Onko suihinotto huonoitsetuntoisten naisten hommaa?
Vähän tuntuu, että sitä helposti ollaan vaatimassa naisilta, jotka eivät osaa arvostaa itseään. Kun taas arvonsa tuntevien naisten ei todellakaan tarvi saman tien olla imemässä kenenkään munia. Yleensä miehet vielä vaativat tätä ilman mitään vastapalveluksia näiltä huonoitsetuntoisilta naisilta. Naiset, tuntekaa arvonne ja säilyttäkää ylpeytenne, ette ole mitään seksiorjia! Ja kyllä se on arvoa alentavaa, jos ette itse saa mitään tätä vastaan!
Kommentit (338)
Vierailija kirjoitti:
Mieluumminkin, onko olemassakaan miestä joka haluaa antaa vain naiselle orgasmeja nuolemalla ja sormettamalla, eikä ITSE halua /saa mitään?!
Tämähäm miehistä normaalia toisinpäin...
Annoin naiselle oraalia ja sormia niin paljon että pyysi lopeta jo. Ihan oikeesti lopeta tai mulla menee taju. Orkutettu ei tietenkään halunnut jäädä huonommalsi. Nainen teki aika paljon. Jopa liikaa. Tai ei oikeasti voi tehdä liikaa.
Kielensä kävi jossakin minkä takia en hetkeen pystynyt pussata, Molemmin puolin oli leikkinä käytetty mattopiiskaa. jos tajuaa niin miehenä en ihan vähästä järkyty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi on niin vaikea ymmärtää, että on olemassa naisia, jotka nauttivat suuseksin antamisesta miehelle, eivät halua itse suuseksiä, vaan yhdyntää.
No onko sinusta helppo uskoa että on olemassa miehiä, jotka nauttivat suuseksin antamisesta naiselle, eivät itse halua suuseksiä, vaan yhdyntää?
No tottakai on olemassa miehiä jotka ei välitä suuseksin saamisesta ainoastaan yhdynnästä. Ja voi olla sellaisiakin parisuhteita, jossa nainen antaa miehelleen suuseksiä, eikä itse halua syystä tai toisesta enää mitään. Voi olla toisinkin päin, jos miehellä ei enää seiso.
Ai vain jos ei seiso?.. No entä jos seisoo ja silti ei muuta seksiä ole kuin pimpsan nuolemista, onko normaalia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi on niin vaikea ymmärtää, että on olemassa naisia, jotka nauttivat suuseksin antamisesta miehelle, eivät halua itse suuseksiä, vaan yhdyntää.
No onko sinusta helppo uskoa että on olemassa miehiä, jotka nauttivat suuseksin antamisesta naiselle, eivät itse halua suuseksiä, vaan yhdyntää?
No tottakai on olemassa miehiä jotka ei välitä suuseksin saamisesta ainoastaan yhdynnästä. Ja voi olla sellaisiakin parisuhteita, jossa nainen antaa miehelleen suuseksiä, eikä itse halua syystä tai toisesta enää mitään. Voi olla toisinkin päin, jos miehellä ei enää seiso.
Ai vain jos ei seiso?.. No entä jos seisoo ja silti ei muuta seksiä ole kuin pimpsan nuolemista, onko normaalia?
Niin tätähän kysytään suostuisko mies tähän? naiseltahan tätä melkein odotetaan. Ime kalua jotta mieshellä kivaa, itse et saa mitään. Ja siihen pitäs alistua. Eikö miehillä ole oikeesti mitään sanottavaa tähän? Oletteko ihan mykkiä?
Kissa vei kielen. Meni luu kurkkuun ja jauhot suuhun. Tätä on 2022-luvun tasa-arvo.
Jospa joukosta löytys joku älykäskin mies, on niitä varmasti...jossainpäin. Tiedän sen.
Mitäs näistä jonninjoutavista naisten nautinnoista puhumaan. Kyllä se on miehen kalu se pääasia.
Tainnut jollain jäädä lääkkeet ottamatta tai sitten juotu vettä väkevämpää. Ihme vänkäämistä. Seksissä tehdään se mitä molemmat haluaa, eikä sitä palstan ämmiltä kysytä.
Vierailija kirjoitti:
Tainnut jollain jäädä lääkkeet ottamatta tai sitten juotu vettä väkevämpää. Ihme vänkäämistä. Seksissä tehdään se mitä molemmat haluaa, eikä sitä palstan ämmiltä kysytä.
Kuka tässä mitään lupia on kysynyt? ... Taitaa vituttaa kun todistettiin että olet väärässä?...
Nyt loppuu miesten valta! Naisten ääni kuuluville vihdoinkin. Ja sen voi tehdä eritavalla kuin miehet tekevät. Miehet vaan haukkuvat...kuten aina tehneet.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet keskustelufoorumilla jos vihaat keskustelua?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tällainen vastaus? Ämmiltä ei kysytä - miksei?
Eikö todellakaan yksikään mies voi olla keskusteleva tai edes kiinnostunut? Ollaanko me naiset NIIN vihattuja?
Masentaa..oliko se ihan tarkoitus.
No minäpä vastaan tuohon kysymykseen, vaikka olen nainen. Ei se ihan tavallista ole, että nainen vain antaa miehelle suuseksiä saamatta itse seksistä mitään tyydytystä. Harva nainen sellaiseen suostuu, eiköhän tuo ole enemmän pakkoavioliittojen ja muiden seksiorjuutusten asiaa kuin suomalaisen avioliiton todellisuutta.
Naiset haluavat imeä miestensä penistä, koska tykkäävät siitä. Näinhän tässä kaikki todistavat kuten minäkin. Hei, minä oikeasti tykkään mieheni seksikkäästä peniksestä ja kiihotun sen imemisestä. Se on jo itsessään palkinto, että sitä pääsee imemään ja nauttimaan seksistä muillakin peniskeskeisillä tavoilla. Koska se penis itsessään on kiihottava.
Vierailija kirjoitti:
No minäpä vastaan tuohon kysymykseen, vaikka olen nainen. Ei se ihan tavallista ole, että nainen vain antaa miehelle suuseksiä saamatta itse seksistä mitään tyydytystä. Harva nainen sellaiseen suostuu, eiköhän tuo ole enemmän pakkoavioliittojen ja muiden seksiorjuutusten asiaa kuin suomalaisen avioliiton todellisuutta.
Naiset haluavat imeä miestensä penistä, koska tykkäävät siitä. Näinhän tässä kaikki todistavat kuten minäkin. Hei, minä oikeasti tykkään mieheni seksikkäästä peniksestä ja kiihotun sen imemisestä. Se on jo itsessään palkinto, että sitä pääsee imemään ja nauttimaan seksistä muillakin peniskeskeisillä tavoilla. Koska se penis itsessään on kiihottava.
Nyt tulee ylä peukkuja miehitä. Tottakai paras palkinto eukolle päästä imemään kullia. Ei siinä muuta tarvitakkaan. Kyllä nyt tulee sarjassa orkkuja naiselle. Taidat olla pupiruusu, sori,
tämä on masentava naiselle,herkälle. Miten ja miksi naista noin alistetaan. Vain miehen elin on jotain. nainen joku rätti vain. En taida jaksaa tätä.
Vierailija kirjoitti:
No tää antaa kyllä vähän outoa maailmankuvaa. Kautta historian miehet ovat olleet seksuaalisesti aktiivisempi ja aloitteellisempi sukupuoli pääasiassa korkeamman testosteronitason takia. Naisten ruumiit ovat olleet himoitsemisen ja kajoamisen kohteena. Nyt kuitenkin vastakkaisen sukupuolen sukupuolielimen imeminen olisikin naisten hommaa jonka perään he kuolaavat, eikä miesten. Naisetko ne ovatkin kaikki nämä vuodet vain odottaneet, milloin pääsevät imemään munaa?.. Ja miehet ovatkin joitain siveyden sipuleita, joista tämä on kuvottavaa hommaa?..
Ja se kysymyshän ei ollut tuo, vaan se että onko sekin normaali tilanne miehelle yhtä lailla, jossa hän saa kaiken seksuaalisen nautintonsa vain pimpan imemisestä, ilman että nainen koskee kulliin mitenkään.
...ja että onko se jotenkin törkeää kantaa huolta noin toimivan miehen seksuaalisesta tyydytyksestä, kuten näköjään naisten kohdalla on.
Miehet eivät osaa muutakuin painaa alapeukkua, kun ei ole mitään kunnollista vastausta. Ei mitään, pelkkää alapeukkua.
Taidan lakata antamasta suuhoitoja miehelleni...mutta en voi kun hänkin tekee mulle! On helmiäkin olemassa.