Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaudenkeskeytys ja jälkivuioto

Vierailija
13.06.2015 |

Minulle tehtiin raskaudenkeskeytys torstaina lääkkeillä, nyt vuoto on loppunut kokonaan.
Onko normaalia, että vuoto loppuu näin pian? Onko aihetta olla yhteydessä poliklinikalle? Lisäksi järkyttäviä alavatsakipuja, joka säteilee reisiin sekä huono olo.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkällä raskaus oli? Mulla oli 7 viikolla ja vuoto kesti 5 viikkoa..

Vierailija
2/8 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv. 5 olin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne voi loppua siinä välissä päiväksi pariksi ja sitten taas jatkua. Mutta noi kivut on erikoisia. Kannattaa varmuuden vuoksi soittaa polille. Mulla kesti kolme viikkoa, kipuja vain ekana päivänä, keskeytys rv 6+1.

Vierailija
4/8 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos satut joskus raskaaksi tulemaan (toivottavasti et) niin synnytys sattuu vähän enemmän. Kuvailit supistuksia.

Vierailija
5/8 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi keskeytys? Kännipano? Ehkäisy petti?

Vierailija
6/8 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 17:22"]Miksi keskeytys? Kännipano? Ehkäisy petti?
[/quote]
Vittuako se liittyy ap:n kysymykseen?

Vierailija
7/8 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 17:25"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 17:22"]Miksi keskeytys? Kännipano? Ehkäisy petti?
[/quote]
[/quote]

No mukavuudella on hintansa. Abortin ei pitäisi edes olla laillista. Toivottavasti kriteerejä tiukennetaan! Sitten saattaa ehkäisy kiinnostaa aiempaa enemmän. Mikset Ap syönyt jälkiehkäisypilleriä? Reseptittä apteekista! Ei voi olla niin vaikeaa...

Vierailija
8/8 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 17:25"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 17:22"]Miksi keskeytys? Kännipano? Ehkäisy petti?
[/quote]
[/quote]

No mukavuudella on hintansa. Abortin ei pitäisi edes olla laillista. Toivottavasti kriteerejä tiukennetaan! Sitten saattaa ehkäisy kiinnostaa aiempaa enemmän. Mikset Ap syönyt jälkiehkäisypilleriä? Reseptittä apteekista! Ei voi olla niin vaikeaa...
[/quote]
Jos on ehkäisy, niin ei siinä tule jälkiehkäisyä ajateltua. Vai itsekö napsit niitä jokaisen seksikerran jälkeen? Entä synnytätkö mielellään kehitysvammaisen lapsen, joka kuolee alle kuukaudessa? Vai synnyttäisitkö isäsi lapsen? Tai jatkaisitko raskautta, vaikka tietäisit kuolevasi siihen? Muuta johonkin kehitysmaahan, jos noin muiden terveysasiat hiertää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi