Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos sinulle Arttu Wiskari, etten voi enää kuunnella radiota.

Vierailija
13.06.2015 |

"Viel yksi pyyntö ois, saanko rinnoistasi tilkan kahvimaitoa? Multa löytyy kädentaitoa, saada tilkka kahvimaitoa " laulettuna surullisen apaattisella äänellä tulee mun painajaisiin.

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:39"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:20"]

Tarina kuulema on totta ja ketoo kahden yksinäisen kohtaamisesta. Mieletäni tuossa on jotain herkkää. Arttu lunasti jo Sirpa biisillä Jöstä Sundqvistin perinnön ja tämä on jatkoa siihen.

[/quote]

Nyt sä kyllä kaadat lokaan sanoittajaneron perinnön.

Gösta oli nero ja Arttu on apina. Göstaa apinoimalla ei kukaan lunasta hänen musiikillisen nerouden perintöään.

[/quote]

"Olen työpaikan sonni, porsas sekä apina
suu täynnä kuivaa heinää"

Arttu on uusi Gösta!!!!!!!

Vierailija
42/88 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:40"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:31"] Jos joku ei ole tajunnut, niin biiseissä on pakko tiivistää suurempi maailmankuva pariin sanaan. Silloin ei voi käyttää mitään proosamutoista loruilua. "saanko rinnoistasi tilkan kahvimaitoa?" maalaa tuon koko laajan kuvan, kaikkine sosioekonomisine alaviitteineen, yhdellä virkkeellä.  Siitä vain yrittämään paremmin kuvata moista maisemaa tuossa sanamäärässä? [/quote] Ai siis sen, että haluaa imeä naisen tissejä? [/quote] Mua hävettäis näin tyhmä kommentti. "Haluan ymmärtää asian näin!" Kun on ihan selkeää, että lyriikoita voi lukea monella tavalla ja tuo on se yksinkertaisin tapa, lukea kirjaimellisesti. Varmaan jos sinulta kysyy "voitko heittää mut kotiin?" Niin otat jo ryysyistä kiinni ja alat heittämään. -.-

[/quote]

Muakin hävettää sun puolesta sun tyhmät kommentit. Kovasti on jollain nyt tarve selitellä oman suosikkiartistin pohjakosketusta. Fakta on että biisin sanotus on ala-arvoisen surkea, ei se siitä miksikään muutu vaikka kuinka väännät ja käännät. Lukemattomat suomalaiset artistit on kuvanneet yksinäisen miehen naisen kaipuuta huomattavasti taidokkaammin ennen tätä Wiskarin tuotosta. Tässä ei ole keksitty mitään uutta.
[/quote]

Jaa sinäkö olet pätevä arvostelemaan mitkä sanoitukset on parhaita? Sekö on absoluuttinen totuus, sinun mielipiteesi? Btw, en juuri perusta wiskarista yleisesti, mutta kyllähän nämä lyriikat todella hyvät on. Suomalaisista artisteista wiskari kyllä kuuluu niihin hyviin sanottajiin, mutta toki sieltä löytyy häntä parempiakin sanottajia. Loppujen lopuksi, nämä on aika pitkälle mielipide kysymyksiä ja vähiten uskon sinulla olevan mitään koulutusta arvioimaan sanottajien taidokkuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:46"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:41"]Onko palstalla joku mies joka ei olisi maistananut rintamaitoa? Itse ainakin olen, mutta koska juon kahvin mustana, niin ei ole käynyt mielessäkään pyytää rintamaitoa kahviin. Onko palstalla joku nainen jonka rintamaitoa ei olisi mies maistanut? Jos on niin se on taas todiste siitä että naiset valehtelee aina seksisuhteensa vähemmäksi mitä niitä oikeasti on. [/quote] Montakos olet jo ottanut?

[/quote]

Aika monta mutta ei vaikuta mielipiteeseeni.

Vierailija
44/88 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:47"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:40"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:31"] Jos joku ei ole tajunnut, niin biiseissä on pakko tiivistää suurempi maailmankuva pariin sanaan. Silloin ei voi käyttää mitään proosamutoista loruilua. "saanko rinnoistasi tilkan kahvimaitoa?" maalaa tuon koko laajan kuvan, kaikkine sosioekonomisine alaviitteineen, yhdellä virkkeellä.  Siitä vain yrittämään paremmin kuvata moista maisemaa tuossa sanamäärässä? [/quote] Ai siis sen, että haluaa imeä naisen tissejä? [/quote] Mua hävettäis näin tyhmä kommentti. "Haluan ymmärtää asian näin!" Kun on ihan selkeää, että lyriikoita voi lukea monella tavalla ja tuo on se yksinkertaisin tapa, lukea kirjaimellisesti. Varmaan jos sinulta kysyy "voitko heittää mut kotiin?" Niin otat jo ryysyistä kiinni ja alat heittämään. -.-

[/quote]

Muakin hävettää sun puolesta sun tyhmät kommentit. Kovasti on jollain nyt tarve selitellä oman suosikkiartistin pohjakosketusta. Fakta on että biisin sanotus on ala-arvoisen surkea, ei se siitä miksikään muutu vaikka kuinka väännät ja käännät. Lukemattomat suomalaiset artistit on kuvanneet yksinäisen miehen naisen kaipuuta huomattavasti taidokkaammin ennen tätä Wiskarin tuotosta. Tässä ei ole keksitty mitään uutta.

[/quote]

No ei kyllä ole miehen naisen kaipuussa muutenkaan mitään uutta, eikä Wiskari ole kyllä siitä pahemmin laulanutkaan, joten miten se tähän edes liittyy?

Vierailija
45/88 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:53"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:40"] [quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:31"] Jos joku ei ole tajunnut, niin biiseissä on pakko tiivistää suurempi maailmankuva pariin sanaan. Silloin ei voi käyttää mitään proosamutoista loruilua. "saanko rinnoistasi tilkan kahvimaitoa?" maalaa tuon koko laajan kuvan, kaikkine sosioekonomisine alaviitteineen, yhdellä virkkeellä.  Siitä vain yrittämään paremmin kuvata moista maisemaa tuossa sanamäärässä? [/quote] Ai siis sen, että haluaa imeä naisen tissejä? [/quote] Mua hävettäis näin tyhmä kommentti. "Haluan ymmärtää asian näin!" Kun on ihan selkeää, että lyriikoita voi lukea monella tavalla ja tuo on se yksinkertaisin tapa, lukea kirjaimellisesti. Varmaan jos sinulta kysyy "voitko heittää mut kotiin?" Niin otat jo ryysyistä kiinni ja alat heittämään. -.- [/quote] Muakin hävettää sun puolesta sun tyhmät kommentit. Kovasti on jollain nyt tarve selitellä oman suosikkiartistin pohjakosketusta. Fakta on että biisin sanotus on ala-arvoisen surkea, ei se siitä miksikään muutu vaikka kuinka väännät ja käännät. Lukemattomat suomalaiset artistit on kuvanneet yksinäisen miehen naisen kaipuuta huomattavasti taidokkaammin ennen tätä Wiskarin tuotosta. Tässä ei ole keksitty mitään uutta. [/quote] Jaa sinäkö olet pätevä arvostelemaan mitkä sanoitukset on parhaita? Sekö on absoluuttinen totuus, sinun mielipiteesi? Btw, en juuri perusta wiskarista yleisesti, mutta kyllähän nämä lyriikat todella hyvät on. Suomalaisista artisteista wiskari kyllä kuuluu niihin hyviin sanottajiin, mutta toki sieltä löytyy häntä parempiakin sanottajia. Loppujen lopuksi, nämä on aika pitkälle mielipide kysymyksiä ja vähiten uskon sinulla olevan mitään koulutusta arvioimaan sanottajien taidokkuutta.

[/quote]

No sulla varmaan sitten on?!! :DDD Anna mä arvaan siellä kirjottelee joku humanistisen tiedekunnan ensimmäisen vuoden opiskelija vm. 95.

