Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Energiaparannus hoitomuodot on okkultiikkaa!

Vierailija
14.06.2015 |

Tiesitkö energiaparannuksen taustan olevan okkultiikassa? Silmiä avaava artikkeli netissä! http://www.kotipetripaavola.com/energiahoitomuodot.html

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot energiavirrat.

Vierailija
22/24 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen, että ovat lähinnä humpuukia, eli niillä ei ole mitään tehoa eikä voimaa, paitsi se minkä plasebo-vaikutus uskon kautta antaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö energiaparannuksen taustan olevan okkultiikassa? Silmiä avaava artikkeli netissä! http://www.kotipetripaavola.com/energiahoitomuodot.html

Silmät oikeni ja aukeni,

Vierailija
24/24 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minätykkään kaikista hoidoista, ja tähän ikään mennessä olen kokeillut yliliikkuvista nivelistä johtuviin selkävaivoihini energiahoitoa, vyöhyketerapiaa, fysioterapiaa, omt-fysioterapiaa, osteopatiaa, akupunktiota ja hierontaa.

Lisäksi olen käynyt viisi vuotta säännöllisesti psykologisessa vuöhyketrapiassa, joka oli elintärkeää etenkin avioeroni jälkeen.

Lisäksi aikanaan ulkomailla asuessani tutustuin homeopatiaan tavallista paremmin.

Tällä 20 vuoden hörhöhoitojen kokemuksella totean, että energiahoito on se kaikista nopein. Se tehoaa nopeammin kuin nestemäinen burana. Energiahoitoja tosin käytän äärimmäisen harvoin, koska se on minusta niin outoa. Lisäksi tykkään enemmän hoidoista, joissa minuun kosketaan. (Eli en ole koskaan erikseen käynyt energiahoitajalla, mutta vyöhyketerapeuttini on moniosaaja).

Psykologinen vyöhyketerapia on suosikkini. Se on niiiin ihmeellistä. siihen laitan kaiken ylimääräisen rahani. Jos olen stressaantunut, niin voimaannun. Jos en ole saanut nukuttua, niin sitten nukun, jos olen ahdistunut niin ahdistunut poistuu. You name it.

Selkävainvoihin parasta on omt-fysioterapia, jossa nikamat niksuatetaan oikeille paikoilleen.

Tutkimusten mukaan akupunktio on vaihtoehtohoidoista tehokkaim, tai ainakin tutkituin, mutta minulle se ole tuottanut kamalasti iloa. En tiedä miksi yksi hoitomuoto sopii yhdelle ja toinen toiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi