Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen koukussa rajuun seksiin. Onko se turvallista?

N18
05.02.2022 |

Eli tykkään siitä, että minua pannaan aikalailla niin kovaa kuin mies pystyy. Kiihotun myös kivusta.

Kuitenkin gynekologi pari päivää sitten, että olenko joku seks.uhri, kun vaginassa oli kuulemma nirhaumia paljon. Selitin sille, että miehen kanssa on ollut yhteistuumin rajua seksiä ja hädissäni sanoin että lopetan sen, mutta en kehdannut kysyä, että voiko siitä olla haittaa, jos jatkaa.

Tietääkö kukaan kokemuksesta? Onko turvallista jatkaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen parikyt vuotta jo harrastanut miehen kanssa, jolla on suhteellisen iso, niin rajua seksiä ja itsellä piukat paikat. Ainoa haitta on tullut, että aamuisin on vaikea kävellä, joskus se kestää pitempään. Myös kipua saattaa esiintyä, mutta ei mitään sietämätöntä. Kohtu voi välillä myös tuntua kipeältä. Joskus on ollut jotain pieniä vuotoja. Ja hyvin olen elossa.

Eli minun "empiirisen tutkimuksen" mukaan on turvallista.

N42

Vierailija
2/6 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin vaimo on kestänyt vuosia, vaikka tosiaan aamulla kävely on vähän haparoivaa jonkin aikaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se turvallista niin kauan kun mies käyttää kondomia.

Vierailija
4/6 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama itsellä, että olen koukussa juuri rajuun seksiin, vaikka itsellänikin on tiukat paikat ja miehellä iso. :D Olinpa miten kostea tahansa niin tulee aina nirhaumia ja on kipuakin, mutta se ei haittaa, sillä hyödyt voittaa haitat.

Se kiihottumisen tunne ja taso on tyyliin kertaa miljoonaa tässä meidän rajussa seksissä kuin normaalissa, meillä molemmilla.

Harrastetaan miehen kanssa myös BDSM siinä määrin, että mies saa sitoa mut sänkyyn käsistä ja jaloista, se lisää vain tunnelmaa.

Olen avoimesti gynen kanssa jutellut ja hän on sanonut pitkän seurannan jälkeen, että on ihan ok. Ainut haitta on se, että välillä on todellakin vaikeuksia kävellä, kun tuntuu edellinen ilta ja yö vielä. Onneksi pystyn tekemään tarvittaessa kotoa käsin hommia.

Mun mielestä jokainen saa nauttia elämästä juuri niin kuin haluaa, kunhan molemmat aikuiset asiasta yhdessä sopivat. 

N25

Vierailija
5/6 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin voi jatkaa hamaan loppuun, joka voi olla jo lähellä.

Vierailija
6/6 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallista minun kokemusten mukaan, mutta voi sattua, mutta olen masokisti niin ei haittaa. Gyne kehoitti pitämään taukoja ja mies myös, mutta en pysty. Saan tästä niin räjähdysmäiset kiksit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän