Kävin tänää ottamassa toisen rokotteen ja nyt ihan hirveä olo :(
Onkohan tämä ihan normaalia?
Ihan hirveä palelu ja huono olo koko ajan. Sattuu käteenkin ihan sikana.
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
VierailijaKyllä sekin osalle on vakava. Kun tietäisikin etukäteen, kuuluuko itse tuohon joukkoon... Tai siihen, joka reagoi rokotteeseen vakavammin.[/quote kirjoitti:
Tottahan sen tiedät. Jos olet +80 v, ylipainoinen ja tupakoit ja sinulla on kalkkeutuneet verisuonet niin heikko tilanne rokotteen kanssa ja ilman.
Omassa lähipiirissä ei yksikään vanhus ole edes sairastunut, mutta nuorelle ja hyväkuntoiselle olisi voinut käydä huonosti, jos ei olisi päässyt nopeasti sairaalaan. Tämähän tässä pirulaisessa onkin, kun se voi olla vakava kenelle tahansa.
Vierailija kirjoitti:
mieti miten paha plörönä olis ollut ilman piikkiä!
Tauti tuottaa samaa piikkiroteiinia kuin rokotekin mutta huomattavasti enemmän ja lisäksi ainakin kuutta muutakin haitallista roteiinia.
Tiedän 4 ihmistä itseni mukaanlukien, jotka ovat saaneet aivoinfarktin 3kk:n sisään 2 piikin jälkeen. Kellään ei kolesterolia, verenpainetta eikä ylipainoa. Selittämätön aivoinfarkti. Hillittömät rytmihäiriöt ennen infarktia. Yhddllekkään ei ole läökäri suostunut kirjasmasn tai edes keskustelemaan rokotteen osuudesta tspahtuneeseen. Kolmatta piikkiä en ota.
Vierailija kirjoitti:
Minä ja moni muukin on saanut sydänoireita piikistä mutta kaikilla sama, mitään ei kirjata mihinkään. Eli miten nämä saa edes tilastoihin?
Ei mitenkään. Lääkärit myy sielunsa heti kun valmistuvat. Arvostan enemmän roskakuskeja kuin näitä reseptien kirjottajia ja verenpaineenmittaajia. Roskakuski tekee rehellistä työtä. Siinä työssä ei ole mitään filunkia. Mitä koulutetumpi ihminen niin sitä todennäköisemmin ajaa jotain agendaa ja on täysin myynyt itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä rokotuksen jälkeen on pari päivää kipeä olo, oli nyt mikä vaan rokotus, kun kroppa luulee, että on sairastunut ja käynnistää sen vasta-ainetuotannon. Menee nopeasti ohi.
Mrna rokotteet ei toimi noin. Noin toimii perinteiset rokotteet. Aika näyttää, kuinka meille koekaniineille lopulta käy.
En vaan pysty uskomaan, että on turvallista ja jopa hyödyllistä ottaa itseensä aineita, jotka voivat aiheuttaa noin pahoja oireita.
Siksipä jätän nämä rokotuksen kaltaiset väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ja moni muukin on saanut sydänoireita piikistä mutta kaikilla sama, mitään ei kirjata mihinkään. Eli miten nämä saa edes tilastoihin?
Ei mitenkään. Lääkärit myy sielunsa heti kun valmistuvat. Arvostan enemmän roskakuskeja kuin näitä reseptien kirjottajia ja verenpaineenmittaajia. Roskakuski tekee rehellistä työtä. Siinä työssä ei ole mitään filunkia. Mitä koulutetumpi ihminen niin sitä todennäköisemmin ajaa jotain agendaa ja on täysin myynyt itsensä.
Kaksi tuttua perustervettä, urheilullista ja normaalipainoista 6-kybästä kuoli yllättävään sydäriin viime keväänä rokotteen ottamisen jälkeen. Kukaan ei ole missään vaiheessa epäillytkään, jos niillä olisi jotain yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VierailijaKyllä sekin osalle on vakava. Kun tietäisikin etukäteen, kuuluuko itse tuohon joukkoon... Tai siihen, joka reagoi rokotteeseen vakavammin.[/quote kirjoitti:
Tottahan sen tiedät. Jos olet +80 v, ylipainoinen ja tupakoit ja sinulla on kalkkeutuneet verisuonet niin heikko tilanne rokotteen kanssa ja ilman.
Omassa lähipiirissä ei yksikään vanhus ole edes sairastunut, mutta nuorelle ja hyväkuntoiselle olisi voinut käydä huonosti, jos ei olisi päässyt nopeasti sairaalaan. Tämähän tässä pirulaisessa onkin, kun se voi olla vakava kenelle tahansa.
Minun tuttavapiirissä ei ole sairastunut kukaan vaikka altistuksia ollut, ei rokotetut eikä rokottamattomat. Hoikkia ihmisiä ilman tupakkahistoriaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parille tutulle on puhjennut korona heti rokotuksen jälkeen. On kuulema melko yleistä. Jos virusta on valmiiksi elimistössä, se puhkeaa hetkellisen immuniteetin laskun seurauksesta. Jos tulee flunssaoireita, testauta itsesi.
:D mitä ihmeen järkeä tuossa rokotuksessa on jos sen vuoksi tulee immuneetin laskun vuoksi korona?
Eihän siinä olekaan järkeä. Paitsi, jos kysyt THL:n lääkäreiltä, Sanna Marinilta, Krista Kiurulta jne, jotka nauttivat suurten lääkeyhtiöiden lahjuksista. Rokotetta pitää saada kaupaksi millä tahansa tekosyyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi tuttua perustervettä, urheilullista ja normaalipainoista 6-kybästä kuoli yllättävään sydäriin viime keväänä rokotteen ottamisen jälkeen. Kukaan ei ole missään vaiheessa epäillytkään, jos niillä olisi jotain yhteyttä.
Mun naapuri oli myös saanut aivo infraktin juuri toisen rokotteen jälkeen. Kysyin että voisiko johtua rokotteesta niin kiisti jyrkästi ja sanoi että on menossa ottamaan kolmatta. Olen huomannut että näillä rokotetuilla oikein silmät suurenee jos yrität vihjata että johtuisko rokotteesta. Ihan kuin heidän järki ja mieli olisi kaapattu.
Syövän te saatte verenkiertohäiriöiden lisäksi. Siinä se rokotteen voima vakavaa tautimuotoa vastaan, tosin vain Koronan.
Mulle tuli kolmannen piikin jälkeen huonon olon lisäks järjetön vitutus. Luulin et oli pms-oireita, mut eipä menneet ohi. Kohta 2 vkoa rokotteesta ja olen todella kireä ja ärtynyt. Tänään vasta aloin yhdistelee asioita ja ottamaan selvää. Tän olis paras mennä ohi!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Itsehän sain rokotteesta viikon jälkeen uuden sairauden oireita. Nyt on sitten todettu uusi autoimmuunisairaus.
Oli myös 3kk kestävä painepäänsärky, huimausaaltoja, sydämentykytystä niin ettei saanut nukuttua, jalkojen tärinää ensimmäisinä päivinä.
Sairastin nyt myös koronan ja ei nostanut edes kuumetta, lihassärkyjä lähinnä.
Silti 6kk tästä pitäisi ottaa toinen rokote tai lähtee ammatti alta.
Et vaan ota toista!! Kyllä tää tilanne tästä raukeaa pian eikä piikkiä enää vaadita. Mullakin edelleen päällä oireet jotka alkoi ekan piikin jälkeen.
Ohi menee ja saat hyvä suojan. Sain itse tokasta 39 asteen kuumeen. Kolmannesta ei mitään.
Ei se normaalilta kuulosta, mutta toivottavasti menee pian ohi. Vältä voimakasta fyysistä rasitusta 2 viikon ajan.
Ei tässä vaiheessa enää toista rokotetta oteta. Nyt otetaan kolmatta tai neljättä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli kolmannen piikin jälkeen huonon olon lisäks järjetön vitutus. Luulin et oli pms-oireita, mut eipä menneet ohi. Kohta 2 vkoa rokotteesta ja olen todella kireä ja ärtynyt. Tänään vasta aloin yhdistelee asioita ja ottamaan selvää. Tän olis paras mennä ohi!!!!!!!
Mielenkiintoista. Ei olekkaan paljon kuulunut rokotuksien neurologisista vaikutuksista tuolla tavalla - kuinkahan yleistä se on?
Vierailija kirjoitti:
Te jotka satte piikistä rajun reaktion, oletteko ikinä miettineet mikä se reaktio olisi koronaan?
Todennäköisesti paljon pienempi tai max samaa luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä vaiheessa enää toista rokotetta oteta. Nyt otetaan kolmatta tai neljättä.
Ei, vaan toista tälle talvikaudelle (2 per kausi, kuten influenssaankin).