Onko suihinotto huonoitsetuntoisten naisten hommaa?
Vähän tuntuu, että sitä helposti ollaan vaatimassa naisilta, jotka eivät osaa arvostaa itseään. Kun taas arvonsa tuntevien naisten ei todellakaan tarvi saman tien olla imemässä kenenkään munia. Yleensä miehet vielä vaativat tätä ilman mitään vastapalveluksia näiltä huonoitsetuntoisilta naisilta. Naiset, tuntekaa arvonne ja säilyttäkää ylpeytenne, ette ole mitään seksiorjia! Ja kyllä se on arvoa alentavaa, jos ette itse saa mitään tätä vastaan!
Kommentit (338)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko miehet oikeasti sitä mieltä, että naiset saavat liian hyvää seksiä ja liikaa, joten ei kannata valittaa? Ja miehet saavat liian huonoa seksiä (huonoja orgasmeja) vai mitä? Ja miehet antavat naisille tarpeeksi nautintoa ja aikaa siinä seksissä (panossa,,,) Vai kuinka? Ihan konkreettisia vastauksia nyt sitten vaan.
Et sinäkään toisten seksistä mitään tiedä, luulet ja yleistät vaan. Mikä sinä kuvittelet olevasi, joku juudas toisten puolesta vai mikä? En minäkään hauku toisia miehiä vaikka oma vaimo saanut orgasmeja, suuseksiä ja kalua eläissään kun on halunnut ja enemmän kuin on halunnut.
Seksi on kahden kauppa ja jos se on huonoa, niin vikaa on molemmissa.
Ei täällä kukaan ole haukkunut miehiä. Ei se ole miesten haukkumista, jos sanoo että Suomessakin tapahtuu seksuaalista painostusta, ja juurikin yleensä miesten taholta naisia kohtaan. Jos tämän kiellät, niin asut jollain ihan toisella planeetalla. Tai olet yksi ajattelukyvytön. Ei se, että tässäkin maassa on hyväksikäyttöä, tarkoita että kukaan väittää sitä JUURI SINUSTA. Huoh taas kun saa peruskielioppia neuvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko miehet oikeasti sitä mieltä, että naiset saavat liian hyvää seksiä ja liikaa, joten ei kannata valittaa? Ja miehet saavat liian huonoa seksiä (huonoja orgasmeja) vai mitä? Ja miehet antavat naisille tarpeeksi nautintoa ja aikaa siinä seksissä (panossa,,,) Vai kuinka? Ihan konkreettisia vastauksia nyt sitten vaan.
Et sinäkään toisten seksistä mitään tiedä, luulet ja yleistät vaan. Mikä sinä kuvittelet olevasi, joku juudas toisten puolesta vai mikä? En minäkään hauku toisia miehiä vaikka oma vaimo saanut orgasmeja, suuseksiä ja kalua eläissään kun on halunnut ja enemmän kuin on halunnut.
Seksi on kahden kauppa ja jos se on huonoa, niin vikaa on molemmissa.Ei täällä kukaan ole haukkunut miehiä. Ei se ole miesten haukkumista, jos sanoo että Suomessakin tapahtuu seksuaalista painostusta, ja juurikin yleensä miesten taholta naisia kohtaan. Jos tämän kiellät, niin asut jollain ihan toisella planeetalla. Tai olet yksi ajattelukyvytön. Ei se, että tässäkin maassa on hyväksikäyttöä, tarkoita että kukaan väittää sitä JUURI SINUSTA. Huoh taas kun saa peruskielioppia neuvoa.
Joku haukkui miehiä sivulla kahdeksan lerppakulleiksi ja muuksi. Esim viesti 151: Suurinosa äijistä piilohomoja, siks suikkarit pakollisia, ei muuten kykene"
Miksei keskity niihin ongelmaisiin miehiin esimerkiksi? Miksi pitää haukkua sitten yleisesti, ei se mitään keskustelua edistä.
Mitä pitäisi tehdä että tämä hyväksikäyttö saadaan pois, kuinka moni mies sitä tekee ja lukevatko he asiasta täältä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi on kahden kauppa ja jos se on huonoa, niin vikaa on molemmissa.Ei täällä kukaan ole haukkunut miehiä. Ei se ole miesten haukkumista, jos sanoo että Suomessakin tapahtuu seksuaalista painostusta, ja juurikin yleensä miesten taholta naisia kohtaan. Jos tämän kiellät, niin asut jollain ihan toisella planeetalla. Tai olet yksi ajattelukyvytön. Ei se, että tässäkin maassa on hyväksikäyttöä, tarkoita että kukaan väittää sitä JUURI SINUSTA. Huoh taas kun saa peruskielioppia neuvoa.
No painostetaanko sua? Jos ei niin mitä sä niiden muiden suhteista tiedät et mitään. Ei kenenkään ole pakko haluta tai suostua mihinkään. Ihan oma valinta. Ketään ei voi omistaa. Mistä sä tiedät toisten suhteista miten asiat on ja kuka painosta ketä ja millä lailla ja mistä syystä. Älä yleistä, kun et tiedä. Et näytä edes ymmärtävän sitä, että monet naiset nauttivat suuseksin antamisesta ihan niin kun monet miehetkin, ilman vastapalveluksia. Monille pareille seksi on enemmän henkistä kuin fyysistä nautintoa, eikä niistä voi kukaan ulkopuolinen tietää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen täällä puhuu omista kokemuksistaan. Jotkut taitavat osaavat yleistää ja suhteuttaa, esimerkiksi tajuavat että seksistä voi keskustella ketään syyttelemättä. Ja koettamalla ymmärtää sitä miksi toinen ajattelee kuten ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen täällä puhuu omista kokemuksistaan. Jotkut taitavat osaavat yleistää ja suhteuttaa, esimerkiksi tajuavat että seksistä voi keskustella ketään syyttelemättä. Ja koettamalla ymmärtää sitä miksi toinen ajattelee kuten ajattelee.
No jo menee mahottomaks. Missä oot nähnyt mun väittävän jotain jostakusta tietystä ihmisestä? Tossa sulle linkki jos et muuten usko: https://www.voice.fi/suhteet/a-164674
Kun guuglaa sanat "seksuaalinen painostus", niin löytyy paljon tuloksia suomeksi, ja nimenomaan niin päin että miehet naisia kohtaan.
En tiennyt että jotkut eivät tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No painostetaanko sua? Jos ei niin mitä sä niiden muiden suhteista tiedät et mitään. Ei kenenkään ole pakko haluta tai suostua mihinkään. Ihan oma valinta. Ketään ei voi omistaa. Mistä sä tiedät toisten suhteista miten asiat on ja kuka painosta ketä ja millä lailla ja mistä syystä. Älä yleistä, kun et tiedä. Et näytä edes ymmärtävän sitä, että monet naiset nauttivat suuseksin antamisesta ihan niin kun monet miehetkin, ilman vastapalveluksia. Monille pareille seksi on enemmän henkistä kuin fyysistä nautintoa, eikä niistä voi kukaan ulkopuolinen tietää mitään.
Mä keskustelen asioista yleensä ennemmin yleisellä tasolla kuin pyrkimällä todistamaan jotain vain omilla kokemuksillani. Ja mitä tarkoitat yleistämisellä? En minä väittänyt kaikkien miesten olevan hyväksikäyttäjiä. Juu. Ja se on sanottu jo miljoona kertaa, että on kiva antaa toiselle jotain jos molemmat huomioi toisen toiveet. Mutta jos toinen saa yksin palvella toista ja toinen on toisen mielihyvää kohtaan ihan välinpitämätön, niin eri juttu eikä ole tasapainoinen suhde tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku haukkui miehiä sivulla kahdeksan lerppakulleiksi ja muuksi. Esim viesti 151: Suurinosa äijistä piilohomoja, siks suikkarit pakollisia, ei muuten kykene"
Miksei keskity niihin ongelmaisiin miehiin esimerkiksi? Miksi pitää haukkua sitten yleisesti, ei se mitään keskustelua edistä.
Mitä pitäisi tehdä että tämä hyväksikäyttö saadaan pois, kuinka moni mies sitä tekee ja lukevatko he asiasta täältä?
Joku seksuaalisesti painostettu nainen parhaimmillaan voisi lukea ja saada rohkaisua puolensa pitämiseen. Mutta totta kyllä että kun ketju tulee täyteen häirikköjä, niin keskivertonaiset ei jaksa kahlata läpi sellaista ketjua eikä ottaa kommentoinnilla riskiä että sataa paskaa niskaan. Tää foorumi on kuitenkin sellainen, jonne tulee helposti google-hakutuloksia.
Mää en ollut tuo haukkuja.. mutta eihän hänkään kait ihan kaikkia miehiä haukkunut..
"Miksi mies ei anna suuseksiä mutta vaatii sitä itse, miehet vastaavat
Toisaalta olen kuullut pari kertaa, että jotkut miehistä kokevat sen jollain tapaa ”ällöttävänä” asiana. Useimmiten kyseessä lienee kuitenkin se, että omaan napaan on helpompi keskittyä ja ”unohdetaan” nainen kuin hänen nautintonsa olisi toissijaista. Epäilen, että jotkut miehistä ovat saaneet vaikutteita aikuisviihteessä, missä suuseksi naiselle ei ole aina niin suuressa roolissa."
– 36, sinkku"
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/miksi-mies-ei-anna-suuseksia-mutta-…
Tuo on minusta aivan kauhistavaa enkä voi ymmärtää ollenkaan, kuinka joku nainen voi kokea kiihottavaksi antaa suuseksiä miehelle, jonka mielestä olisi ällöttävää tehdä sama itse naiselle!
Tässä myös yksi hyvin tyypillinen kertomus seksuaalisesta painostuksesta/vaatimisesta/hyväksikäytöstä parisuhteessa:
"Meillä oli suhteen alussa mielettömän hyvää, tasapuolista seksiä. Sitten jossain vaiheessa, jostain syystä ajauduttiin tekemään enemmän miehen toiveiden mukaan, enkä mä oikein osannut ruveta vaatimaan itselleni parempaa, vaan ajattelin aika lailla juuri tuolla tavalla, että no, on tämä "ihan hyvää", ja on "ihan kivaa" tehdä välillä (lue: yleensä) miehen mieliksi. En tosiaan oikein pitänyt puoliani siinä asiassa, että mun olisi myös vaihteeksi pitänyt saada jotain oikeasti hyvää, eikä vain pientä iloa siitä, että "no, edes mies nauttii."
Seksistä tuli asia, joka alkoi hiertää suhteessa, ensin vähän ja pikku hiljaa pahemmin. Riitelimme. Miehen mielestä hän "yritti turhaan tehdä jotain seksielämän eteen, mutta akka torpedoi kaiken" ja mä hölmö uskoin. Mun lähestymistapani oli marttyyriksi ryhtyminen. Omituista valtapeliä, riitaa ja pahaa mieltä piisasi pitkään, sanoisin, että useampia vuosia.
Lopulta multa paloi käpy paskaan seksielämään, mutta en ole sitä tyyppiä, joka eroaa herkästi. Sen sijaan aloin pitää puoleni. Puhuttiin, riideltiin lisää, kierrettiin asiaa puhumatta oikeastaan koskaan kaikkein kipeimmistä jutuista. Sitten mä yhden kerran tulin ihan järkyttävän vihaiseksi ja tunnustin, sekä miehelle, että itselleni, ettei mulle riittänyt enää se, että "kiva, että mies nauttii" ja myönsin, ettei se oikeasti ollut koskaan riittänyt, vaikka olin itsellenikin niin uskotellut. Uskoin siihen tosissani monta vuotta ja kärsin koko ajan.
Se rehellisyys kannatti, vaikka molempiin sattui henkisesti ja parisuhde tuntui olevan aika lailla repaleina. Mieskin heräsi tarjoamaan mulle sitä, mitä meillä oli aikoinaan ja minusta oli OIKEASTI kiva tarjota hänelle nautintoa, kun sain sitä itsekin.
Toivottavasti teidän ei tarvitsisi iskeä kirvestänne jokaiseen kiveen kuten meidän täytyi. Yritä sinä pitää puolesi jo aikaisemmin. Ei kannata pitkän päälle antaa miehelle (tai naiselle) sellaista "saavutettua etua" että hän on sängyssä se, jota yksin palvotaan ja jonka halujen mukaan toimitaan. Siitä on hankala pakittaa tasa-arvoiseen seksiin. Jos jompikumpi kokee olevansa sängyssä vähempiarvoinen ja altavastaajana, se tekee pahaa. Koko seksi alkaa tuntua inhottavalta ja siitä jää paha mieli."
