Turkiskuoriaiset pilaavat elämäni...
Minulla on todettu masennus, eli elämä on muutenkin jokapäiväistä taistelua. Kämpästäni löytyi kaiken lisäksi turkiskuoriaisia. Tuntuu, että minulla ei ole voimia torjuntaan. Ajatus siitä, että joudun pesemään kaikki vaatteeni jne, on todella uuvuttava. Mietin 95% valveillaoloajastani kuoriaisia. Kotona ollessani en uskalla liikkua sängyltä mihinkään. Tuntuu, että elämäni on pilalla. Ällöttää ja oksettaa. Haluaisin vain lakata olemasta. En jaksa. Onkohan elämässä mitään onnellista edessä. Ahdistaa koko ajan. Nään niistä painajaisiakin. Elämäni on pilalla :( :( :(
Kommentit (22)
Olen ilmoittanut asiasta. Ensimmäinen myrkytys tehtiin jo, toinen on vielä tulossa. Mutta mitäs se auttaa jos vain minun kämppäni myrkytetään, nehän on voineet levitä muihinkin kämppiin. Ja kai minun on pakko kuitenkin pestä kaikki vaatteet. Tällä hetkellä ne on muovisäkeissä.
Ap
Rauhotu nyt. Turkkareita on kaikissa vanhoissa taloissa. Lähinnä ne viihtyy lattioilla, tulevat jostain lattialistojen raoista. Ei ne ihmisiä syö, vaan villaa ja silkkiä. Ihan normaali siivous riittää. Lattiat kannattaa pyyhkiä silloin tällöin. Ei ne sun sänkyyn kiipeä. Sun ei todellakaan tarvii pestä kaikkia vaatteita ja myrkyttää kotiasi. Säilytä vaatteet valoisassa paikassa, henkareilla säilyttäminen on hyvä. Tsemppiä, nuku hyvin!