Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eron jälkeinen yksinäisyys

Vierailija
28.05.2015 |

Erosin tänä keväänä avopuolisostani jonka kanssa olin ollut yhdessä yli 2v. Tiedän että joillekin se on lyhyt aika mutta itselleni se oli pisin suhteeni, asuimme yhdessä ja vietimme todella paljon aikaa yhdessä. Eron jälkeen sovittiin että pysytään kavereina jne. ja tapasimmekin pari kertaa näissä merkeissä ja fiilis oli hyvä. Yks kaks kumminkin hän ilmoitti että ei enää halua olla kanssani tekemisissä. Hän löysi jo uuden heilan ja kertoi vain kuinka ihana tämä on. Emme ole juurikaan puhuneet enää muuta kuin jostain tavaroiden jakamisesta ym. käytännön asioista. Minulla on todella paha mieli koska tämä entinen puolisoni oli iso osa elämääni pitkään ja todella tärkeä ja rakas minulle kaikesta huolimatta. Eron pystyisin vielä kestämään mutta en todellakaan haluaisi että kaikki yhteinen aikamme loppuu yhtäkkiä vain tähän.

Eron jälkeen olen koittanut pysyä aktiivisena, laittanu uutta kämppääni kivaksi, lenkkeillyt paljon, lukenut kirjoja ja tehnyt hyvää ruokaa. Minulla on kuitenkin joka päivä todella yksinäinen olo. Näen kavereitani ehkä pari kertaa viikossa, minulla ei muutenkan ole paljoa kavereita. Kaikki kaverini ja perheeni asuvat yli tunnin matkan päässä. Minulla ei ole tässä kaupungissa yhtään kaveria tai edes tuttua. Ihmisiin tutustuminen on minulle todella vaikeaa enkä edes tiedä missä voisin tutustua ihmisiin. Minua sattuu niin paljon, kun olen yksin täällä syrjässä ja tiedän että eksälläni on uusi ihastus ja lauma kavereita ja aktiviteeja ympärillään eikä hän kaipaa seuraani tippaakaan.

Onko netissä jotain sivuja jossa voi tutustua ihmisiin? Tai edes puhua jollekkin. Aiemmin oli koko ajan joku jonka kanssa puhua mistä vain. Olen laittanu pari ihmiselle viestiä tinderissäkin eikä yksikään ole vastannut ja se saa minut pohtimaan olenko tosiaan jotenkin niin vastenmielinen.

- 22v mies

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän puoliso on se, jolle puhutaan eniten, joten ihan luonnollista, että elämään jää aukko juuri sen asioista puhumisen suhteen.

jos sinulla on kuitenkin noin tunnin matka sukulaisiin ja kavereihin, niin niitä suhteita kannattaa pitää yllä ja käydä kun mahdollisuus. ja nykyäänhän voi pitää yhteyttä esim. facebookin yksityisviestien kautta tai whatsapin kautta.

ajattelisin, että jonkunlaista turvaa toisi harrastukset, jossa on joka viikko samat ihmiset läsnä. esim. joku shakkikerho tms. tai jousiammunta. keilaus.

monille käy niin, että kun on se puoliso, niin ei ole niin tarvetta pitää yllä kaverisuhteita ja sukulaisuussuhteita. sitten jos tulee ero, niin huomaakin, ettei ole niitä muita ihmisiä, joiden avulla elämä voisi tuntua kivemmalta. vaikka jossain vaiheessa varmasti löydät uuden puolison, niin kannatta pitää mielessä, että muutkin ihmissuhteet on tärkeitä.

Vierailija
2/3 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 23:49"]

kyllähän puoliso on se, jolle puhutaan eniten, joten ihan luonnollista, että elämään jää aukko juuri sen asioista puhumisen suhteen.

jos sinulla on kuitenkin noin tunnin matka sukulaisiin ja kavereihin, niin niitä suhteita kannattaa pitää yllä ja käydä kun mahdollisuus. ja nykyäänhän voi pitää yhteyttä esim. facebookin yksityisviestien kautta tai whatsapin kautta.

ajattelisin, että jonkunlaista turvaa toisi harrastukset, jossa on joka viikko samat ihmiset läsnä. esim. joku shakkikerho tms. tai jousiammunta. keilaus.

monille käy niin, että kun on se puoliso, niin ei ole niin tarvetta pitää yllä kaverisuhteita ja sukulaisuussuhteita. sitten jos tulee ero, niin huomaakin, ettei ole niitä muita ihmisiä, joiden avulla elämä voisi tuntua kivemmalta. vaikka jossain vaiheessa varmasti löydät uuden puolison, niin kannatta pitää mielessä, että muutkin ihmissuhteet on tärkeitä.

[/quote]

Samoilla linjoilla kanssasi. Etenkin tuo viimeinen seikka on tärkeä. Bros before hoes

t. 25v mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tällä hetkellä mitään uutta kumppania ole vaillakaan, haluaisin vain että olisi ihmisiä joiden kanssa puhua mistä vaan ja tehdä kaikkea hurjaa ja arkistakin. Tuntuu että nykyään kaikkia harrastukset on todella kalliita mutta onkohan mitään halvempaa tarjolla sitten?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan