Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko festariseksi yleistä?

Vierailija
14.06.2015 |

Onko kokemuksia? Koska joka sivustolla lukee et festareille pitää muistaa ottaa mukaan kortsuja, niin tuli mieleeni. :-D

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
42/51 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 18:07"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 17:45"]

No kyllähän se on yleistä, erittäin. Etenkin telttailualueella. Humalaiset ihmiset eksyvät toistensa seuraan ja sitten suunta käy telttaan :D ei ole vakavaa. Festarit tosin ovat oikeasti paha paikka seurustelevalle ihmiselle.

[/quote]

En ole koskaan kohdannut tuollaista, vaikka festareilla on tullut kuljettua. En muista, että kukaan kavereista olisi tuonut omaan telttaansa ketään tai hävinnyt itse porukasta jonkun muun telttaan. Eikä seurustelevillakaan ole ollut mitään ongelmia.
[/quote]

Onko täällä sitten ketään joka olisi kokenut tällaista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli viime juhannuksena Himoksella ihan puskista se, miten helpoiksi naiset muuttuvat festareilla. Mun miespuolinen ystävä pani 3 festaripäivän aikana 6 eri muijaa. Näistä naisista kolme tuli itse tyrkyttämään itseänsä. Tiedän tämän, koska seurasin vierestä. :D

N21

Vierailija
44/51 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut yritettiin raiskata festareilla. Ja kun tyttökaverini ehtivät pelastamaan minut niin se tyyppi haukkui minut lesboksi.

Vierailija
45/51 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 20:34"]Mulle tuli viime juhannuksena Himoksella ihan puskista se, miten helpoiksi naiset muuttuvat festareilla. Mun miespuolinen ystävä pani 3 festaripäivän aikana 6 eri muijaa. Näistä naisista kolme tuli itse tyrkyttämään itseänsä. Tiedän tämän, koska seurasin vierestä. :D

N21
[/quote]

Ei sullakaan muuta tekemistä ollut festareilla kun seurata kaverin panohommia.

Vierailija
46/51 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista kovin monia festareita joilla en olisi nainut. Monena vuonna oli seurustelukummppani jonka kanssa kömpiä yhteiseen telttaan naimaan, sinkkuvuosina jonkun festeriheilan teltasta löytyi aina tilaa. Mitä peseytymiseen tulee niin 1.5 l muovipullo laitettiin täyteen vettä ja käytiin bajamajassa alapesulla kuin vessassa konsanaan. Hauskaa oli!

Vierailija
47/51 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 20:36"]Minut yritettiin raiskata festareilla. Ja kun tyttökaverini ehtivät pelastamaan minut niin se tyyppi haukkui minut lesboksi.
[/quote]

Kauheeta! :-( Onneks sun kaverit pelasti. Toivottavasti tää ei ole yleistä. Ap

Vierailija
48/51 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Festareilla saa kyllä Suht helposti jos vähän kuppia ottaa ja isossa porukassa vaikkaa juhlii.

Vierailija
49/51 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruisrockissa tulin jopa raskaaksi, ei mitään tietoa ei edes etunimeä isästä. Mutta ei kai tämä ihan hirveän yleistä ole.

Vierailija
50/51 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 17:25"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 17:11"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 16:53"]Et ole näköjään ennen käynyt festareilla?
T.15v
[/quote]

15vuotiaat on niin maailmaa nähneitä, niin maailmaa nähneitä : D
[/quote]

Missä vaiheessa sanoin niin? Olen vaan rampannut koko ikäni festareilla.
T.15v
[/quote]

Koko ikäni : D

Teinit on niin maailmaa nähneitä, niin maailmaa nähneitä.
[/quote]

No äidin masussa olen ekan kerran ollut festareilla, ja siitä lähtien monta kertaa vuodessa. Mikä sun ongelma nyt on?
T.15v

Vierailija
51/51 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 20:46"]

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 20:34"]Mulle tuli viime juhannuksena Himoksella ihan puskista se, miten helpoiksi naiset muuttuvat festareilla. Mun miespuolinen ystävä pani 3 festaripäivän aikana 6 eri muijaa. Näistä naisista kolme tuli itse tyrkyttämään itseänsä. Tiedän tämän, koska seurasin vierestä. :D N21 [/quote] Ei sullakaan muuta tekemistä ollut festareilla kun seurata kaverin panohommia.

[/quote]

No jos me mennään kaveriporukalla festareille, niin ehkä me hengataan siinä samassa leirissä koko poppoolla. Mä en sitten tiedä mitä sä siellä festareilla duunaat tai missä viiletät, mutta ehkä en haluakaan tietää =D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän