Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En löydä kumppania missä voisi olla vikaa?

Vierailija
05.02.2022 |

Olin Tinderissä ja muissa deittiappeissa yli vuoden mutta kertaakaan en päässyt treffeille. Olen jutellut miesten kanssa ulkonakin mutta tuloksetta. Tinderin käytön lopetin kun ei siitä ollut apua. Hymyilen, olen kohtelias ja avulias, työpaikka ja auto on. Antakaa kommenttia mistä voisi johtua?

Ikää 32v nainen
pitkät hoidetut omat hiukset
170cm 53kg
ei tatuointeja eikä lävistyksiä
tyyli romanttinen mutta ei paljastava
meikkaan jonkin verran
harrastan koiran kanssa lenkkeilyä, tennistä, uintia ja lukemista.

Kommentit (158)

Vierailija
141/158 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis ole päässyt treffeille?

A) olet trolli

B) olet hemmetin nirso ja annat ei-signaalia kaikille paitsi hyvin tasokkaille miehille

Ei ole muita vaihtoehtoja.

C) olen todella ujo

Olet nainen. Ujous on vain plussaa. Ei naiset yleisestikään tee pariutumisen eteen mitään muuta, kuin ovat joko netissä, kännissä tai odottavat miesten aloitteita live-elämässä, joka on kypsemmässä iässä varsin epätodennäköinen vaihtoehto.

Ei ole plussaa. Omasta kokemuksestani tiedän että ujolle naiselle on todella surkeita miehiä tarjolla. Livealoitteita minulle on tehty paljon, mutta vain sellaiset miehet, joita en voisi itselleni kuvitellakaan. Tinderissä olen hetken ollut ja siellä tuli hyviäkin matchejä, mutta jos miehellä on valinnanvaraa, ei ujo ole se ykkösvalinta pariuhteeseen. Vaatii liikaa vaivaa jo alussa. Olen alle kolmekymppinen, jos se on olennaista.

-Eri

Ujous ei ole se syy, miksi mies valitsi toisin. Miehet eivät ole naisia.

No kerro sinä minulle mikä on se syy. Liian pienet tissit?

Vaatimaton kokonaisulkonäkö suhteessa tavoiteltaviin miehiin.

Vierailija
142/158 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et siis ole päässyt treffeille?

A) olet trolli

B) olet hemmetin nirso ja annat ei-signaalia kaikille paitsi hyvin tasokkaille miehille

Ei ole muita vaihtoehtoja.

C) olen todella ujo

Olet nainen. Ujous on vain plussaa. Ei naiset yleisestikään tee pariutumisen eteen mitään muuta, kuin ovat joko netissä, kännissä tai odottavat miesten aloitteita live-elämässä, joka on kypsemmässä iässä varsin epätodennäköinen vaihtoehto.

Ei ole plussaa. Omasta kokemuksestani tiedän että ujolle naiselle on todella surkeita miehiä tarjolla. Livealoitteita minulle on tehty paljon, mutta vain sellaiset miehet, joita en voisi itselleni kuvitellakaan. Tinderissä olen hetken ollut ja siellä tuli hyviäkin matchejä, mutta jos miehellä on valinnanvaraa, ei ujo ole se ykkösvalinta pariuhteeseen. Vaatii liikaa vaivaa jo alussa. Olen alle kolmekymppinen, jos se on olennaista.

-Eri

Ujous ei ole se syy, miksi mies valitsi toisin. Miehet eivät ole naisia.

No kerro sinä minulle mikä on se syy. Liian pienet tissit?

Vaatimaton kokonaisulkonäkö suhteessa tavoiteltaviin miehiin.

Jos mun ulkonäkö todella oli liian vaatimaton sille miehelle jota tavoittelin, niin siinä tapauksessa jään ihan mielelläni lopuksi ikää ilman. Ei nimittäin todellakaan ollut mikään miesmalli, oli minua lyhyempikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/158 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on pääongelma. Samanikäisiä miehiä et saa koska sen ikäiset miehet ovat parisuhdestatuksen huipulla ja jos on vielä ulkonäköä niin nuoremmat naiset vie.

Koirakaan ei paranna tilannetta. Miehet vihaavat naisten koiria.

Vierailija
144/158 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä on pääongelma. Samanikäisiä miehiä et saa koska sen ikäiset miehet ovat parisuhdestatuksen huipulla ja jos on vielä ulkonäköä niin nuoremmat naiset vie.

Mä tykkään koirista ja koirat musta. Niinhän siinä käy, että nainen lemppaa ja koira jää itkemään perään.

Vierailija
145/158 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti moneen kertaan jo sanottu, eli se luonne.

Jos fyysinen puoli suurinpiirtein ok,niin tjuo jää jäljelle.

Lievää assia aivoissa niin se jo riittää monesti.

Vierailija
146/158 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen koirille allerginen eli Tinderissä olen sivuuttanut profiilisi samantien huomattuani sinulla olevan koiran tai jos kuvaat palvelussa itseäsi koiraihmiseksi.

Vierailija
147/158 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän tämä palstatotuus on lähtenyt, jota näkee usein deittikeskusteluissa? Monella miehelläkin on koira, joten miksi he vihaisivat naisten koiria?

Vierailija
148/158 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistähän tämä palstatotuus on lähtenyt, jota näkee usein deittikeskusteluissa? Monella miehelläkin on koira, joten miksi he vihaisivat naisten koiria?

Naiset lemppaa miehen kymmenen kertaa herkemminkuin oman koiran, ja miehet tietää tämän. Pidä mupsis.

Vierailija
149/158 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla koiria omistavalla naisella ne koirat ovat tärkein, mies tulee vasta toisena. Ei ole muuten estänyt minua seurustelemasta, eikä monia muitakaan miehiä, mutta jotkut miehet eivät halua päätyä lenkittämään koiraa tai koiria. Eli on vahva yleistys, että miehet vihaisivat koiria. Itseasiassa kuulin juuri kaverista, joka sai mukaansa yhden naisen koirista, kun oli miehen suosikki.

Vierailija
150/158 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti moneen kertaan jo sanottu, eli se luonne.

Jos fyysinen puoli suurinpiirtein ok,niin tjuo jää jäljelle.

Lievää assia aivoissa niin se jo riittää monesti.

ja monesti luonteessa se,jos nainen on kärkäs sanomaan omia mielipiteitä,vaikkakin hyvään sävyyn tai ei ole miehen ohjailtavissa ja tossutettavissa <------määräileville miehille se on turn off    itse haluan miehen,joka arvostaa tasavertaista parisuhdetta ilman valtapelejä eli neuvotellaan,keskustellaan,ehdotellaan,sovitaan yhdessä,ettei vaan toinen määrää :)

Vierailija
151/158 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin 11 vuotta sitten pitkästä avioliitosta. Olen normaalipainoinen, hyvännäköinen, kaunis  nainen,

kylläkin ikää jo 55 vuotta. Eron  jälkeen tapailin muutaman kuukauden erästä miestä, mutta lopetin sen kun suhde alkoi ahdistaa. Treffeillä olen käynyt muutaman kerran, mutta ei ole ollut kipinää. Ja ei jaksa kiinnostaa alkoholisti kun vihdoinkin pääsin exästä eroon.

Huomaan että minusta ollaan kiinnostuneita, mutta epäilen, että minulla on sellainen luotaantyöntävä

energia; pettymystä elämään, miehiin, pelokkuutta, katkeruutta, ´ei jaksa kiinnostaa´.  Ei kukaan uskalla lähestyä tuollaista ihmistä!

Itsetutkiskelun paikka!!!

Vierailija
152/158 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tee enää yhtään aloitetta tinderissä. Syystä että. Naisten mielestä mies on tylsä tai tavis jos erehtyy lähettämään jotain tavanomaista viestiä. Joten säästän sen turhan vaivan kaikilta oman elämänsä prinsessoilta ja myös itseltäni, eli siis molemmilta osapuolilta. Naiset saa itse lähettää sen aloitus viestin ja toimia aloItteellisempana osapuolena. Kyse ei ole minun ujoudeta, vaan siitä että tehköön nainen aloitteen jos profiilini kiinnostaa?

Yleensä vastaan, ja jokaiselle joka on lukenut minun profiilini OIKEIN. Ts. Luetun ymmärtäminen. Jos ei ole luetun ymmärrystä, ei myöskään vastausta.

M53

Vierailija
153/158 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä provo ja paljon tullut keskusteluakin, mut aika epäuskottavaa, että uimari olisi alipainoinen. Uimareilla on aina hyvät lihakset, oli sitten mies tai nainen.

Vierailija
154/158 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo nyt on p*skapuhetta. Naisen on helppo saada ikäisensä mies

Vierailija
155/158 |
07.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outo yhtälö. Se on kiinni jostain sellaisesta mitä aloituksen perusteella ei pysty mitenkään päättelemään.

Vierailija
156/158 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ovat vaatimuksesi miehelle?

Vierailija
157/158 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi olla täysin sokea itsessään oleville turn-offeille tai piirteille, vaikka "paperilla" kaikki näyttää täydelliseltä. Näitä ovat mm.

- tyhmyys

- jonkinlainen vaikeasti kuvailtavissa oleva hauraus tms. persoonassa. Toinen joutuu koko ajan pelkäämään, että sanoo jotain "väärää" tms.

-vähän sama kuin edellä, mutta haurauden sijaan vaikeasti kuvailtava outous.

- ihmisestä ikään kuin puuttuu persoona. Vuorovaikutus ulkokohtaista. Ei saa kontaktia fasadin taakse, tai pikemmin tuntuu, ettei siellä fasadin takana ole oikein mitään.

-traumat fasadin takaa tihkuu outoina mikroilmeinä ja äänenpainoina.

-arvioi täysin väärin oman tasonsa.

- oman elämänsä Hyacinth  Bucket.

nimim. luulen, että itseeni voi päteä useampikin kohta.

Vierailija
158/158 |
08.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä miehiä tinderistä löydy. Toki joku on sieltäkin löytänyt, mutta tarvitaan hyvää tuuria. Oikeasta maailmasta löytää miehiä kyllä. Ei kumppanin löytäminen ole mitään helppoa puuhaa, jos pitää yhtään mitään rimaa yllä, mutta ei se mahdotonta ole. Se on kyllä totta, että jos on haku päällä niin se näkyy ulospäin ja karkottaa ihmisiä pois.

Aijaa, minä kun luulin että Tinderissä tapaamani miehet olivat oikeassa maailmassa eläviä miehiä, mutta käsitin varmaan väärin.