Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En löydä kumppania missä voisi olla vikaa?

Vierailija
05.02.2022 |

Olin Tinderissä ja muissa deittiappeissa yli vuoden mutta kertaakaan en päässyt treffeille. Olen jutellut miesten kanssa ulkonakin mutta tuloksetta. Tinderin käytön lopetin kun ei siitä ollut apua. Hymyilen, olen kohtelias ja avulias, työpaikka ja auto on. Antakaa kommenttia mistä voisi johtua?

Ikää 32v nainen
pitkät hoidetut omat hiukset
170cm 53kg
ei tatuointeja eikä lävistyksiä
tyyli romanttinen mutta ei paljastava
meikkaan jonkin verran
harrastan koiran kanssa lenkkeilyä, tennistä, uintia ja lukemista.

Kommentit (158)

Vierailija
81/158 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liika puheliaisuus on merkki epäluottamuksesta.

En ole liian puhelias papukaija.

Vierailija
82/158 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vika on tietenkin miehissä, eikä ikinä siellä peilissä... -.-"

Sormella syyttelystä ei ole apua enkä syytä miehiä. En lähde treffeille jos tulevaisuuden suunnitelmat ovat luokkaa yö ja päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/158 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Susta saa sen käsityksen, ettet ole kovinkaan hauskaa seuraa.

Liian vakava vai? Olen oikeasti todella hauska ja rento, mutta siihen tarvitaan oikeanlainen seura.

Vierailija
84/158 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti mitään muuta vikaa ei ole kuin siellä ap päässä. Äläkä nyt ota itseesi, en tarkoita että olisit tyhmä tjsp. Vaan yksinkertaisesti valitset vääränlaisia henkillitä josta olet kiinnostunut. Tai tietenkin on mahdollista että torpedoit omalla käytöksellä ne jotka josta olet kiinnostunut ja he ovat kiinnostunut sinusta.

Vierailija
85/158 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivo paistaa läpi ja kello tikittää yliaikaa?

Vierailija
86/158 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei vain voi avoimin mielin tutustua ihmisiin ilman jotain perheenperustamis päämäärää? Se että on joku suunnitelma mitä odottaa ihmissuhteelta voi helposti tulla sen itse ihmissuhteen tielle.

Vierailija
87/158 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet naamasta todella ruma jos ei ole tullut treffipyyntöjä. Kaikkia naisia siellä yritetään jo suuresta epäsuhdesta miesten ja naisten määrässä.

Kuvailehan tarkasti minkälainen nainen on naamasta todella ruma?

Vierailija
88/158 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä miehiä tinderistä löydy. Toki joku on sieltäkin löytänyt, mutta tarvitaan hyvää tuuria. Oikeasta maailmasta löytää miehiä kyllä. Ei kumppanin löytäminen ole mitään helppoa puuhaa, jos pitää yhtään mitään rimaa yllä, mutta ei se mahdotonta ole. Se on kyllä totta, että jos on haku päällä niin se näkyy ulospäin ja karkottaa ihmisiä pois.

Vierailija
89/158 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariutumisessa on myös kyse hyvästä tuurista. Todennäköisesti sinussa ei ole mitään vikaa. Kuluneen sanonnan mukaan se oikea ei vain ole sattunut kohdalle.

Vierailija
90/158 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile Millionaire matchia. Oma osio alle 200k tienaajille.

Ohiksena: olen nainen ja ansaitsen bruttona aika tarkkaan 50 000/vuosi. En ikimaailmassa kehtaisi sinkkuna mennä johonkin Millionaire matchiin näillä tuloilla, en edes tuonne alle 200 k tienaaville. En tule työlläni koskaan vaurastumaan niin, että katsoisin kuuluvani sellaiseen liigaan.

Vierailija
91/158 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naama ei miellytä niin ei miellytä.

Vierailija
92/158 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet naamasta todella ruma jos ei ole tullut treffipyyntöjä. Kaikkia naisia siellä yritetään jo suuresta epäsuhdesta miesten ja naisten määrässä.

Tuollaista on mahdotonta kuvailla sanoilla.

Vierailija
93/158 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

esim. Vappu Pimiä.

-öynöy :d

Vierailija
94/158 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä meikkivoiteet pois, jos niitä käytät.Ei kirkasta huulipunaa (liian seksikäs), luonnollinen hiusväri, mielellään oma tai omaa hiusväriä myötäilevä.

Minkä takia tätä on noin miinustettu vaikka tuossa oli kaikki oikein.

Vierailija
95/158 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on anorektisen, eli epäterveen näköinen. Miehillä on ihan vääristynyt kuva naisten painoista. Livenä nähtäessä sanovat minua siroksi. Olen urheilullinen (eli on lihaksia) ja mulla on C-kupin rinnat. BMI on 22,3. Kun kerron painoni, miehet ovat aina ihan shokissa, kun ulkonäön perusteella luulivat minun painavan 10kg vähemmän.

Kun mies sanoo hoikka, niin yli 30-vuotiaan tapauksessa tarkoittavat sellaista BMI 22,5 (ainakin jos on vähän lihasta reisissä ja pakaroissa). Haluavat oikeasti sporttisen salikissan ja lihakset painaa.

Vierailija
96/158 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian vanha

Vierailija
97/158 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun on panostettava suomeen.

Ensinnäkin, asiavirheet: aloituksessasi on niin monta epärationalisuutta, että yleisvaikutelmaksi jää "hillitty hulluus". Mieti, mitä sanot!!

Toiseksi, kevennä - hulluttelematta... Ota rento luonnollinen tyyli. Älä yritä kikkailla kielen kanssa, kun se ei ole vahvuutesi. Tarkista tekstisi, ettei se ole ihan pöhkö tai kuollettavan tylsä. Tarkista ja julkaise vasta seuraavana päivänä, niin huomaat paremmin, miltä sen lukeminen tuntuu.

Periaatteessa pelkän kuvan pitäisi riittää (voisin kuvitella! En käytä seuranhakupalveluja.) Panosta kuvaan, jolloin teksin saa minimoida. Itse asiassa, jätä teksti mieluummin pois...

Mä kerran kokeilin Tinderiä, kylässä asuin ja silti sain ekoina päivinä lähes 100 viestiä päivässä. Sen on täytynyt johtua kuvasta, sillä teksti oli lyhyt. En minäkään treffeille päässyt, poistin profiilini. Mutta oletko sinä kirjoittanut jotain ihan kummallista, tai liikaa turhaa tietoa - ja miten onnistunut on kuvasi - jos ajattelet johtuvan sinusta, kun ei treffejä.

Panosta siis kuvaan, ja minimoi suomi! Jos äidinkielesi on joku muu kuin suomi, käytä sitä.

Sait sata viestiä päivässä, etkä päässyt treffeille? Minä sain kerran miehenä yhden vastauksen kaikista kymmenestä avauksestani yhtä monelle mätsille. Tämä tapahtui vuonna 2018, kun Tinderin sukupuolijakauma oli muutaman pykälän tasaisempi. Tunsin lyöneeni ohjelman kaikki algoritmit ja olin parisuhdemarkkinoiden aallonharjalla, kun sain vastauksen avaukseeni emojilla. Sen pituinen se.

Nuoret naiset ei välttämättä tajua, että menettää tilaisuuden, jos vastaa ekaan viestiin liian arasti 😌

Mä olin vuonna 2016. Yritin vastata kaikille (höntti) ja se tuntui liian työläältä. Lisäksi suutuin Tinderille, kun se levitteli mun kuvaa! 😂 Siihen Tinderin kanssa "riitaantumiseen" jäi mun treffitkin kai jäi.

Eivät ne nyt niin nuoria olleet, kaikki yli 35-vuotiaita. Eivätkä he vastanneet arasti, vaan ei vain yksinkertaisesti kiinnostanut, kun komeampi mies oli jo kiikarissa. Matemaattisesti Tinderistä ei ole mitään järkeä etsiä naisseuraa. Vaikeaa se toki on tässä iässä kaikkialta muualtakin, kun se alkaa olla vaikeaa jo nuoremmillekin miehille.

Vierailija
98/158 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vika on tietenkin miehissä, eikä ikinä siellä peilissä... -.-"

Sormella syyttelystä ei ole apua enkä syytä miehiä. En lähde treffeille jos tulevaisuuden suunnitelmat ovat luokkaa yö ja päivä.

Kuten 92 prosenttia tyypillisistä naisista, ajattelet asioita aivan liian vaikeasti. Pelkät treffit ovat sinulle jo vaikea asia ja tulevaisuuden tavoitteesi ovat kovat. Pelkkä naimisiin haluaminen tekee jo paljon haasteita, koska ikäisesi miehet joko ovat jo naimisissa tai eivät koskaan enää halua naimisiin. Joitain uusperhekuvioita voi löytyä. Mutta kyllä sinä itse pelaat itsellesi aika huonon käden... Ilmeisesti uskonto on vielä taustalla?

Vierailija
99/158 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirissa on se vika. Sinun pitää heivata koirat pois. Ruveta ryyppäämään ja ottaa pari tatskaa. Vienti lisääntyy. Ilmoitat musiikkimauksi hard rock.

Vierailija
100/158 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on anorektisen, eli epäterveen näköinen. Miehillä on ihan vääristynyt kuva naisten painoista. Livenä nähtäessä sanovat minua siroksi. Olen urheilullinen (eli on lihaksia) ja mulla on C-kupin rinnat. BMI on 22,3. Kun kerron painoni, miehet ovat aina ihan shokissa, kun ulkonäön perusteella luulivat minun painavan 10kg vähemmän.

Kun mies sanoo hoikka, niin yli 30-vuotiaan tapauksessa tarkoittavat sellaista BMI 22,5 (ainakin jos on vähän lihasta reisissä ja pakaroissa). Haluavat oikeasti sporttisen salikissan ja lihakset painaa.

Olet liian lihava ja liian isot tissit. Ei jatkoon.