Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä Jenni Vartiaisessa ärsyttää?

Vierailija
13.06.2015 |

Ymmärrän jos Cheekin kuka muu muka jutut ärsyttää, mutta että Jenni Vartiainen? Biisit ei ole kovinkaan provosoivia ja esiintyy aika hillitysti mediassakin. Silti jotkut täällä aivan raivona lyttää. Enkä siis itsekkään ole mikään fani kunhan ihmettelen.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 20:56"]

Nyt oikeesti lopetatte Jenni Vartiaisesta jauhamisen, mitä pahaa se on teille tehny? Joka kerta kun tulen tänne niin aina uus aloitus aiheesta. Menkää muualle katkeroitumaan

[/quote]

Millä oikeudella sinä kuvittelet voivasi määräillä mistä täällä ihmiset puhuvat?

Ja aiheeseen niin eipä siinä mikään ärsytä. Omaan makuun paskaa musaa se tosin tekee, mut siitäkin pääsee sillä et jättää ne biisit kuuntelematta.

Vierailija
22/63 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 20:00"][quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 19:57"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 19:52"]Yksikään näistä teiän perusteluista ei selitä sitä fanaattisen kiihkeetä vihaa ja törky-dissaamista mitä te täällä Jenniä kohtaan harrastatte. Joku muu syy siihen on. Ei kukaan voi noin paljoa vihata jos ei pidä lauluäänestä tai biiseistä. Jotain henkkoht. tässä oltava mukana. [/quote] Ai henkilökohtaista? No kelpaako selitykseks sit vaikka se, että Jenni vei kaikki mun miehet!? xD

[/quote]

Ei kelpaa koska ei vienyt. Jätä nyt hyvä ihminen Jenni rauhaan, keskity vaikka omaan elämääsi, ok?
[/quote]

Enhän minä mitään Jenniä oo ahistellu. :D Mietin lähinnä, että mikähän sun ongelma mahtaa olla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä pitää kysyä jenni-hullulta.

Kukaan muu tuskin tietää.

Voin tietenkin arvata. 

Jännä juttu on, että toisten kiusaamiseen addiktoitunut henkilö haukkuu mistä tahansa, eli esim jenniä voi haukkua rumuudesta. Näinhän se ilmeisesti koulussakin jo menee, jos joku on addiktoitunut kiusaamiseen, niin se haukkuu ketä vain mistä vain. Samaa henkilöä voi haukkua että on ylpeä/leuhka kauneudesta ja toisaalta että on ruma. 

Ja sitten se oma veikkaus, mikä on Jenni-hullun todellinen syy ketjuihinsa: Jennissä varmaan ärsyttää tätä mielisairasta eniten se, että Jennillä on sellainen ulkonäkö ja habitus, että hän kiinnostaa ja hänen peräänsä kuolaavat monet miehet. Eli Jenni vaikuttaa lempeältä, kivalta, ystävälliseltä ja on varmaan seksikäs. (olen nainen, niin en osaa sanoa, mutta muistan lukeneeni että jenniä miehet pitävät seksikkäänä)

En uskokaan, että täällä on kuin yksi mielisairas. Tai ainakaan kovin montaa. Sama henkilö saattaa kyllä seurailla pakonomaisesti muitakin blogeja ja haukkua niitä.

Vierailija
24/63 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä hänen musiikistaan sitten lainkaan, typerät sanat "kuin karhuemo pentujaan ja luoja luomiaan ja minä sinua vaan" tai "en tahdo kuolla tänä yönä" "junat ja naiset" yms.. Ei tollasta musiikkia pysty kuuntelemaan, yök!

Vierailija
25/63 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää vaan hullut palstafanit jotka suuttuu jos yhtään sanoo muuta kuin ylisanoja.

Vierailija
26/63 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 10:17"]

Ärsyttää vaan hullut palstafanit jotka suuttuu jos yhtään sanoo muuta kuin ylisanoja.

[/quote]

Ai sun mielestä Jenniä saa dissata suu vaahdossa ja lytätä hänen persoonallisuutensa ja luonteensa - häntä lainkaan tuntematta - maan rakoon? Heti kun joku yrittää puolustaa niin sinä haukut "hulluksi palstafaniksi"? Eli herjata saa muttei kehua?

