Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä Jenni Vartiaisessa ärsyttää?

Vierailija
13.06.2015 |

Ymmärrän jos Cheekin kuka muu muka jutut ärsyttää, mutta että Jenni Vartiainen? Biisit ei ole kovinkaan provosoivia ja esiintyy aika hillitysti mediassakin. Silti jotkut täällä aivan raivona lyttää. Enkä siis itsekkään ole mikään fani kunhan ihmettelen.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 20:45"]

en tiedä kuin yhden joka on täällä yrittänyt jenniä mustamaalata joka välissä käsitykseni mukaan,jennin mustamaalaaminen täällä on ollut yhden henkilön aikaansaannosta.

[/quote]

EI PIDÄ PAIKKAANSA. Kaikki solvaukset tulee eri ämmiltä. Samoin alapeukut niille jotka yrittää puolustaa häntä. Koko palsta halveksii ja inhoaa Jenniä, toisaalta mitä vitun väliä? Ei se hänen elämää hetkauta. 

Vierailija
42/63 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mies, kritiikin esittäminen ja esimerkiksi artistin laulutekniikasta keskusteleminen on kaukana vittuilusta. :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tunnistan sielujen sympatiaa ihmistä kohtaan, joka ei pysty kerjätä sympatiaa itselleen, koska sitä tekevät niin monet muut, hakevat itselleen sääliä tai empatiaa vaikka eivät edes ansaitsisi.

En ole siis käynyt keikoilla eikä minulla ole levyjä, mutta mitä nyt radiosta kuullut niin tykkään ja jos tuo "ylpeys" on syy vihata niin minut se saa vaan rakastamaan tätä tyyppiä. 

eli peesaan miestä.

34

Vierailija
44/63 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 20:49"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 20:42"]

1. Hengitystekniikka. Vartiainen on käsittääkseni laulunopettajaksikin opiskellut, joten hänen luulisi osaavan laulaa muutenkin kuin huohottaen. Jos huohottaminen on kuitenkin tarkoitettu tyylilliseksi tehokeinoksi, se ei toimi, koska sitä on aivan liikaa.

2. Vartiaisesta ei saa mitään irti. Katsoin vastikään Vain elämää -uusinnan, jossa Vesala viittasi suruun, jonka Vartiainen kohtasi teini-iässä. Muut pöydän ääressä istuvat artistit olivat ihmeissään, ja Edelmann kysyi, mihin suruun Vesala viittaa. Kaksikko hiljeni, ja Edelmann esitti kysymyksen hetken kuluttua uudelleen. Hän sai viileän, ympäripyöreän kuittauksen, jota kaikki näyttivät kummastelevan. Kyseessä oli Vartiaisen päivä, jolloin oli tarkoitus valottaa myös hieman tarinoita biisien takana. Kaikkea ei tietenkään tarvitse kaiken kansan edessä repiä auki, vaikeneminen on usein tyylikästäkin. Kappaleen taustoista olisi silti varmasti voinut kertoa edes hitusen tai sanoa rehdisti, ettei valitettavasti halua puhua tekstistä.

Tuo oli tosiaan niitä harvoja kappaleita, joiden sanoittamiseen Vartiainen itse on osallistunut.

[/quote]

1. Minun mielestä Jennin lauluääni on hellvetin seksikäs ja kaunis ja miellyttävä, kuin selkää pitkin valuvaa lämmintä hunajaa. Makuasia.

2. Jos hän on tehnyt sanoituksia vain pariin biisiin mutta säveltänyt 90% niin siksi hän puhuu sävellysten taustoista joista tietää enempi. Ja katsoin mäkin tuon uudelleen, Vesala asian otti esille kysymättä Jenniltä jolla oli oikeus jättää yksityis-asia kertomatta. minun mielestä tuo on musaohjelma ja JV sai biiseistä tehtyä oman tyyliset ja itselle sopivat, osa muuttui paljon alkuperäisestä. 

Teitä ärsyttää, minä lähinnä rakastan häntä. Jokasella on oikeus olla mitä mieltä tahtoo. Vittuilu saisi loppua.

t. Mies joka pari kertaa on Jennin kanssa jutellut ja pitänyt näkemästään + kuulemastaan.

[/quote]

Itse ainakin ihailen enemmän sitä, joka säveltää biisinsä kuin sanoittaaa... jenni on hieno tyyppi. piste.

Vierailija
45/63 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 20:51"]

Hei mies, kritiikin esittäminen ja esimerkiksi artistin laulutekniikasta keskusteleminen on kaukana vittuilusta. :-)

[/quote]

Hei nainen, olen kirjoittaja 42, jätkä ikää 25. En tarkoittanut sun kommenttia mutta näitä palstan jatkuvia vittuiluja jennille. Eikä ne liity laulu-tekniikkaan.

Vierailija
46/63 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi tämän palstan kotkien haukkuja ihan niin vakavasti, ei Jennikään ota. Täällä tulee toki vääristynyt kuva, ihan kuin kaikki inhoaisi Jenniä eikä hänellä olisi faneja lainkaan, mikä ei enempää sontaa voisi olla. Jennin Facebookissa on tykkääjiä 143 000 eli eniten kaikista suomalaisista naisartisteista eikä miehistäkään ohi mene kuin Cheek. Chisulla 123 000, Kaija Koo 80 000, Abreu 90 000, some-mestari Sanni vain 39 000. 

Vierailija
47/63 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä kuin yhden joka on täällä yrittänyt jenniä mustamaalata joka välissä käsitykseni mukaan,jennin mustamaalaaminen täällä on ollut yhden henkilön aikaansaannosta.

[/quote]

EI PIDÄ PAIKKAANSA. Kaikki solvaukset tulee eri ämmiltä. Samoin alapeukut niille jotka yrittää puolustaa häntä. Koko palsta halveksii ja inhoaa Jenniä, toisaalta mitä vitun väliä? Ei se hänen elämää hetkauta. 

[/quote]

jenni sinä olet koko maailmani.Silmiesi loiste on kuin kuun valo joka heijastuu silmiini aina kun sinut näen,olemuksesi saa aina koko huoneen loistamaan kauniin sateenkaaren väreissä.Jenni sinä olet elämäni valo ohjaat minua pysymään oikellaa tiellä,tulen seuraamaan johdattavaa polkuasi koko elämäni.Jenni sädekehäsi ei koskaan,milloinkaan lakkaa loistamasta,vaan pidät minut enkelinsiipiesi turvassa.Jenni äänesi on kuin samettia joka hivelee korviani,voisin kuunnella ääntäsi ikuisuuden,tuota taivaallista ääntäsi ei voita mikään koskaan maanpäällä.Jenni sinä olet pyhimys tahtoisin koskettaa sinua vapisevilla käsilläni,hyväillä kaulaasi ja kuiskia korvaasi sanoja jotka saisivat sinut loistamaan vieläkin kirkkaammin.jenni sinä olet aurinkoni loista minulle niin että sulan käsivarsillesi,ja voisimme olla yhdessä ikuisesti.

Vierailija
48/63 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että Suomen kauneinta naista vihaa jotkut katkerat tavistädit.

Vierailija
49/63 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:13"]

[/quote]

[/quote]

jenni sinä olet koko maailmani.Silmiesi loiste on kuin kuun valo joka heijastuu silmiini aina kun sinut näen,olemuksesi saa aina koko huoneen loistamaan kauniin sateenkaaren väreissä.Jenni sinä olet elämäni valo ohjaat minua pysymään oikellaa tiellä,tulen seuraamaan johdattavaa polkuasi koko elämäni.Jenni sädekehäsi ei koskaan,milloinkaan lakkaa loistamasta,vaan pidät minut enkelinsiipiesi turvassa.Jenni äänesi on kuin samettia joka hivelee korviani,voisin kuunnella ääntäsi ikuisuuden,tuota taivaallista ääntäsi ei voita mikään koskaan maanpäällä.Jenni sinä olet pyhimys tahtoisin koskettaa sinua vapisevilla käsilläni,hyväillä kaulaasi ja kuiskia korvaasi sanoja jotka saisivat sinut loistamaan vieläkin kirkkaammin.jenni sinä olet aurinkoni loista minulle niin että sulan käsivarsillesi,ja voisimme olla yhdessä ikuisesti.

[/quote]

Haistappa sinä oooikein piiiitkä paska.

Vierailija
50/63 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:21"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 21:13"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Haistappa sinä oooikein piiiitkä paska.

[/quote]

halaukset myös sinulle Jenni "vihaaja" tiuskimisesi ei haittaa minua sillä olen turvassa Jennin siipienhuomassa,ikävää ettet koskaan pääse sinne turvaan.

Vierailija
51/63 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää kiiltokuvamaisuus, että on kuin nukke lavallla. Siis laitettu ja hillitty kuin 60-luvun missi.
Ei yhtään asennetta, vaan näyttää että hän on nukke naruissa joka esiintyy juuri niin sievästi kun naisen odotetaan.

Tykkään enemmän asenteellisista ja rohkeista naisista. :) Kuten PMMP:n tytöt esimerkiksi.
Myös Paula Koivuniemellä on sitä "munaa" jos esimerkkejä haetaan. Kaija Koo on myös ihana nainen, jolla riittää huumoria itseään kohtaan ja ottaa haltuun lavan kuin lavan, tyylikkäästi, rohkeana naisena.
Jenni on täysin persoonaton, ja vain sievä ulkokuori jää lavalle, ja mulle se ei riitä. Nykypäivän naiset on muutakin.

Vierailija
52/63 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:18"]

Minua ärsyttää kiiltokuvamaisuus, että on kuin nukke lavallla. Siis laitettu ja hillitty kuin 60-luvun missi.
Ei yhtään asennetta, vaan näyttää että hän on nukke naruissa joka esiintyy juuri niin sievästi kun naisen odotetaan.

Tykkään enemmän asenteellisista ja rohkeista naisista. :) Kuten PMMP:n tytöt esimerkiksi.
Myös Paula Koivuniemellä on sitä "munaa" jos esimerkkejä haetaan. Kaija Koo on myös ihana nainen, jolla riittää huumoria itseään kohtaan ja ottaa haltuun lavan kuin lavan, tyylikkäästi, rohkeana naisena.
Jenni on täysin persoonaton, ja vain sievä ulkokuori jää lavalle, ja mulle se ei riitä. Nykypäivän naiset on muutakin.

[/quote]

Megatähti Paula Koivuniemestä tuli mieleeni että mielestäni tältä laulajalta löytyy sitä samaa "munaa" kuin Paulaltakin.

Vierailija
53/63 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto se on ärsyttävä! Keskinkertainen laulaja, jotenkin ohut ja feikki tyyli niin musiikissa kuin ulkonäössä. Tavallista suomi-iskelmää, jota luullaan joksikin tasokkaaksi. Tavattoman ärsyttävä, todella. Mun mielestä kaikki joiden mielestä se on "ihana", on jotenkin säälittäviä. Samalla tavalla kuin ne, joiden lempikirjailija on Coelho tai upein näkemänsä paikka joku Kreikan turistisaari, tai joiden mielestä sushi on jännittävä ruoka. En tämän paremmin osaa selittää, mutta kyllä mua vaan ärsyttää sellainen keskinkertaisuuden ylistys.

Vierailija
54/63 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:53"]

Mua ärsyttää, kun astun kakkakasaan mustikkametsässä. Hänhän on kieltänyt bändiläistensä kakkaamisen keikkabussissa, joten pojat vääntävät tortut metsään.

[/quote]

Olet ilmeisesti vähän jälkeenjäänyt? Oletko kuullut HUOLTOASEMISTA? Niillä voi tankata, syödä ja käydä paskalla. Aika moni pitkiä automatkoja ajava ihminen käy juuri näillä huoltoasemilla paskalla ja jopa kusella, harva paskoo auton penkkiin tai käyttää vaippoja. Metsään ei liene tarvetta mennä paskalle, kun huoltoasema on vieressä ja siellä on WC.

Vierailija
55/63 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 10:39"]

[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 09:48"]

Tällä palstalla on yleisesti tosi masentava asenne joillakin ihmisillä. Kaikki lytätään ja haukutaan ja itse ollaan niin täydellisiä. Mielestäni Jenni on todella kaunis mutta hänen musiikkinsa suurin ystävä en ole. En kumminkaan koe tarvetta mollata häntä, sillä musiikkimakuja on monenlaisia. Eikä se ole minulta pois että joku hänen musiikistaan pitää.

[/quote]

Tämä ja edellinen viesti ovat pitkästä aikaa älykästä luettavaa tällä palstalla. Eiköhän tämä ketju ole hyvä lopettaa tähän!

[/quote]

Minusta tuntuu että tämänkin ketjun pari älykästä viestiä ovat sellaisilta jotka käyvät täällä harvakseltaan ja sattumalta, ei todellakaan täällä 24/7 notkuvilta kananpersetukkaisilta läskimammoilta, joiden elämän suuri sisältö on dissata heille tuntemattomia ihmisiä.

Vierailija
56/63 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki siinä akassa!

Vierailija
57/63 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:18"]

[/quote]

Jennin esiintyminen on klubikeikoilla ja konserttisaleissa huomattavasti vapautuneempaa kuin festareilla. Siellä huumori kukkii, itseironiaa löytyy ja hiki lentää sekä vaatteet vähenee (ei liikaa). Te jotka häntä persoonattomaksi ja tylsäksi arvostelette ette tietenkään hänen keikoilla käy joten joudutte säveltämään nämä kommentit omasta päästänne. Ja jos suunnattomasti inhottaa, ei teidän tarvitse Jennin musaa kuunnella, festareilla voitte mennä hänen esiintymisensä aikana kaljalle/syömään/pissalle tai kakalle.

Vierailija
58/63 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 22:52"]

Hyi hitto se on ärsyttävä! Keskinkertainen laulaja, jotenkin ohut ja feikki tyyli niin musiikissa kuin ulkonäössä. Tavallista suomi-iskelmää, jota luullaan joksikin tasokkaaksi. Tavattoman ärsyttävä, todella. Mun mielestä kaikki joiden mielestä se on "ihana", on jotenkin säälittäviä. Samalla tavalla kuin ne, joiden lempikirjailija on Coelho tai upein näkemänsä paikka joku Kreikan turistisaari, tai joiden mielestä sushi on jännittävä ruoka. En tämän paremmin osaa selittää, mutta kyllä mua vaan ärsyttää sellainen keskinkertaisuuden ylistys.

[/quote]

Kommenttisi luettuani voin todeta, että sinä tässä olet säälittävä. Tuollainen itselle tuntemattoman ihmisen inhoaminen ei ole terveellistä. Ei ole pakko kuunnella ei katsella. Aika moni muu fanittaa. Hyvä että on erilaisia artisteja ja faneja, jokaiselle jotakin.

Vierailija
59/63 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin juhannuksen kunniaksi katsastaa tän palstan pitkästä aikaa. Itse käydään kavereitten kanssa jennin keikoilla aina kun hän vetää 300 kilsan sisällä kehäkolmosesta. Ihan en snaijjaa miksi pitää dissata jos inhoaa, eikös voi vaan jättää kuuntelematta? Mä tykkään tämän leidin asenteesta (joo ON asennetta keikalla) ja live esintymisestä eikä kaunis ulkonäkö, hyvä perse ja upea äänikään mua haittaa.

Vierailija
60/63 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on yleisesti tosi masentava asenne joillakin ihmisillä. Kaikki lytätään ja haukutaan ja itse ollaan niin täydellisiä. Mielestäni Jenni on todella kaunis mutta hänen musiikkinsa suurin ystävä en ole. En kumminkaan koe tarvetta mollata häntä, sillä musiikkimakuja on monenlaisia. Eikä se ole minulta pois että joku hänen musiikistaan pitää.