Oletko poistunut katsomosta kesken keikan tai leffan?
Onko joku teatteriesitys, konsertti tai muu tapahtuma ollut niin tylsä tai epäonnistunut että olet poistunut kesken esityksen? Tai elokuva ollut esim. niin pelottava että olet tullut pahoinvoivaksi?
Kommentit (20)
Kyllä. Muija kiemurteli lavalla kuin orgasmissa, ja yritti laulaa. Eräs ns. prinsessa tyyppi wannabe Whitney Houston. Oksettava tyyli, pakko lähteä ulos koko paikasta.
Vaikka kuinka monta kertaa. Käyn usein katsomassa kaikenlaisia esityksiä, joista en tiedä mitään etukäteen. Useimmiten jaksaa kiinnostaa loppuun asti, muttei aina.
Joo, poistuin Lentävästä hollantilaisesta väliajalla. Järjettömän huono ja tylsä ooppera.
Noin 15 vuotta sitten silloinen poikaystäväni halusi mennä katsomaan jotain rankkaa heviä soittavaa suomalaisbändiä paikkakunnan pienellä lavalla varustettuun musiikkibaariin. Seisottiin ihan lavassa kiinni eturivissä. Laulaja oli ihan mielettömässä helikopterikännissä, konttaili ympäriinsä mikkien ja muiden johtoihin sotkeutuen ja horisi jotain sinne päin, hörppäili Jaloviinaa ja oksenteli kammottavalta haisevia jallu-oksennuksia kaaressa. Alan voimaan pahoin heti kun joku muu oksentaa ja viimeistään hajun iskiessä lähdin haparoimaan hurraavan ja nauravan yleisön läpi ulos.
PYn mielestä keikka oli hyvä :D
Aikuisena poistuin lasten elokuvasta, koska se oli liian pelottava.
Joo, ainakin yhden kerran muistan, kun poistuin kesken kaiken. Se on Kotkan Meripäivien iltakonsertti. Jotain "mahtavia" kotimaisia tähtiä siellä esiintyi, en muista edes tarkkaan ketä.
Joo, elokuvasta Seven. Oli niin inhottava. Ja sitten parista teatterista väliajalla, kun on ollut vaivaannuttavan huono.
Muistan kaksi tapausta. Ensimmäinen oli kesäteatteriesitys naapurikylässä . Aivan karmean pitkäveteinen ja tylsä. Kesti 4 tuntia, poistuin 2.5 tunnin kohdalla.
En ymmärrä näitä stand up -koomikkojen esityksiä yleensä eikä naurata tippaakaan - kahdessa olen käynyt ja toisesta poistunut kun oli ihan jäätävän tylsää. Oli vielä joku kuuluisa, en muista nimeä
Keikalta olen. Olin kaverini kanssa ja hän sai siinä väenpaljoudessa paniikkikohtauksen. Oli aikamoinen työ päästä pois, kun olimme tietenkin eturivissä.
Oli viimeinen kerta kun menin kaverin kanssa keikalle.
Olen lähtenyt. Useinkin. Mikäli esitys ei ole mieleinen, nostan kytkintä. En jaksa puuduttavaa junnaamista. Teatteriesitys, monologi, 2 x leffa ja eräs bändikeikka.
En ole mutta muutaman lämppäribändin kohdalla olisi tehnyt kyllä mieli...
Vierailija kirjoitti:
Muistan kaksi tapausta. Ensimmäinen oli kesäteatteriesitys naapurikylässä . Aivan karmean pitkäveteinen ja tylsä. Kesti 4 tuntia, poistuin 2.5 tunnin kohdalla.
En ymmärrä näitä stand up -koomikkojen esityksiä yleensä eikä naurata tippaakaan - kahdessa olen käynyt ja toisesta poistunut kun oli ihan jäätävän tylsää. Oli vielä joku kuuluisa, en muista nimeä
Olen meinannut poistua jostain komediashowsta kesken kaiken, enkä ole ainoa samaisen shown pettynyt katsoja. Oltiin vissiin vain liian pihejä häipymään kesken, kun maksettu kerran oli...
Kerran oli kupla otsassa, joten poistuin elokuvateatterista vähän ennen loppua. Toisella kerralla nukahdin, kun leffa oli pirun tylsä ja väsytti valmiiksi. Muuten en ole poistunut.
Olen. Elokuva Mustalaisleiri muuttaa taivaaseen sai lähtemään kesken esityksen.
Kerran lähdin leffasta kesken pois. Olin sellaisessa paikassa etten pystynyt lähtemään häiritsemästä muita. Ajattelin vaan, että jos vierustoverit lähtee niin lähden perässä. No ei onneksi mennyt kauaa. En kuollaksenikaan muista mikä leffa, joku "komedia" se oli.
Itse asiassa en ole. Olen kai niin pitkäpiimäinen ihminen, että jaksan istua kuin tatti ja katsoa tylsimmätkin esitykset. :) Yhdestä kesäteatteriesityksestä teki mieli lähteä kesken pois, kun oli lähinnä pissa-kakka-aikuisella miehellä on vaipat -huumoria eikä huvittanut minua yhtään. Yhdeltä musiikkikeikalta teki mieli lähteä pois, kun kappaleissa oli niin paljon kiroilua. Mutta jaksoin sit loppuun asti kuitenkin.
Migreenistä kärsin, joten olen usein.
Tapahtui 90 -luvulla Helsingin jäähallissa.
Yhdestä konsertista poistui ehkä kolmasosa katsojista ennen aikojaan. Minäkin ajattelin samaa. Odotukset konserttiin olivat suuret. Kyseessä oli maailmanluokan tähti ja hänen kappaleitaan tuntevat kaikki vieläkin. Tähti oli päättänyt esitellä uutta, taiteellista, kummallista musiikkiaan. Hänellä oli suunnitelma esittää tunnettuja kappaleitaan kuusi kappaletta lopuksi, mutta ei esittänyt. Hän sen sijaan suuttui kun yleisö poistui. Sitten poistui itsekin.
Artistin nimi oli David Bowie.
Olen. Mieleeni muistuu Turun kaupunginteatterin Tom of Finland, jonka musiikki oli täysin kammottavaa, esittäminen ylinäyteltyä ja teennäistä. Oli pakko lähteä oman mielenterveyden säilymisen vuoksi.
Kerran poistuin teatteriesityksestä väliajan jälkeen. Olivat väliajalla tunkeneet koko salin täyteen teatterisavua, joten pakko oli lähteä, kun astman vuoksi en voinut mennä sisään. Harmitti, kun näytelmä oli ihan hyvä.