Kuinka monta lasta hankkisit, jos raha ei olisi este?
Moni kertoo aina syyksi taloudellisen tilanteen. Mutta jos nyt sattuisit olemaan älyttömän rikas tai jotain sinne päin ja kodissasi riittäisi tilaa vaikka pataljoonalle, niin montako lasta hankkisit?
Kommentit (67)
1-2. Meillä ei talous rajaa lapsilukua tällä hetkellä. Yksi lapsi on, toista yritetään mutta ei ole pakko saada.
Kolmannen hankkisin. Mutta miehellä on kaksi jo edellisestä liitosta, joten järki sanoo että kahteen jää meilläkin, vaikkei se rahasta olekaan kiinni. Ihan riittävästi menoa jo nykyisellään.
Meillä on viisi ja se on just sopiva määrä.
Yllättävän monta ihmiset haluaisi. Mulla ei kyllä lähtökohtaisesti vaan hermot kestä vaikka talous kestäisikin :D
Varmaan 7. Harmi, että löysin mieheni vasta ollessani yli 30v
Jos mies olisi lapsirakas ja haluaisi paljon lapsia, niin suostuisin korkeintaan viiteen tai kuuteen.
Nykyiset 2 on meille sopiva määrä. Raha ei ratkaise.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:52"]
Minulla on kaksi lasta, enkä haluaisi yhtään enempää.
[/quote]
Samoin. Sopiva määrä.
0
Tai ehkä voisin jossain välissä hankkia yhden, jos löytyisi täydellinen mies, joka ehdottomasti haluaisi lapsia ja joka myös suostuisi jäämään sijastani "kotiäidiksi". Mulla ei pää kestäisi olla kotona kovin montaa kuukautta ilman aikuisseuraa ja älyllistä tekemistä ja töitäkin tulisi kova ikävä.
Ollaan tehty 2 eikä varmaan tehtäisi enempää vaikka olisi enemmän rahaa.
Afrikkalaistaustaisilla taitaa olla hieman eri aatokset tähän asiaan kuin kantasuomalaisilla :D
4.
Mutta niillä rahoilla ostaisimme myös meille kotiin nannyn avuksi. Kaksi riittää näillä tukiverkoilla ja tuloilla.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 22:26"]
Afrikkalaistaustaisilla taitaa olla hieman eri aatokset tähän asiaan kuin kantasuomalaisilla :D
[/quote]
Nehän tekee lapsia oli rahaa tai ei.
Minulla on 9 lasta. Raha olisi rittänyt useampaankin, muttaelämä päätti näin.