IHANAA KUN EI TARVITSE ENÄÄ JUODA
Tänäänkin juomatta,nyt jo kuukausi mennyt. Ei vaan enää maistunut. Kaksi ensimmäistä viikkoa teki välillä mieli, meni nopeasti mieliteko ohi. Nyt ei enää tee mielikään. Ihanaa seesteistä, terveellistä oloa. Painokin tippunut, syöminen muuttunut terveellisemmäksi itsestään. Nukun hyvin ja olo on virkeä. Saan paljon aikaan kaikenlaista.
Kommentit (16)
Kuukausi juomatta?
Ja vielä hengissä?
Täälläkin tämä vuosi mennyt kuivin suin.
Tekee enää mieli vain tiettyjä juomia. Mutta ei tee mieli ylipäänsä alkoholia. Kai juominenkin on tapa, siinä missä kynsien pureskelukin.
Onnea ja tsemppiä jatkoon! Mulle mennyt tämä viikko juopotellessa eikä olo ole kovin ylpeä. Tätä ennen nelisen viikkoa ilman.
Itse onnittelen itseäni tupakan lopettamisesta 22 01 eli kaksi viikkoa. Ei ole ollut suurempia vaikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Itse onnittelen itseäni tupakan lopettamisesta 22 01 eli kaksi viikkoa. Ei ole ollut suurempia vaikeuksia.
Voiton puolella siis jo. Onneksi olkoon.
Mä juon kaljaa ja viskiä, nam nam!
Hienoa, ap!
Itellä taas päinvastoin, tipattomassa: paino nousi, univelkaa, leposyke nousi... (pinna tiukilla...). Rahaa ei juurikaan jäänyt säästöön...
Ilman viinaa vuoden ilman röökii 20 vuotta
En silti ole muita ihmisiä parempi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiton puolella siis jo. Onneksi olkoon.
Kiitos. Tämä motivoi jatkossakin olemaan tupakoimatta!
Tuntuu vaan hyvältä kun hurrataan!
Ei minunkaan tarvii, otan ihan muuten vaan.
Kippis!
Ei kai ihminen pysy hengissä jos ei juo?!
Nyt juon ekaa kertaa tänä vuonna, joululahjaksi saatua viinipulloa kun pelkäsin että jää juomatta kun en yleensä yksin juo. Tämä onkin ihan hyvän makuista, kiitos antajalle.
Onnea ap:lle kuukauden tipattomasta! Toivottavasti löydät kaipaamasi tasapainon alkoholin käytön kanssa. En osaa kuvitellakaan kuinka hankalaa se toisille voi olla, kun itsellä kuukausi+ sujui lähes huomaamatta. Ei me olla kaikki syntymälahjoina saatu samoja kortteja, todellakaan.
Hieno homma! Onnea valitsemallasi tiellä!