Vierailija
46/88 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:52"]

Tarina kuulema on totta ja ketoo kahden yksinäisen kohtaamisesta. Mieletäni tuossa on jotain herkkää. Arttu lunasti jo Sirpa biisillä Jöstä Sundqvistin perinnön ja tämä on jatkoa siihen.

[/quote]

Gösta oli nero ja Arttu on apina. Göstaa apinoimalla ei kukaan lunasta hänen musiikillisen nerouden perintöään.

[/quote]

[/quote]

Sori, ei ole, eikä tule koskaan olemaan.

Vierailija
47/88 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:47"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:41"]Onko palstalla joku mies joka ei olisi maistananut rintamaitoa? Itse ainakin olen, mutta koska juon kahvin mustana, niin ei ole käynyt mielessäkään pyytää rintamaitoa kahviin. Onko palstalla joku nainen jonka rintamaitoa ei olisi mies maistanut? Jos on niin se on taas todiste siitä että naiset valehtelee aina seksisuhteensa vähemmäksi mitä niitä oikeasti on. [/quote] Mitä helvettiä sä selität? Mä oon imettänyt 2 lasta ja ei ole kyllä mieheni maitoa maistanut, enkä ole muuten itsekkään.

[/quote]

Nössöt :)

Vierailija
48/88 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:40"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:36"]Pöh ap! :D Toihan on vertauskuva. Kahvi kuvastaa sitä perus arkea, johon halutaan maitoa. Koska maito halutaan rinnoista, se kuvastaa selvästi lasta. Maito on myös aika perus juttu, kuten ne lapsetkin, mutta kyseisessä lauseessa mies pyytää sitä selvästi naiselta. Mies pyytää sitä samaa perinteistä asiaa, perhettä naiselta ja tahtoo myös biologisen lapsen hänen kanssaan. [/quote] Nyt ymmärräm, miksi naiset ovat hankalia. Kaikella ei ole mitään syvempäå merkitystä vaikka kuinka kääntelee ja vääntelee.

[/quote]

Siellä kirjoittelee taas joku "Metallica"-mies, joka ei ymmärrä kuin paria sointua päällekkäin. Sori, Metallica on paikoitellen hyvääkin, mutta sen fanit yleensä eivät. Ja vaikutat juuri heikeläisiltä.

Vierailija
49/88 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:53"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:40"] [quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:31"] Jos joku ei ole tajunnut, niin biiseissä on pakko tiivistää suurempi maailmankuva pariin sanaan. Silloin ei voi käyttää mitään proosamutoista loruilua. "saanko rinnoistasi tilkan kahvimaitoa?" maalaa tuon koko laajan kuvan, kaikkine sosioekonomisine alaviitteineen, yhdellä virkkeellä.  Siitä vain yrittämään paremmin kuvata moista maisemaa tuossa sanamäärässä? [/quote] Ai siis sen, että haluaa imeä naisen tissejä? [/quote] Mua hävettäis näin tyhmä kommentti. "Haluan ymmärtää asian näin!" Kun on ihan selkeää, että lyriikoita voi lukea monella tavalla ja tuo on se yksinkertaisin tapa, lukea kirjaimellisesti. Varmaan jos sinulta kysyy "voitko heittää mut kotiin?" Niin otat jo ryysyistä kiinni ja alat heittämään. -.- [/quote] Muakin hävettää sun puolesta sun tyhmät kommentit. Kovasti on jollain nyt tarve selitellä oman suosikkiartistin pohjakosketusta. Fakta on että biisin sanotus on ala-arvoisen surkea, ei se siitä miksikään muutu vaikka kuinka väännät ja käännät. Lukemattomat suomalaiset artistit on kuvanneet yksinäisen miehen naisen kaipuuta huomattavasti taidokkaammin ennen tätä Wiskarin tuotosta. Tässä ei ole keksitty mitään uutta. [/quote] Jaa sinäkö olet pätevä arvostelemaan mitkä sanoitukset on parhaita? Sekö on absoluuttinen totuus, sinun mielipiteesi? Btw, en juuri perusta wiskarista yleisesti, mutta kyllähän nämä lyriikat todella hyvät on. Suomalaisista artisteista wiskari kyllä kuuluu niihin hyviin sanottajiin, mutta toki sieltä löytyy häntä parempiakin sanottajia. Loppujen lopuksi, nämä on aika pitkälle mielipide kysymyksiä ja vähiten uskon sinulla olevan mitään koulutusta arvioimaan sanottajien taidokkuutta.

[/quote]

Minun käsittääkseni nämä sanoitukset ei ole Wiskarin vaan jonku muun....

Vierailija
50/88 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:03"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:52"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sori, ei ole, eikä tule koskaan olemaan.

[/quote]

On jo, ainakin mulle. Mutta ei ehkä sulle. Löysää vähän ponnaria että veri kiertää taas.

Vierailija
51/88 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:53"]

[/quote]

No sulla varmaan sitten on?!! :DDD Anna mä arvaan siellä kirjottelee joku humanistisen tiedekunnan ensimmäisen vuoden opiskelija vm. 95.
[/quote]

:D oikeesti? ..."En keksi enää vastaväitettä .. no joo niin isken samalla takaisin. Ja sitten isken vielä henkilökohtaisuuksiin, kun en itseasiasta enää mitään keksi!"
Ja tosiaan vastaukseksi, ei minulla ei ole mitään koulutusta asiaan. Meidän ero oli kuitenkin itseilmaisussa. Sinä annoit ymmärtää kertovasi ehdottoman totuuden: "fakta on", vaikka kyse oli sinun mielipiteestäsi. Minä en selittänyt faktoja samalla tavalla, vaan kerroin mielipiteeni ja lisäsin perään sen minkä kaikki on jo lehdistä voinut lukea niiden ammattilaistenkin arvioista, eli wiskari on hyvä sanoittaja, mutta parempiakin löytyy. Ja mitä minun ikääni tulee se ei ole oleellista, mutta kyllä sä aika alkanttiin arvioit.

Vierailija
52/88 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:10"]Onkohan sillä joku imetysfetissi?
[/quote]
Tyyppihän näyttääkin isolta vauvalta.

Vierailija
53/88 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:53"]

[/quote]

Minun käsittääkseni nämä sanoitukset ei ole Wiskarin vaan jonku muun....
[/quote]

Sitä en tiennytkään, kunnia siis sanoittajalle, ei wiskarille!

Vierailija
54/88 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin Ä-L-L-Ö-T-T-Ä-V-Ä biisi, oksennus! 

Vierailija
55/88 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vaan biisi ja todella hyvä. Tosikoita liikkeellä ;)

Vierailija
56/88 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:12"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:00"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:53"] [quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:40"] [quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:34"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:31"] Jos joku ei ole tajunnut, niin biiseissä on pakko tiivistää suurempi maailmankuva pariin sanaan. Silloin ei voi käyttää mitään proosamutoista loruilua. "saanko rinnoistasi tilkan kahvimaitoa?" maalaa tuon koko laajan kuvan, kaikkine sosioekonomisine alaviitteineen, yhdellä virkkeellä.  Siitä vain yrittämään paremmin kuvata moista maisemaa tuossa sanamäärässä? [/quote] Ai siis sen, että haluaa imeä naisen tissejä? [/quote] Mua hävettäis näin tyhmä kommentti. "Haluan ymmärtää asian näin!" Kun on ihan selkeää, että lyriikoita voi lukea monella tavalla ja tuo on se yksinkertaisin tapa, lukea kirjaimellisesti. Varmaan jos sinulta kysyy "voitko heittää mut kotiin?" Niin otat jo ryysyistä kiinni ja alat heittämään. -.- [/quote] Muakin hävettää sun puolesta sun tyhmät kommentit. Kovasti on jollain nyt tarve selitellä oman suosikkiartistin pohjakosketusta. Fakta on että biisin sanotus on ala-arvoisen surkea, ei se siitä miksikään muutu vaikka kuinka väännät ja käännät. Lukemattomat suomalaiset artistit on kuvanneet yksinäisen miehen naisen kaipuuta huomattavasti taidokkaammin ennen tätä Wiskarin tuotosta. Tässä ei ole keksitty mitään uutta. [/quote] Jaa sinäkö olet pätevä arvostelemaan mitkä sanoitukset on parhaita? Sekö on absoluuttinen totuus, sinun mielipiteesi? Btw, en juuri perusta wiskarista yleisesti, mutta kyllähän nämä lyriikat todella hyvät on. Suomalaisista artisteista wiskari kyllä kuuluu niihin hyviin sanottajiin, mutta toki sieltä löytyy häntä parempiakin sanottajia. Loppujen lopuksi, nämä on aika pitkälle mielipide kysymyksiä ja vähiten uskon sinulla olevan mitään koulutusta arvioimaan sanottajien taidokkuutta. [/quote] No sulla varmaan sitten on?!! :DDD Anna mä arvaan siellä kirjottelee joku humanistisen tiedekunnan ensimmäisen vuoden opiskelija vm. 95. [/quote] :D oikeesti? ..."En keksi enää vastaväitettä .. no joo niin isken samalla takaisin. Ja sitten isken vielä henkilökohtaisuuksiin, kun en itseasiasta enää mitään keksi!" Ja tosiaan vastaukseksi, ei minulla ei ole mitään koulutusta asiaan. Meidän ero oli kuitenkin itseilmaisussa. Sinä annoit ymmärtää kertovasi ehdottoman totuuden: "fakta on", vaikka kyse oli sinun mielipiteestäsi. Minä en selittänyt faktoja samalla tavalla, vaan kerroin mielipiteeni ja lisäsin perään sen minkä kaikki on jo lehdistä voinut lukea niiden ammattilaistenkin arvioista, eli wiskari on hyvä sanoittaja, mutta parempiakin löytyy. Ja mitä minun ikääni tulee se ei ole oleellista, mutta kyllä sä aika alkanttiin arvioit.

[/quote]

Just...taitaa olla turha jatkaa enempää tätä jankkaamista, vaikka sinähän tässä henkilökohtaisuuksiin alunperin menit... 

Vierailija
57/88 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hauskanen biisi. :)

Vierailija
58/88 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wiskarin biisien sanoitukset on sellaista muka-juttua. Ne menee aina sieltä, missä aita on matalin.

Gösta puolestaan ei koskaan mennyt sieltä matalimmasta paikasta, vaan haastoi itsensä tekemään sanoituksia, jotka ovat ehjiä kokonaisuuksia, sopivat melodiaan ja kestävät aikaa.

On suorastaan häväistystä verrata Wiskarin biisejä Göstan tuotantoon.

Vierailija
59/88 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:40"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:36"]Pöh ap! :D Toihan on vertauskuva. Kahvi kuvastaa sitä perus arkea, johon halutaan maitoa. Koska maito halutaan rinnoista, se kuvastaa selvästi lasta. Maito on myös aika perus juttu, kuten ne lapsetkin, mutta kyseisessä lauseessa mies pyytää sitä selvästi naiselta. Mies pyytää sitä samaa perinteistä asiaa, perhettä naiselta ja tahtoo myös biologisen lapsen hänen kanssaan. [/quote] Nyt ymmärräm, miksi naiset ovat hankalia. Kaikella ei ole mitään syvempäå merkitystä vaikka kuinka kääntelee ja vääntelee.

[/quote]

Siellä kirjoittelee taas joku "Metallica"-mies, joka ei ymmärrä kuin paria sointua päällekkäin. Sori, Metallica on paikoitellen hyvääkin, mutta sen fanit yleensä eivät. Ja vaikutat juuri heikeläisiltä.
[/quote]
oon kyllä nainen, mutta välillä en vain ymmärrä naisia :'D sori kun pahoitin kaikkien feministien mielen.

Vierailija
60/88 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 21:18"]Sehän on vaan biisi ja todella hyvä. Tosikoita liikkeellä ;)
[/quote]
Paska biisi. Huonot sanat. Huumoria tuo biisi ei ole nähnytkään.