https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/mies-haluaa-vain-suuseksiae.2201…
Vierailija kirjoitti:
Tässä myös yksi hyvin tyypillinen kertomus seksuaalisesta painostuksesta/vaatimisesta/hyväksikäytöstä parisuhteessa:
"Meillä oli suhteen alussa mielettömän hyvää, tasapuolista seksiä. Sitten jossain vaiheessa, jostain syystä ajauduttiin tekemään enemmän miehen toiveiden mukaan, enkä mä oikein osannut ruveta vaatimaan itselleni parempaa, vaan ajattelin aika lailla juuri tuolla tavalla, että no, on tämä "ihan hyvää", ja on "ihan kivaa" tehdä välillä (lue: yleensä) miehen mieliksi. En tosiaan oikein pitänyt puoliani siinä asiassa, että mun olisi myös vaihteeksi pitänyt saada jotain oikeasti hyvää, eikä vain pientä iloa siitä, että "no, edes mies nauttii."
Seksistä tuli asia, joka alkoi hiertää suhteessa, ensin vähän ja pikku hiljaa pahemmin. Riitelimme. Miehen mielestä hän "yritti turhaan tehdä jotain seksielämän eteen, mutta akka torpedoi kaiken" ja mä hölmö uskoin. Mun lähestymistapani oli marttyyriksi ryhtyminen. Omituista valtapeliä, riitaa ja pahaa mieltä piisasi pitkään, sanoisin, että useampia vuosia.
Lopulta multa paloi käpy paskaan seksielämään, mutta en ole sitä tyyppiä, joka eroaa herkästi. Sen sijaan aloin pitää puoleni. Puhuttiin, riideltiin lisää, kierrettiin asiaa puhumatta oikeastaan koskaan kaikkein kipeimmistä jutuista. Sitten mä yhden kerran tulin ihan järkyttävän vihaiseksi ja tunnustin, sekä miehelle, että itselleni, ettei mulle riittänyt enää se, että "kiva, että mies nauttii" ja myönsin, ettei se oikeasti ollut koskaan riittänyt, vaikka olin itsellenikin niin uskotellut. Uskoin siihen tosissani monta vuotta ja kärsin koko ajan.
Se rehellisyys kannatti, vaikka molempiin sattui henkisesti ja parisuhde tuntui olevan aika lailla repaleina. Mieskin heräsi tarjoamaan mulle sitä, mitä meillä oli aikoinaan ja minusta oli OIKEASTI kiva tarjota hänelle nautintoa, kun sain sitä itsekin.
Toivottavasti teidän ei tarvitsisi iskeä kirvestänne jokaiseen kiveen kuten meidän täytyi. Yritä sinä pitää puolesi jo aikaisemmin. Ei kannata pitkän päälle antaa miehelle (tai naiselle) sellaista "saavutettua etua" että hän on sängyssä se, jota yksin palvotaan ja jonka halujen mukaan toimitaan. Siitä on hankala pakittaa tasa-arvoiseen seksiin. Jos jompikumpi kokee olevansa sängyssä vähempiarvoinen ja altavastaajana, se tekee pahaa. Koko seksi alkaa tuntua inhottavalta ja siitä jää paha mieli."
https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/mies-haluaa-vain-suuseksiae.2201…
Hyvä kommentti. Kyse on juuri siitä, että naisten pitää asettaa omat rajat seksin tasapuolisuudelle ja mitä ITSE haluavat, että tulevat tyydytykseksi. Ei voi aina syyttää miestäkään, jos nainen ei pidä omista rajoista ja haluamisista kiinni. Itse saanut hyvän kasvatuksen jo nuoresta, vaimolla oli selkeät pyynnöt ja rajat. Ei puhettakaan, että olisi harrastettu seksiä vain niin, että minä olisin ainoastaan saanut. Joutunut tekemään kompromisseja jo alusta lähtien. Toki minulle helppoa, koska lähtökohta omalle toiminnalle ollut aina naisen tyydyttäminen ja naisen orgasmit.
170/171
niin hyvä kirjoitus. Tähän monasti menee.
Kuinka monta kirjoitusta täälläollut että esim , mies vain tulee yöllä päälle kun "tekee mieli" ja öräshtää ja siinä se. Ja nainen sitten pihtaa...
ettekö voi ajatella edes ajattelevanne joskus?
