksti ja valita kuvat. 

Vierailija
75/158 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et saanut tinderistä seuraa, niin se on kyllä ihan oma vikasi.

Ihan samaa ihmettelin. Tinderistä saa takuulla seuraa, jos ei itse ole nirso.

Minkälainen historiasi on?

En harrasta flingejä enkä yhden yön juttuja. Haluan naimisiin ja perustaa oman perheen.

Monet perheet ovat alkaneet yhden yön jutusta. Harvoin sinä onnistut ilman seksiä selviämään naimisiin saakka, vaikka kuinka sitä yrität miehille vakuuttaa.

Yhden yön jutut eivät ole minun juttuni, koska uskon avioliittoon.

Vierailija
76/158 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viallisia kumppaniehdokkaita on Suomi täynnä. Miten niin et löydä sellaista?

Viallisia? Miksi pitäisi olla viallinen?

Vierailija
77/158 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En harrasta flingejä enkä yhden yön juttuja. Haluan naimisiin ja perustaa oman perheen.

Monet perheet ovat alkaneet yhden yön jutusta. Harvoin sinä onnistut ilman seksiä selviämään naimisiin saakka, vaikka kuinka sitä yrität miehille vakuuttaa.

Yhden yön jutut eivät ole minun juttuni, koska uskon avioliittoon.

Voit aina mennä naimisiin Jeesuksen kanssa.

Vierailija
78/158 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perheen perustamisessa ei ole mitään pahaa. Mutta tuollaisen ilmaisemin profiiliteksissä karkoittaa miehet takuulla, jos nainen ilmoittaa haluavansa Tinderissä naimisiin ja perheen. Thaimaalaiset ja Ukrainalaiset deitti palstoilla ilmoittelevat juuri noin. Jospa lähtisit hieman leppoisemmalla kuvauksella, esim "En etsi seksisuhdetta vaan tositarkoituksella mukavaa ja rentoa miestä. Käydään kahvilla tai kävelyllä, tutustutaan ja jutellaan ja katsotaan, käyvätkö ajatuksemme tulevaisuudesta yksiin ja viihtyisimmekö toistemme seurassa kenties pidempäänkin".

Kokemuksella voin sanoa, että kannattaa sanoa jo alussa mitä haluaa ettei käy kuten viimeaikoina uutisissa olleille naisille "en saa lasta kun mies lykkää vauvantekoa". Lähipiirissä on käynyt näin ja pari naista on katkerina. Ap:lle toivotan onnea.

Vierailija
79/158 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sohvan alta etsinyt?

Sohvan alla ei majaile miestä.

Vierailija
80/158 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sait sata viestiä päivässä, etkä päässyt treffeille? Minä sain kerran miehenä yhden vastauksen kaikista kymmenestä avauksestani yhtä monelle mätsille. Tämä tapahtui vuonna 2018, kun Tinderin sukupuolijakauma oli muutaman pykälän tasaisempi. Tunsin lyöneeni ohjelman kaikki algoritmit ja olin parisuhdemarkkinoiden aallonharjalla, kun sain vastauksen avaukseeni emojilla. Sen pituinen se.

Nuoret naiset ei välttämättä tajua, että menettää tilaisuuden, jos vastaa ekaan viestiin liian arasti 😌

Mä olin vuonna 2016. Yritin vastata kaikille (höntti) ja se tuntui liian työläältä. Lisäksi suutuin Tinderille, kun se levitteli mun kuvaa! 😂 Siihen Tinderin kanssa "riitaantumiseen" jäi mun treffitkin kai jäi.