Prinssi Daniel osaa käsitellä lapsia, Chris ei
taida olla kovinkaan paljon kotona lapsensa kanssa. Daniel on taatusti hyvä isä omalle lapselleen ja osaa hoivata myös muita pikkuisia.
Leonore oli myös Silvian sylissä, siitä lehdet ei puhu mitään.
Kommentit (87)
Omituista Chris vihaa täällä. Mistähän johtuu? Kyllä se mulle kelpais.
Chris on kuin Sinkkuelämän Kiho ja Madde on Carrie.
Se Chrisin punakkuus voi olla sairauden aiheuttama, kuten minullakin. Usein minua pidetään alkoholistina, vaikka en juo kuin luokkaa lasillisen vuodessa.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 00:52"]
[/quote]Sano vielä, että kelpaisi rahattomana taviksenakin.
[/quote]
No kun Madeleinesta ei saa tykätä, niin tietenkin sen mieskin pitää lytätä.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 01:06"]
[/quote]Sano vielä, että kelpaisi rahattomana taviksenakin.
[/quote]
Jos ei kelpaisi niin aika moni mies olisi ilman naista. Ja nainen ilman miestä.
Madeleine on niin kaunis.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 01:08"]
[/quote]
No kun Madeleinesta ei saa tykätä, niin tietenkin sen mieskin pitää lytätä.
[/quote]Ahaa, kaikki juontaa siis juurensa suunnattomasta kateudesta Madeleinen kauneuden takia.
Madde on tuon porukan kaunokainen. Vicke on oikeasti todella epänaisellinen ja ollut aina ruma. Ja Daniel näyttää ihan homolta :D Ja Estelle puolestaan näyttää aivan isältään.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 01:46"]Madde on tuon porukan kaunokainen. Vicke on oikeasti todella epänaisellinen ja ollut aina ruma. Ja Daniel näyttää ihan homolta :D Ja Estelle puolestaan näyttää aivan isältään.
[/quote]
Sinusta pikkutyttö näyttää homolle?
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 00:20"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 00:18"]
Kumpihan voittaisi tappelun Chris vai Dan?
[/quote]
Chris olisi kännissä ja lentäisi naamalleen koittaessaan lyödä.
[/quote]
Danielille vois käydä samoin jos hukkais silmälasinsa. :-/
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 02:11"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 00:20"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 00:18"]
Kumpihan voittaisi tappelun Chris vai Dan?
[/quote]
Chris olisi kännissä ja lentäisi naamalleen koittaessaan lyödä.
[/quote]
Danielille vois käydä samoin jos hukkais silmälasinsa. :-/
[/quote]
Siis löisi huti ja lentäisi naamalleen.
Ja Chris asustaa tällä hetkellä lontoossa pariskunnan uudessa kodissa ja madde lapsen kanssa tukholmassa synnytyksen yli eli mitäs veikkaatte, kumpi herroista on ollu tytön kanssa tiiviimmin viime aikoina..
Toiset ovat lasten kanssa luontevampia kuin toiset.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 11:37"]
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 11:31"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 11:27"] [quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 11:18"]Ketä kiinnostaa? Chris tuskin on miljonäärinä ja prinssinä ryhtymässä kenenkään av-mamman lasten isäksi, joten älkää huolestuko =) Teidän Korkeutenne lapset eivät ole levottomia tai "tuskaisia" paikoillaan olosta väsyneenä? Tai jos onkin, niin vika on toki miehessä? =D Toki tuo muutaman minuutin pätkä häistä kertoo kaiken oleellisen isän kelvollisuudesta. En voi kun nauraa av-mammojen typeryydelle. [/quote] Siis onko Chris prinssi vai ei? [/quote] No mitäpäs veikkaisit? Jos Sofiastakin tuli prinsessa? Niin tulisiko silloin myös Madeleinen puolisosta prinssi? Onko Silvia kuningatar, kun Kaarle Kustaa on kuningas? [/quote] Kun toisessa ketjussa sanotaan että on ja toisessa ei niin kumpaa uskoa??
[/quote]
Wikipediasta lainattu:
"Kuningas Kaarle XVI Kustaa myönsi O’Neillille häiden alla Pohjantähti-ritarikunnan komentajamerkin.[3] O’Neillin pyynnöstä hänelle ei myönnetty kuninkaallista arvonimeä, koska sen vastaanottamisen edellytyksenä olisi ollut Ruotsin kansalaisuuden ottaminen ja liike-elämässä toimimisesta luopuminen."
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 01:04"]Chris on kuin Sinkkuelämän Kiho ja Madde on Carrie.
[/quote]
No Kihossa oli sitä jotakin, Chrisissä ei todellakaan....
Minusta se Chris on pelottavan näköinen. Sellainen, jolta voi saada vaikka turpaan jos ei ole mieliksi. Kyllähän se taitaa olla joku hätäratkaisu. Eikä tuon näköiset ole uskollisia.
Daniel oli niin luonteva, Chris taas hämmennyksissä ja ilmeellä mitä ihmettä minä nyt teen.
En usko että Chris hoitaa juurikaan lastaan. Minulla oli miehenä tuollainen Chris-tyyppinen mies. Erohan siitä tuli.
Tuo Crishän on ihan kusipään näköinenkin. Enpä ihmettele vaikka olisi vaimonhakkaaja.
Daniel on opetettu siihen teennäiseen hymyyn, jotenkin kauheeta että on pakko hymyillä ja teeskennellä. Sama tietty Victorialla, mutta hän on opetettu siihen lapsesta asti, aivan kuten nyt Estellekin.