Ja siis hei te kaikki naiset jotka sanoitte ettette halua itse suuseksiä takaisin vastapalveluksena koska ette tykkää siitä. Niin eihän sen vastavuoroisuuden tarvi just sitä samaa olla. Naisen seksuaalisuus on tutkimusretki ja hyvä on naisenkin saada nauttia voimakkaasti. Varmasti on naisellekin parempaa olemassa kuin masturbaatio. Jos paikkoihin sattuu ja kaikki on hankalaa niin sitäkin kannattaa miettiä mistä se johtuu. Viekö e-pillerit seksidraivin? Vai onko suhteessa ongelmia? Onko miehellä liian pitkät kynnet? Jos ei miehen käsittelyyn pysty luottamaan, niin ei ansaitse lahnaseksiä kummempaa se mieskään. Naisen seksuaalisuus on löytöretki, joka muuttuu lastensaannin myötä jne. Ei kannata tyytyä siinäkään liian vähään. Ja ovulaatiohimoista kannattaa ottaa kaikki irti, ne voi olla juuri oikea hetki yhteiselle löytöretkelle! Ja toki perinteinen lähetyssaarnaajakin voi olla ihan riittävän kaunis ja romanttinen kokemus, ei kaiken tarvi olla niin extremeä.
On tainneet tämän palstan mammanpojat hyvin onnistua aivopesussaan, kun tästä ryhmästä ei löydy enää yhtään naista, joka ei tykkäisi ottaa mieheltä suihin 🙄 Vaikka normaalielämässä näitäkin naisia on ihan riittämiin. Toivottavasti kukaan ei tosiaan kuvittele, että tämä ryhmä antaa oikean kuvan tosielämän miehistä ja naisista.
Kyllä otan aamuisin suihin i´miheltäni, mutta en niin tekisi, jollen saisi samaa itselleni!
its called reilu meininki! Ja hyvin menee. näin tehty vuosymmenet, ja aamulla mm. tein handjobin miehelle. Vielä äsken tuoss muisteli miten oli kova orgasmi - olikin käsi täynnä spermaa kuin nuorena ikäään!
Ei ollut mulle vaikeaa, eikä ole hänelle vaikeaa tehdä minulle, millon kuinka vaan. Näin sen pitää mennä. Naiselle ja miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Ja siis hei te kaikki naiset jotka sanoitte ettette halua itse suuseksiä takaisin vastapalveluksena koska ette tykkää siitä. Niin eihän sen vastavuoroisuuden tarvi just sitä samaa olla. Naisen seksuaalisuus on tutkimusretki ja hyvä on naisenkin saada nauttia voimakkaasti. Varmasti on naisellekin parempaa olemassa kuin masturbaatio. Jos paikkoihin sattuu ja kaikki on hankalaa niin sitäkin kannattaa miettiä mistä se johtuu. Viekö e-pillerit seksidraivin? Vai onko suhteessa ongelmia? Onko miehellä liian pitkät kynnet? Jos ei miehen käsittelyyn pysty luottamaan, niin ei ansaitse lahnaseksiä kummempaa se mieskään. Naisen seksuaalisuus on löytöretki, joka muuttuu lastensaannin myötä jne. Ei kannata tyytyä siinäkään liian vähään. Ja ovulaatiohimoista kannattaa ottaa kaikki irti, ne voi olla juuri oikea hetki yhteiselle löytöretkelle! Ja toki perinteinen lähetyssaarnaajakin voi olla ihan riittävän kaunis ja romanttinen kokemus, ei kaiken tarvi olla niin extremeä.
Mistähän se mahtaa johtua, että keskusteluun osallistujat eivät kyenneet lainkaan ymmärtämään, että naiset nauttivat suihinotosta? En vaan voi käsittää. Sitten lopulta piti tuoda jostain ihan muualta naisten kertomuksia epätyydyttävästä seksistä, kun tähän keskusteluun ei sellaisia kommentteja ilmaantunut.
Tuokin on vähän erikoinen oletus, että tänne kirjoittelisivat naiset, jotka eivät ole vielä päässeet seksuaalisuuden löytöretken alkuunkaan. Ilmeisesti oletus on tehty sen perusteella, että nauttivat suihinotosta, joka on ekstremeä? Samaten olen huomannut, että tänne kirjoittelevat paljon myös itseni kaltaiset naiset, joilla on jo lisääntymisikä ja pikkulapsiaika jo takana. Ja jotka ovat jo nuoresta asti nauttineet monipuolisesta ja vaihtelevasta seksielämästä. Emme tarvitse opastusta oman seksuaalisuuden toteuttamiseen niin kuin ei kukaan muukaan tarvitse, koska jokainen nainen (ja mies) on itse oman seksuaalisuutensa asiantuntija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän se mahtaa johtua, että keskusteluun osallistujat eivät kyenneet lainkaan ymmärtämään, että naiset nauttivat suihinotosta? En vaan voi käsittää. Sitten lopulta piti tuoda jostain ihan muualta naisten kertomuksia epätyydyttävästä seksistä, kun tähän keskusteluun ei sellaisia kommentteja ilmaantunut.
