Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisissa oleva mies ihastui minuun ja vaimo suuttui minulle - miksi?

Vierailija
05.02.2022 |

Työkaverini oli minua todella paljon vanhempi mies, meillä oli ikäeroa liki 30 vuotta ja miehellä on vaimonsa kanssa ikäiseni lapset. Tunnen myös miehen vaimon. Olin tuolle miehelle samanlainen kuin muillekin työkavereilleni: ystävällinen, kysyin vanhemmilta kollegoilta neuvoja ja työt sujuivat hyvin. Teimme paljon tuon miehen kanssa töitä yhdessä ja viihdyimme hyvin töissä. Samalla tavalla viihdyin myös muutaman muun työkaverin kanssa sukupuolesta riippumatta.

Olin siirtymässä eri paikkakunnalle toiseen yksikköön töihin, kun mies yhtäkkiä kertoi ihastuneensa minuun. Olin tuosta ilmoituksesta järkyttynyt, koska mies on naimisissa, niin paljon minua vanhempi (voisi helposti olla isäni) ja minäkin olen tahollani parisuhteessa. Mitään ei ole miehen kanssa koskaan tapahtunut. Mies kertoi ihastuksestaan vaimolleen ja vaimo meni tuosta asiasta aivan sekaisin. Vaimo tuli kovistelemaan minua asiasta. Vaimo painotti minulle, kuinka en voisi tulla heidän parisuhteensa väliin, enkä ole heille mikään uhka. Olin noista puheista ihan ymmälläni, sillä enhän minä tässä ollut se ihastunut osapuoli, vaan mies. Minun oli vielä tarkoitus hoitaa yksi työvuoro vanhassa työpaikassani tuon miehen kanssa, mutta miehen ilmoituksen jälkeen sovin työnantajan kanssa, että tilalleni menee toinen työntekijä. Tuon työvuoron jälkeen sain miehen vaimolta viestin, jossa vaimo sanoi ”hyvä kun et mennyt tuohon työvuoroon, olisi ollut sinulle aivan liian piukka paikka 😊”. Koin tuon viestin tosi ikävänä, sillä koin vaimon kettuilevan minulle. Vielä tuon viestinkin jälkeen vaimo on lähestynyt minua kasvotusten ja viesteillä sekä purkanut minuun vihaa siitä, että miehensä on ihastunut minuun. Samaan aikaan vaimon vihaisten viestien kanssa olen saanut viestejä tuolta mieheltä, mies toivoisi, että haluaisin tavata hänet. Minä en todellakaan halua tavata miestä ja koko tämä sotku on kuormittanut todella paljon. Nyt viestejä ei ole enää tullut, kun sanoin molemmille vieväni asian viranomaisille eteenpäin, jos nämä viestit ja yhteydenotot ei lopu. Tilanne on ollut todella ahdistava ja ihan käsittämätön – miten minä päädyin keskelle vanhempieni ikäisten parisuhdekriisiä?

Miksi vaimo suuttui minulle ja purkaa vihansa minuun tässä tilanteessa? Eikö oikea osoite olisi oma aviomiehensä, joka on ihastunut lastensa ikäiseen naiseen ja vielä tyhmänä kertoo tästä ihastumisesta ääneen?

N27

P.S. Ethän tule sanomaan tätä provoksi, tilanne on muutenkin ollut jo todella ahdistava.

Kommentit (183)

Vierailija
1/183 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on selvästi mustis! Ei se muuten tulisi tuolla tavalla korostamaan, ettet oo mikään uhka heille.

Vierailija
2/183 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

estä nyt hyvä ihminen molemmat aivan heti joka tuutissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/183 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satutko tietämään, ootko työkaverisi ensimmäinen ihastus vai olisiko vuosien aikana ollut muitakin? Eräällä tuttavapariskunnalla on vuosikymmenten aikana ollut kovia riitoja, kun toinen heistä on ihastunut milloin kehenkin.

Vierailija
4/183 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Estinkin, mutta jatkoivat viestittelyä uuteen työpuhelinnumerooni ja tulivat työpaikalleni käymään.

Ap

Vierailija
5/183 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tyypillistä syyttää muita kuin omaa puolisoaan, mikä olisikaan loukkaavampaa kuin tunne, että minä en riitä. Kypsä ihminen ymmärtää, että ihastuksia tulee ja menee, mutta voihan olla, että tuossa on jo joku aiempi pettämiskuvio taustalla ja siksi vaimo kilahti niin totaalisesti.

Vierailija
6/183 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa. Sinä et ole oikea osoite tuolle vaimon purkaukselle, vaan aviomies on.

Vaimo kuulostaa hieman samalta, kun eräs pariskunta työpaikallani. Vaimo on sairaalloisen mustasukkainen miehestään. Tulee ilman syytä käymään useamman kerran päivässä miehensä työhuoneen ovella katsomassa, kenenkäs kanssa sitä mies juttelee. Suhtautuu vihamielisesti kaikkiin naisiin, jotka ovat hyvissä väleissä miehensä kanssa.

Voisiko tuo vaimo olla samanlainen, että mustasukkaisuus lyö aivan yli?

Vierailija
7/183 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

00/5

Vierailija
8/183 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Estinkin, mutta jatkoivat viestittelyä uuteen työpuhelinnumerooni ja tulivat työpaikalleni käymään.

Ap

Tämä kertoo että provo

Vierailija
9/183 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole penaalin terävin kynä tuo vaimo kilahtamisesta päätellen. Realismia peliin: kuinka monella tavallisella miehellä on mahkuja 30 v nuorempaan tyttöystävään? Niinpä. Turhasta suuttuu.

Vierailija
10/183 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset pitää miehiään/ miehiä  älyllisesti heikkolahjaisena ja luulevat, että mies ei kykene minkäänlaiseen itsenäiseen ajatteluun. Sinä nyt et vain ole vastuussa vanhojen miesten ihastumisista. Siellä on kotona jokin ongelma kun haikailee muualle tai katselee muita naisia eikä se ole sinun murheesi.

Vierailija
11/183 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tarina on vaimolle kerrottu? Mun korvaan kuulostaa siltä että vaimo on kuullut työpaikan nuoresta heitukasta joka vokottelee vaan auttamaan pyrkinyttä miestä.

Vierailija
12/183 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan selvästi mustasukkainen tuo vaimo!

Mulla oli vähän vastaava tilanne aikanaan. Huvittavinta oli, että vaimo niin painotti kuinka mä en ole heidän avioliitolleen mikään uhka, heillä menee hyvin ja puolisonsa on niin tyytyväinen häneen. Kun seuraavan kerran törmäsin vaimoon n. vuoden tauon jälkeen, niin vaimo oli kasvattanut lyhyet hiuksensa samanmittaisiksi kuin minulla ja värjännyt ne samalla värillä kuin minä. Oli hankkinut samanlaiset silmälasitkin, kuin minulla oli. Vaimo oli muuttanut tyyliään aivan täysin ja kyllä, koin vaimon ihan itseni kopioksi!

Vierailija
13/183 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämä lieneekin (huolella laadittu) provo, vastaavanlaisessa tilanteessa kannattaa vastausviestit koko ketjulla laittaa pariskunnalle yhteisesti.

Vierailija
14/183 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen yksi tapahtuma bussissa. Pirttihirmun näköinen keski-iän ylittänyt vaimo oli pysäkillä laittamassa keski-iän paremmalla puolella olevaa, tossukan oloista miestänsä aamun bussiin ja töihin. Heti kun mies pääsi paikalleen istumaan avasi tämä messengerin ja hymyili aurinkoisesti kun lähetti sydämiä ja suukkoja jollekin nuorelle thaikku naiselle :D   Tuskin sekään nainen/ huijari on etsimättä löytynyt.

Vierailija
15/183 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkainen ja epävarma vaimo. Taustalla voi olla aikaisempaa pettämistä tai vaimo vain on hullu. Jotkut reagoivat suuttumalla sille ihastuksen kohteelle, koska on liian kivuliasta kohdata se tuska ja ne riittämättömyyden tunteet mitä tuollaisessa tilanteessa lyö päälle. Emotionaalisesti epäkypsä pariskunta kaiken kaikkiaan. Vie asia poliisille, jos vielä häiriköivät sinua työpaikallasi. Et kuulu mitenkään heidän elämäänsä etkä ole koskaan kuulunutkaan.

Vierailija
16/183 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole provo - olisikin. On hirveää joutua keskelle jotain parisuhderiitaa, johon en liity millään tavalla. Tajuaisin tämän ehkä jotenkin paremmin, jos olisivat ikäisiäni, mutta liki kuusikymppiset ihmiset!

Ap

Vierailija
17/183 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Miksiköhän se vaimo on edelleen miehen kanssa, jos mies on kiinnostunut muualla muusta eli nuoremmasta. Onko vaimolle joku kertonut, ettei sinulla ole mitään tekemistä miehen ihastuksen kanssa vai luuleeko että oli jotain viritystä. Vetikö nopeat johtopäätökset joita mies ei korjannut vai onko vaimo kiihkomielinen näissä asioissa ettei kuuntele ketään.

18/183 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro tapahtuneesta avoimesti pomolle ja kaikille työkavereille.

Miehen viesteistä kuvakaappaukset ja niistä kopiot vaimolle.

Muuten älä vastaa heille mitään.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
19/183 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt oo ihan sama asia, mutta itsellä myös kokemusta ihastuneesta työkaverista. Minä typerä en tajunnut, että mies luuli ystävällisyyttäni ja tapaani heittää läppää töissä ihastumiseksi. Pahin oli, että viestittelimme työkaverien kanssa töiden ulkopuolellakin. Mies sitten tulkitsi tämän arkisista kuulumisista juttelun suureksikin tunteiden paloksi. 

Vierailija
20/183 |
05.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin otsikosta, että vaimosi suuttui siitä että miespuolinen kollega on sinuun ihastunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä