Mauri Peltokangas on seksikäs ja komea! ja vasta 55-vuotias.
Kommentit (22)
Jos olisi kommari tai vihreä ni panisin oitis.
Ei voi olla, koska on kalju. Jos puhutaan seksikkäästä ja komeasta miehestä, niin sillä on aina paksut hiukset ja virheetön hiusraja. Kaljuutta voi kompensoida ainoastaan todella kovalla fysiikalla, missä lihakset erottuvat selvästi, eikä sekään riitä komeaksi yleensä. Naisten kriteerit komeudelle ovat stratosfäärisiä tässä maailmanajassa.
Vierailija kirjoitti:
Meneekö kolmevitosesta?
Tyköistuvassa farmariasussa kyllä. Vaihtoehtoisesti speedot.
Tyhmä mies öyhöttää vain m u t u i s t a.
Vierailija kirjoitti:
Meneekö kolmevitosesta?
Ei, mutta menee kyllä kuusvitosesta. Itsekin näin äsken ekaa kertaa kuvan jommassa kummassa ip-lehdessä ja jotenkin olin kuvitellut ihan erinäköiseksi.
Yllättävän komea tai siis enemmänkin sellainen miehekäs.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyvää tehnyt Suomen eteen?
Aiheuttanut naurettavilla mainoksillaan persujen vaalitappion. Toki siihen muutkin persut osallistuivat ansiokkaasti.
No onhan tuo nyt paremman näköinen kuin suurin osa ikäluokastaan ja nuorena varmaan ollutkin ihan soiva peli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiheuttanut naurettavilla mainoksillaan persujen vaalitappion. Toki siihen muutkin persut osallistuivat ansiokkaasti.
Peltokangas on oman vaalipiirinsä äänikuningas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peltokangas on oman vaalipiirinsä äänikuningas.
Muu Suomi nauroikin sitten hänen hölmöydelleen, ja persujen bensanhintauho nousi aluevaalien vitsiksi.
Lähes jokaisessa luvassa silmälasit keikkuu otsalla. Vähän hölmön näköistä. Mies itse on ihan ok näköinen mies. Ei mitenkään erityisen seksikäs tai komea vaan ihan tavallinen.
Vanha mies. Siis ihan isoisäainesta.
Onhan toi miehekäs ja hyvännäköinen äijä.
Ei mikään piipittäjä.
Kyllä mä siis pelkän ulkonäön perusteella enemmän tuonnäköistä äijää kannattaisin kuin esim jotain siskovitsiä, eiku syskowirchiä, eiku mikä prkl sekin ny oli...
Meneekö kolmevitosesta?