Tuokin on vähän erikoinen oletus, että tänne kirjoittelisivat naiset, jotka eivät ole vielä päässeet seksuaalisuuden löytöretken alkuunkaan. Ilmeisesti oletus on tehty sen perusteella, että nauttivat suihinotosta, joka on ekstremeä? Samaten olen huomannut, että tänne kirjoittelevat paljon myös itseni kaltaiset naiset, joilla on jo lisääntymisikä ja pikkulapsiaika jo takana. Ja jotka ovat jo nuoresta asti nauttineet monipuolisesta ja vaihtelevasta seksielämästä. Emme tarvitse opastusta oman seksuaalisuuden toteuttamiseen niin kuin ei kukaan muukaan tarvitse, koska jokainen nainen (ja mies) on itse oman seksuaalisuutensa asiantuntija.
*Jotkut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näillä muutamilla (tai yhdellä) tuntuu olevan sellainen ajatus taustalla, että suihinottaminen ja jotkut ehkä jotkut muutkin "ekstremet" seksitavat ovat naisen alistamista, joita naiset eivät voi mitenkään haluta (koska hän itse ei halua), jolloin mies on painostanut, kulttuuri aivopessyt tms. naista tekemään niin. Mutta hän julistaa ilosanomaa naisen oikeasta seksuaalisuudesta, johon ei kuulu noita "ekstremistisiksi" kuuluvia seksitapoja.
Olisiko kirjoittaja(t) jonkin sortin uskovainen? Heillähän on listat kielletyistä ja sallituista asioista elämässä ja ajatus siitä, että heillä on hallussaan tieto siitä miten asiat maailmassa ovat, mistä mielellään saarnaavat myös muille. Erityisesti seksuaalisuus kiinnostaa monia lahkolaissaarnaajia; siis muiden seksuaalisuuksien luokittelu ja arviointi omien kriteerien mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
On tainneet tämän palstan mammanpojat hyvin onnistua aivopesussaan, kun tästä ryhmästä ei löydy enää yhtään naista, joka ei tykkäisi ottaa mieheltä suihin 🙄 Vaikka normaalielämässä näitäkin naisia on ihan riittämiin. Toivottavasti kukaan ei tosiaan kuvittele, että tämä ryhmä antaa oikean kuvan tosielämän miehistä ja naisista.
Löytyihän täältä, sinä nimittäin. Asia näyttää häiritsevän sinua kovasti, kun olet tehtaillut tänne koko joukon kommentteja asian tiimoilta. Mitä jos koettaisit hyväksyä itsesi sen sijaan että koetat saada muita mukautumaan omiin mieltymyksiisi.
Täällä näyttäs olevan tapan yleistää asioita, kuten tässäkin keskustelussa. Eivät kaikki miehet painosta, eikä kaikki naiset inhoa suihinottoa, kaikki naiset eivät lahnaile, eikä miehet vaan rynkytä kuiviltaan menemään.
Onhan täällä minäkin yllä kertonut miteb tykkään lipsutella mieheni kalua, ja just tein käsihoidonkin.
Ja miheni tekee minulle samoin, ei ole mitään painostusta.
Mutta, sepä ei tarkoita sitä, ettei niin tapahdu muualla. Aina kun naine tänne kirjoittaa mitä hyvänsäesimerkkinä miehen huonosta tekemisestä, painaa miehet alapeukkua. Ovatko he siis niin arvostelukyvyttömiä etteivät kykene asiaa todeksi ymmärtämään. Tämä on kyllä typerää.
Itse en välitä onko kirjoitus naisen vai miehen, jos se on hyvä, tietenkään en.
Mutta eihän se muuksi muutu vaikka kuinkakirjoittaisi aiheesta.
Hei voitteko ihan vastataasiallisesti kysymyksiin. Ei aina tätä onko trolli vai mikä..mitä noita puhumaan.
Vai haluavatko miehet vaan puutaheinää väliiin?