En löydä kumppania missä voisi olla vikaa?
Olin Tinderissä ja muissa deittiappeissa yli vuoden mutta kertaakaan en päässyt treffeille. Olen jutellut miesten kanssa ulkonakin mutta tuloksetta. Tinderin käytön lopetin kun ei siitä ollut apua. Hymyilen, olen kohtelias ja avulias, työpaikka ja auto on. Antakaa kommenttia mistä voisi johtua?
Ikää 32v nainen
pitkät hoidetut omat hiukset
170cm 53kg
ei tatuointeja eikä lävistyksiä
tyyli romanttinen mutta ei paljastava
meikkaan jonkin verran
harrastan koiran kanssa lenkkeilyä, tennistä, uintia ja lukemista.
Kommentit (158)
Ei tarvii aloittajan olla huolissaan, kun olen itsekin huomannut että parempaa seuraa löytää sieltä missä ihmiset oikeasti ovat, eikä täältä atk:sta.
Pitää käydä niin omituista soidinmenoa että ei sitä ymmärrä. Ei sen enempää sivusta katsoja kuin sen soidinmenoa tuottajakaan. Vähimmällä selviää kun unohtaa ihan kokonaan ne atk pariutumiset.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvii aloittajan olla huolissaan, kun olen itsekin huomannut että parempaa seuraa löytää sieltä missä ihmiset oikeasti ovat, eikä täältä atk:sta.
Pitää käydä niin omituista soidinmenoa että ei sitä ymmärrä. Ei sen enempää sivusta katsoja kuin sen soidinmenoa tuottajakaan. Vähimmällä selviää kun unohtaa ihan kokonaan ne atk pariutumiset.
Mistäpä olet löytänyt vanhemmalla iällä partnerisi ilman nettiä?
Uskomatonta ettei kehopositiivisuus vieläkään ulotu laihoihin. Olet ihan normaalipainoinen, joten ei paino ole ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää käydä niin omituista soidinmenoa että ei sitä ymmärrä. Ei sen enempää sivusta katsoja kuin sen soidinmenoa tuottajakaan. Vähimmällä selviää kun unohtaa ihan kokonaan ne atk pariutumiset.Mistäpä olet löytänyt vanhemmalla iällä partnerisi ilman nettiä?
Etkö sinä ihan oikeasti keksi mitään muuta paikkaa etsiä seuraa kuin netistä? Minä keksin, eikä siihen keksimiseen tarvita hirveän suurta mielikuvitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää käydä niin omituista soidinmenoa että ei sitä ymmärrä. Ei sen enempää sivusta katsoja kuin sen soidinmenoa tuottajakaan. Vähimmällä selviää kun unohtaa ihan kokonaan ne atk pariutumiset.Mistäpä olet löytänyt vanhemmalla iällä partnerisi ilman nettiä?
Etkö sinä ihan oikeasti keksi mitään muuta paikkaa etsiä seuraa kuin netistä? Minä keksin, eikä siihen keksimiseen tarvita hirveän suurta mielikuvitusta.
En minä sitä kysynyt, keksinkö minä. En minä saa seuraa netistä, enkä livenä, joten ihan sama minulle. Mutta oletko sinä oikeasti saavuttanut suhteen jotain muuta kautta, kuin netistä tai viinan voimalla baarista? En ole enää pitkään aikaan kuullut +35-vuotiaiden sarjasta, jotka olisivat pariutuneet ihan sattumalta kaupan kassajonossa.
Ei se ainakaan ulkonäöstä ole kyse, kyllä rumiltakin naisilta useilta miehet löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on jotenkin niin absurdin kuuloista, että nainen lopettaa Tinderin käytön, koska siitä ei ollut apua. Jos ulkonäköä on noinkin paljon, mitä kuvailet tekstissäsi, niin kyllä pitäisi treffeille päästä vaikka joka tunti. Epäilen, että valehtelet tässä nyt mittasi. En keksi muuta syytä, ellei naamassasi ole syntymämerkkiä tai jotain hirveitä luomiryppäitä siellä ja täällä.
😂 luomiryppäitä. Ai että.
Nekö ne on syy miksi en oo koskaan ollu suosittu miesten keskuudessa vaikka olen hoikka, pitkähiuksinen, nätti ja pukeudun naisellisesti? Mun kehossa on yli 300 luomea, n.25 niistä on kasvoissa. Ne ei oo koholla eikä niistä kasva karvoja. Näyttää vaan ku joku olis roiskaissut ruskeaa maalia mun päälle.
Mutta kiva tietää! Nyt selvisi sekin arvoitus! 😂
T. N30v, ei ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ihan riitä, että sukulaiset ihmettelee miten noin näpsäkkä ja kivannäköinen tyttö ei löydä poikaystävää. Ehkä sulla on jotain korjattavaa. Asenne tai luonne?
Sukulaisilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Mistä moista päättelit? Olen tosissaan ujo, että on vissiin aika pyristellä eroon ujoudesta.
ei munkaan silmään mahtunut tossa kuvauksessa mitään outoa. toki välimerkit puuttui mutta niin puuttuu nykyään kaikilta
ehkä et osaa jutella miesten kanssa? saat varmasti matcheja vaikket treffeille ole vielä päässyt.
Vierailija kirjoitti:
"En löydä kumppania missä voisi olla vikaa".
Ehkä kirjoitustaidossa? Nimittäin tuo otsikkosi tarkoittaa suomeksi, että et löydä sellaista miestä, jossa olisi jotain vikaa. Olet ilmeisesti kuitenkin käynyt peruskoulun, joten perus kielioppisäännöt pitäisi olla handussa.
Hyvä huomio, jonka tajusin vasta nyt. En kertonut aloituksessa mutta en ole käynyt kouluja Suomessa ja äidinkieleni on muu kuin suomi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä sitä kysynyt, keksinkö minä. En minä saa seuraa netistä, enkä livenä, joten ihan sama minulle. Mutta oletko sinä oikeasti saavuttanut suhteen jotain muuta kautta, kuin netistä tai viinan voimalla baarista? En ole enää pitkään aikaan kuullut +35-vuotiaiden sarjasta, jotka olisivat pariutuneet ihan sattumalta kaupan kassajonossa.
Ei siitä tarvitse minulle suuttua jos sinä et ole löytänyt seuraa netistä, eikä nyt näinä aikoina baareista. En myöskään kassajonoistakaan. Kiukuttelusta paistaa asennevamma? Ja se lienee kaikista paras karkoituskeino, näissä asioissa.
Minä en ole myöskään löytänyt sopivaa seuraa netistä, ja totesin sen homman lähinnä ajanhukaksi. Olen löytänyt seurani muualta. Ja olen mielummin ilman kuin huonossa seurassa.
Vähän erilainen provo tällä kertaa..
Kaunis, nuori, täydellinen nainen ei muka löydä seuraa. Yhyy, vika on miehissä tietenkin, kun niillä on niin kovat vaatimukset vaikka ovat itse kaljuja plösöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siitä tarvitse minulle suuttua jos sinä et ole löytänyt seuraa netistä, eikä nyt näinä aikoina baareista. En myöskään kassajonoistakaan. Kiukuttelusta paistaa asennevamma? Ja se lienee kaikista paras karkoituskeino, näissä asioissa.
Minä en ole myöskään löytänyt sopivaa seuraa netistä, ja totesin sen homman lähinnä ajanhukaksi. Olen löytänyt seurani muualta. Ja olen mielummin ilman kuin huonossa seurassa.
En suuttunut. Minua vain kiinnostaa, miten ihmiset, jotka eivät notkut baareissa ja eivät käytä nettideittipalveluita, löytävät seuransa muualta. Kypsemmällä iällä vaihtoehtoja on melko vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on anorektisen, eli epäterveen näköinen. Miehillä on ihan vääristynyt kuva naisten painoista. Livenä nähtäessä sanovat minua siroksi. Olen urheilullinen (eli on lihaksia) ja mulla on C-kupin rinnat. BMI on 22,3. Kun kerron painoni, miehet ovat aina ihan shokissa, kun ulkonäön perusteella luulivat minun painavan 10kg vähemmän.
Kun mies sanoo hoikka, niin yli 30-vuotiaan tapauksessa tarkoittavat sellaista BMI 22,5 (ainakin jos on vähän lihasta reisissä ja pakaroissa). Haluavat oikeasti sporttisen salikissan ja lihakset painaa.
Olet liian lihava ja liian isot tissit. Ei jatkoon.
Haha, et osannut tästä laskea, että ylimääräistä ei juuri muualla sitten olekaan kuin tisseissä ;) Saan kyllä ihan kiitettävästi kehuja kropastani miehiltä. Mut ehkä mä just ja just selviän siitä, että sulle en kelpaisi.
Et siis ole päässyt treffeille?
A) olet trolli
B) olet hemmetin nirso ja annat ei-signaalia kaikille paitsi hyvin tasokkaille miehille
Ei ole muita vaihtoehtoja.
Miehet heräävät pian talvihorroksesta.
Nainen, joka ei saa seuraa Tinderistä? Aikamoinen saavutus kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet heräävät pian talvihorroksesta.
Aijaa? Ja nykyisessä ilmapiirissä alkavat vanhaan malliin liehitellä naisia vai... Tuskinpa.
En minä etsisi netistä, enkä baareista. Vaan pitäisin ulkonäköni huoliteltuna, ja liikkuisin ihmisten ilmoilla aktiivisesti - kesäkaudella paljon helpompaa.. Tai oikeastaan jo vapusta alkaen.
En ole ulospäin ns. haku päällä mutta oikeaa miestä ei ole vielä tullut vastaan.