Kiitos sinulle Arttu Wiskari, etten voi enää kuunnella radiota.
"Viel yksi pyyntö ois, saanko rinnoistasi tilkan kahvimaitoa? Multa löytyy kädentaitoa, saada tilkka kahvimaitoa " laulettuna surullisen apaattisella äänellä tulee mun painajaisiin.
Kommentit (88)
Miten voi verrata tätä Sundqvistiin? Täytyy olla kuuro ja tyhmä, jos näkee niissä jonkin jatkumon. Leeviä kuunnellaan vielä vuosikymmenten päästäkin, Wiskari onneksi unohtuu. Yök, mautonta ja nolostuttavaa kuunneltavaa.
Hahah se on ihan sairaan hyvä biisi! Se musiikkikin on niin mukaansa tempaava =D
Siis yök yök yök yök kUVOTTAVAAA, joku biisi siis voi ei, kamalaaa hyi hirvitys!!!1!1!1!1!
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 21:30"]Mua oksettaa tässä se että maidontulo tehdään seksistiseksi, kädentaitoa että maito alkaa herumaan.. oksettava. on asioita joista ei sopis vitsailla, imetys on tosi henkilökohtanen asia hormonihuuruiselle naiselle, eikä varsinkaan miesten sovi siitä vitsiä vääntää. Minä ainaki tulin surulliseksi, tuntuu lähinnä samalta kuin koulukiusaus. kyllä, herne on nyt syvällä.. kai seuraavaks tulee erektio-ongelmasta tms yösyöksyistä, miesten intiimistä asiasta kuitenkin, biisi..
[/quote]
:"""DDD voi jeesus.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 00:51"][quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 21:30"]Mua oksettaa tässä se että maidontulo tehdään seksistiseksi, kädentaitoa että maito alkaa herumaan.. oksettava. on asioita joista ei sopis vitsailla, imetys on tosi henkilökohtanen asia hormonihuuruiselle naiselle, eikä varsinkaan miesten sovi siitä vitsiä vääntää. Minä ainaki tulin surulliseksi, tuntuu lähinnä samalta kuin koulukiusaus. kyllä, herne on nyt syvällä.. kai seuraavaks tulee erektio-ongelmasta tms yösyöksyistä, miesten intiimistä asiasta kuitenkin, biisi..
[/quote]
:"""DDD voi jeesus.
[/quote]
en voi kösittää ihmisiä, jotka loukkaantuvat BIISISTÄ :DDD vähän eri asia, jos oikeassa elämässä joku mies tulee imetyksen aikana viereen ja kommentoi että aaahh, rinta, mmmhh, lutkutusta, aahhh, olisinpa vauvan tilalla, ai että miten kuumaaaa ;)) Siinä vaiheessa voisi jo suuttuakin :DD
Mua oksettaa tässä se että maidontulo tehdään seksistiseksi, kädentaitoa että maito alkaa herumaan.. oksettava. on asioita joista ei sopis vitsailla, imetys on tosi henkilökohtanen asia hormonihuuruiselle naiselle, eikä varsinkaan miesten sovi siitä vitsiä vääntää. Minä ainaki tulin surulliseksi, tuntuu lähinnä samalta kuin koulukiusaus. kyllä, herne on nyt syvällä.. kai seuraavaks tulee erektio-ongelmasta tms yösyöksyistä, miesten intiimistä asiasta kuitenkin, biisi..
No todellakin juu. Koko maailman hätähän siinä kahvimaidon herutuspyynnössä on implisiititisti.
yyyh tuli oksennus kurkkuun ja repesin samaan aikaan kun biisin kuulin :O tuo biisi melkein vei hengen minulta!
Otatte tissimaidon aika vakavasti.
T. Laktivisti ja imetysfanaatikko, jonka mielestä sanat ovat hauskat
Kyllä av-mammat saa sitten riidan aikaiseksi mistä vaan! Onneksi, olette mun iltojeni ilo!
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:26"]
Tuo on niiiiin mauton. Meni samalla maku koko laulajasta. Yäk.
[/quote]
Nytkö vasta?
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:26"]
Taisi Arttu ampua itseään nyt jalkaan. Suurin osa ihmisistä pitää tuota tosi ällöttävänä tai vähintään kummallisena. Imetysaikana naisen rinnat on pyhitetty lapselle. Itse en ainakaan sietänyt, että niihin koskettiin, koska maidon suihkuaminen oli totaalinen turn off. Imetin siis vuoden, mutta seksielämä alkoi toki aiemmin. Kun imetys loppui, rintoihinkin saattoi taas koskea,
[/quote]
Voi taivas, että rinnat on imetyksen ajan vain lapsen. Helvattu ne on MUN ja niitä riittää myös miehelle imetyksestä huolimatta. Jos muut naiset olette tuollaisia, niin en yhtään ihmettele miksi miehet pettävät pikkulapsivaiheessa.
Ei lunastanut Göstalta mitään muuta kuin korkeintaan ne kuuntelijat, jotka eivät koskaan ymmärtäneet Göstan sanoista tai musiikista mitään. Sungvist teki omat sanoituksensa, sävelsi ja rakensi koko kappaleet hienoilla elementeillä ja monitulkintaisilla sanoilla, kun taas Wiskari laulaa toisten tekemiä pinnallisia ja musiikillisesti mitäänsanomattomia renkutuksia.
Ensimmäinen Wiskarin biisi, johon oon oikeasti tykästyny. No okei, Sirpakin oli ihan jees, mutta "Kahvimaito" kolahti. Arttu on soittanut kappaleeseen kuitenkin ite jopa bassot ja nekin päissään... ;) Äiti-ihmisenä kyllä ensin särähti korvaan ja naurattiki tuo rintamaidon pyytäminen, mutta jollain tavalla se sopii tähän biisiin kuin nakutettu. Lyriikat on ajattomat ja niissä on tiettyä syvällisyyttä, voin kuvitella niin helposti tuon tarinan tosielämään. Hienosti vedetty.