Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, tuijottavatko muut naiset sinua?

Vierailija
13.06.2015 |

?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuijottaa, niin miehet kuin naiset ja luulen että se johtuu vaan aika eksoottisesta ulkonäöstäni. Ruskea pitkä ja paksu tukka ja ruskeat silmät.

Vierailija
22/55 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 11:49"]Tuijottaa, mutta tuijottaa myös ulkomailla. Mä itse sitä harvoin huomaan, kun en osaa kiinnittää ihmisiin erityisesti huomiota, mutta mun aina joskus kertoo miten joku on jäänyt tuijottelemalla tuijottamaan ja mittailemaan katseellaan.
[/quote]

Miltä näytät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muuten hauska kun laittaa korkkarit (osaan kävellä niillä) ja säädyllisen hamosen päälle niin av-mammat katsovat vihaisesti

Vierailija
24/55 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:06"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 11:58"]Lol. Kunnon vainoharhaa taas liikkeellä. Ne "vihaiset" katseet voi olla vaan jonkun perusilme ilman sen syvempää merkitystä. Paitsi se, että sut noteerataan ja sun olemuksessa voi olla jtn kiinnostavaa ja karismaattistakin. Miksi aina pitää lähtä negaation kautta, en ymmärrä...
[/quote]

Oon muuten huomannut että itseäni jäädään tuijottamaan silloin kun puhun jollekin tai puhun puhelimessa. En siis puhu mitenkään kovaan ääneen, puhelimessa vielä hiljempaa. En ole mitenkään erikoisen näköinen mutta kivannäköinen, tavallinen. Tämä oli siis vihjaus siihen suuntaan että uskon olevani karismaattinen.
[/quote]

Miksi tämä kommenttini sai jo kaksi alapeukkua? Onko liian itserakasta ajatella olevansa karismaattinen?

Vierailija
25/55 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:13"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:06"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 11:58"]Lol. Kunnon vainoharhaa taas liikkeellä. Ne "vihaiset" katseet voi olla vaan jonkun perusilme ilman sen syvempää merkitystä. Paitsi se, että sut noteerataan ja sun olemuksessa voi olla jtn kiinnostavaa ja karismaattistakin. Miksi aina pitää lähtä negaation kautta, en ymmärrä... [/quote] Oon muuten huomannut että itseäni jäädään tuijottamaan silloin kun puhun jollekin tai puhun puhelimessa. En siis puhu mitenkään kovaan ääneen, puhelimessa vielä hiljempaa. En ole mitenkään erikoisen näköinen mutta kivannäköinen, tavallinen. Tämä oli siis vihjaus siihen suuntaan että uskon olevani karismaattinen. [/quote] Miksi tämä kommenttini sai jo kaksi alapeukkua? Onko liian itserakasta ajatella olevansa karismaattinen?

[/quote]

Siksi, koska olet tyhmä jos luulet tuolla perusteella olevasi karismaattinen :D Karismaattisuus on aivan jotain muuta kun sitä, että randomit tuijottaa sua puhelimeen puhuessasi.

Vierailija
26/55 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:12"]

Se on muuten hauska kun laittaa korkkarit (osaan kävellä niillä) ja säädyllisen hamosen päälle niin av-mammat katsovat vihaisesti

[/quote]

Naisten keskinäinen kilpailu on kovaa. Miehet katsoo ihaillen, naiset paheksuen.

Ja joo, itse en usein ikävä kyllä kauheasti korkkareilla viitsi edes kulkea kun se vetää niin paljon huomiota puoleensa täällä Suomessa. Etenkin arjessa mieluummin haluaa olla sen verran näkymätön mitä nyt voi olla kun pukeutuu farkkuihin ja peittäviin vaatteisiin, vaikkei se kyllä huomion saamista siltikään poista.

Vierailija
27/55 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tuijotan naisia paljonkin. Tarkoitus ei ole tuijottaa vaan katsella/ihastella mutta yleensä vahingossa tuijotuksen puolelle menee :) kun ollaan tyttökavereidenkin kanssa kahvilla tai kaupungila niin aina kommentoidaan "kato miten ihana laukku" , "ihanat hiukset" jne jne. Harvoin sitä tulee itseasiassa miehiä katseltua..

Mutta siis tuijotan mutta tuijotan aina hyvällä :) 

Vierailija
28/55 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:15"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:13"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:06"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 11:58"]Lol. Kunnon vainoharhaa taas liikkeellä. Ne "vihaiset" katseet voi olla vaan jonkun perusilme ilman sen syvempää merkitystä. Paitsi se, että sut noteerataan ja sun olemuksessa voi olla jtn kiinnostavaa ja karismaattistakin. Miksi aina pitää lähtä negaation kautta, en ymmärrä... [/quote] Oon muuten huomannut että itseäni jäädään tuijottamaan silloin kun puhun jollekin tai puhun puhelimessa. En siis puhu mitenkään kovaan ääneen, puhelimessa vielä hiljempaa. En ole mitenkään erikoisen näköinen mutta kivannäköinen, tavallinen. Tämä oli siis vihjaus siihen suuntaan että uskon olevani karismaattinen. [/quote] Miksi tämä kommenttini sai jo kaksi alapeukkua? Onko liian itserakasta ajatella olevansa karismaattinen?