En itsekään pidä Jennin musiikista tai lauluäänestä, mutten silti ole täällä tauotta hänelle vittuilemassa ja vielä jostain luonneasioista koska en ole häntä koskaan tavannut. Mielestäni on omituista solvata toisen luonnetta jos ei häntä tunne pätkääkään.

Vierailija
27/63 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 21:09"]

Kuvittelee ehkä hieman liikaa itsestään. Mikään maailmantähti hän ei todellakaan ole vaikka elkeistä voisi välillä niin päätellä. Lahjat eivät vain riitä.

t.näin keski-ikäisen musiikkia ymmärtävän näkökulmasta

[/quote]

Mistä ihmeen "elkeistä"? Nyt olet kyllä pahasti metikössä. Jennihän on aidosti vaatimattomimpia ja mukavimpia julkkiksia mitä löytyy, ei todellakaan diiva! Ja tiedän koska olen hänet duunissa useita kertoja tavannut. Voisitte jättää törky-arvionne vähemmälle kun ette tyyppiä tunne lainkaan.

Vierailija
28/63 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huohottava laulutyyli. Ei nyt mikään muu oikeastaa.

Vierailija
29/63 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä yhtään mikään. Kaunis ääni, mutta en vaan satu tykkäämään sen sorttisesta musiikista. Mutta mulla ei ole siis mitään Jenniä vastaan, kaikinpuolin ok ihminen, siis sen mitä nyt julkisuuskuvasta voi sanoa.

Vierailija
30/63 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli eteerinen imago. Myös vähän kaukainen ja tämän vuoksi tylsä.

Vierailija
31/63 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään näistä teiän perusteluista ei selitä sitä fanaattisen kiihkeetä vihaa ja törky-dissaamista mitä te täällä Jenniä kohtaan harrastatte. Joku muu syy siihen on. Ei kukaan voi noin paljoa vihata jos ei pidä lauluäänestä tai biiseistä. Jotain henkkoht. tässä oltava mukana.

Vierailija
32/63 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-kirjain shöshöttää kuin mummoilla. Ei muuten.

Vierailija
33/63 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 19:52"]Yksikään näistä teiän perusteluista ei selitä sitä fanaattisen kiihkeetä vihaa ja törky-dissaamista mitä te täällä Jenniä kohtaan harrastatte. Joku muu syy siihen on. Ei kukaan voi noin paljoa vihata jos ei pidä lauluäänestä tai biiseistä. Jotain henkkoht. tässä oltava mukana.
[/quote]

Ai henkilökohtaista? No kelpaako selitykseks sit vaikka se, että Jenni vei kaikki mun miehet!? xD

Vierailija
34/63 |
15.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 19:57"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2015 klo 19:52"]Yksikään näistä teiän perusteluista ei selitä sitä fanaattisen kiihkeetä vihaa ja törky-dissaamista mitä te täällä Jenniä kohtaan harrastatte. Joku muu syy siihen on. Ei kukaan voi noin paljoa vihata jos ei pidä lauluäänestä tai biiseistä. Jotain henkkoht. tässä oltava mukana. [/quote] Ai henkilökohtaista? No kelpaako selitykseks sit vaikka se, että Jenni vei kaikki mun miehet!? xD

[/quote]

Ei kelpaa koska ei vienyt. Jätä nyt hyvä ihminen Jenni rauhaan, keskity vaikka omaan elämääsi, ok?

Vierailija
35/63 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jennissä ärsyttää mua kun hän ei suostunut kanssani sänkyyn vaikka kauniisti pyysin. Enkä ollut edes liika humalassa.

Vierailija
36/63 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää se Immosen exä?

Vierailija
37/63 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Hengitystekniikka. Vartiainen on käsittääkseni laulunopettajaksikin opiskellut, joten hänen luulisi osaavan laulaa muutenkin kuin huohottaen. Jos huohottaminen on kuitenkin tarkoitettu tyylilliseksi tehokeinoksi, se ei toimi, koska sitä on aivan liikaa.

2. Vartiaisesta ei saa mitään irti. Katsoin vastikään Vain elämää -uusinnan, jossa Vesala viittasi suruun, jonka Vartiainen kohtasi teini-iässä. Muut pöydän ääressä istuvat artistit olivat ihmeissään, ja Edelmann kysyi, mihin suruun Vesala viittaa. Kaksikko hiljeni, ja Edelmann esitti kysymyksen hetken kuluttua uudelleen. Hän sai viileän, ympäripyöreän kuittauksen, jota kaikki näyttivät kummastelevan. Kyseessä oli Vartiaisen päivä, jolloin oli tarkoitus valottaa myös hieman tarinoita biisien takana. Kaikkea ei tietenkään tarvitse kaiken kansan edessä repiä auki, vaikeneminen on usein tyylikästäkin. Kappaleen taustoista olisi silti varmasti voinut kertoa edes hitusen tai sanoa rehdisti, ettei valitettavasti halua puhua tekstistä.

Tuo oli tosiaan niitä harvoja kappaleita, joiden sanoittamiseen Vartiainen itse on osallistunut.

Vierailija
38/63 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä kuin yhden joka on täällä yrittänyt jenniä mustamaalata joka välissä käsitykseni mukaan,jennin mustamaalaaminen täällä on ollut yhden henkilön aikaansaannosta.

Vierailija
39/63 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 20:42"]

1. Hengitystekniikka. Vartiainen on käsittääkseni laulunopettajaksikin opiskellut, joten hänen luulisi osaavan laulaa muutenkin kuin huohottaen. Jos huohottaminen on kuitenkin tarkoitettu tyylilliseksi tehokeinoksi, se ei toimi, koska sitä on aivan liikaa.

2. Vartiaisesta ei saa mitään irti. Katsoin vastikään Vain elämää -uusinnan, jossa Vesala viittasi suruun, jonka Vartiainen kohtasi teini-iässä. Muut pöydän ääressä istuvat artistit olivat ihmeissään, ja Edelmann kysyi, mihin suruun Vesala viittaa. Kaksikko hiljeni, ja Edelmann esitti kysymyksen hetken kuluttua uudelleen. Hän sai viileän, ympäripyöreän kuittauksen, jota kaikki näyttivät kummastelevan. Kyseessä oli Vartiaisen päivä, jolloin oli tarkoitus valottaa myös hieman tarinoita biisien takana. Kaikkea ei tietenkään tarvitse kaiken kansan edessä repiä auki, vaikeneminen on usein tyylikästäkin. Kappaleen taustoista olisi silti varmasti voinut kertoa edes hitusen tai sanoa rehdisti, ettei valitettavasti halua puhua tekstistä.

Tuo oli tosiaan niitä harvoja kappaleita, joiden sanoittamiseen Vartiainen itse on osallistunut.

[/quote]

1. Minun mielestä Jennin lauluääni on hellvetin seksikäs ja kaunis ja miellyttävä, kuin selkää pitkin valuvaa lämmintä hunajaa. Makuasia.

2. Jos hän on tehnyt sanoituksia vain pariin biisiin mutta säveltänyt 90% niin siksi hän puhuu sävellysten taustoista joista tietää enempi. Ja katsoin mäkin tuon uudelleen, Vesala asian otti esille kysymättä Jenniltä jolla oli oikeus jättää yksityis-asia kertomatta. minun mielestä tuo on musaohjelma ja JV sai biiseistä tehtyä oman tyyliset ja itselle sopivat, osa muuttui paljon alkuperäisestä. 

Teitä ärsyttää, minä lähinnä rakastan häntä. Jokasella on oikeus olla mitä mieltä tahtoo. Vittuilu saisi loppua.

t. Mies joka pari kertaa on Jennin kanssa jutellut ja pitänyt näkemästään + kuulemastaan.

Vierailija
40/63 |
17.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaus:

Blogisteja kiusaava tyyppi ärsyyntyy jennissä siitä, että miehet tykkää jennistä. Lisäksi jenni on kaunis ja hyvä laulamaan ja sielukas.

Pipsassa siitä, että sillä naisella on pokkaa ja itsetunto.

En muistkaan enkä tiedä sitten ketä muita täällä haukutaan...