[/quote]

Siksi, koska olet tyhmä jos luulet tuolla perusteella olevasi karismaattinen :D Karismaattisuus on aivan jotain muuta kun sitä, että randomit tuijottaa sua puhelimeen puhuessasi.
[/quote]

En mä karismaattisuuttani ole päätellyt vain tämän perusteella. Saan yleensä muutenkin paljon huomiota niin naisilta kuin miehiltäkin. En pukeudu provosoivasti.

Vierailija
29/55 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen usein muiden naisten vaatteita, kenkiä ja laukkuja. Varsinkin jos naisella on oikein persoonallinen tyyli. Minulle on usein sanottu että perusilmeeni on vihainen, sille en oikein voi mitään. No, joskus nypin kulmakarvani niin että katseeni olisi jotenkin "avoimempi". Eipä sekään kyllä haittaa jos joku ylitulkitsee ilmeitäni. Onpa jotain mielenkiintoista puuhaa heillekin.

Vierailija
30/55 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo välillä :D Yleensä olen silloin meikannut ja laittanut hiukset, joten taitavat vaan nauttia estetiikasta. Mikä on ihan ok.

Vierailija
31/55 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus erehdyn katsomaan huomattavan pitkää tai lihavaa naista. Sori.

Vierailija
32/55 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuijotetaan. Olen 20 vuotias hyvin pukeutuva ja muotia seuraava nainen joka tykkään vielä laittautua. Itse tuijotan toisia vain jos nään hienon tai kiinnostavan vaatteen tai laukun lähinnä ihailevasti.

Vierailija
33/55 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja katson ihaillen ja vinkkejä saaden kauniita nuoria naisia.Olen jo melkein 40 v ja hehkeys takanapäin ja pienten lasten äiti joten en jaksa laittautua kun oken vaan kotona lasten kanssa.Ihanaa että jotkyt jaksavat laittautua ja vaikka bussissa tällaisia naisis katsoessa tulee oma nuoruus mieleen ja ne ajat kun menin laittautuneena töihin.Se piristää ja auttaa taas muistamaan että olen muutakin kuin äiti:) Kaikki katseet eivät ole pahantahtoisia:)

Vierailija
34/55 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua katselee, siis ei tuijota vaan katselee useinkin sellaiset kauniit ja jotenkin näyttävät naiset. Ei tunnu ollenkaan ikävältä, ihan päin vastoin. Ja minä toki teen saman takaisin.

Vierailija
35/55 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijottavat ja sitten minulle tulee sellainen olo että ulkonäössäni on jotain vialla. Miehetkin tuijottavat ja saattavat hymähtää vastaantullessa, mikä saa minut tuntemaan että he nauravat ulkonäölleni. En pukeudu seksikkäästi, siististi ja omasta mielestäni ihan sievästi kyllä, vaikka tyylini on pelkistetty.

Vierailija
36/55 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissäni vaateliikkeessä olen saanut kehuja asiakkailta vaatteistani ja pienistä yksityiskohdista josta tulee aina lämmin olo. Nainen ei ole aina naiselle susi. Upeaa että uskalletaan kehua toisiaan!

Vierailija
37/55 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ottako katseita pahalla! Olen nuori nainen ja työskentelen virastossa. Tuntui että "virastotantat" mittailivat katseellaan vihaisesti. Mutta he ovat alkaneet sanomaan ääneen ajatuksiaan ja he todella ihailevat ja ovat todella ihania ja välillä heidän sanoistaan ihan häkeltyy kun ei niitä osaa odottaa :)

Vierailija
38/55 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:30"]

Töissäni vaateliikkeessä olen saanut kehuja asiakkailta vaatteistani ja pienistä yksityiskohdista josta tulee aina lämmin olo. Nainen ei ole aina naiselle susi. Upeaa että uskalletaan kehua toisiaan!

[/quote]

Nainen on hyvin harvoin naiselle susi. Useimmat ihmiset ovat ihan mukavia, sekä miehet että naiset. Jostain syystä naisia vain mollataan ja haukutaan väsymättä vaikka ei sille useinkaan ole perustetta. Silti se tulee lähes automaattisesti.

Vierailija
39/55 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 11:49"]Tuijottaa, mutta tuijottaa myös ulkomailla. Mä itse sitä harvoin huomaan, kun en osaa kiinnittää ihmisiin erityisesti huomiota, mutta mun aina joskus kertoo miten joku on jäänyt tuijottelemalla tuijottamaan ja mittailemaan katseellaan.
[/quote]

Miltä näytät?
[/quote]

Multa oli pudonnut tuosta viestistäni sana mies, eli mun mies siis huomaa ja kertoo...

En mielestäni näytä yhtään poikkeukselliselta, sopusuhtainen kroppa ja naama ei ole mikään pelättimen, mutta ei missinkään. Pukeudun siististi, mutta tavallisesti. Omasta mielestäni olen kaikella tapaa aika tavallinen tapaus.

Vierailija
40/55 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 11:49"]Tuijottaa, mutta tuijottaa myös ulkomailla. Mä itse sitä harvoin huomaan, kun en osaa kiinnittää ihmisiin erityisesti huomiota, mutta mun aina joskus kertoo miten joku on jäänyt tuijottelemalla tuijottamaan ja mittailemaan katseellaan.
[/quote]

Miltä näytät?
[/quote]

Multa oli pudonnut tuosta viestistäni sana mies, eli mun mies siis huomaa ja kertoo...

En mielestäni näytä yhtään poikkeukselliselta, sopusuhtainen kroppa ja naama ei ole mikään pelättimen, mutta ei missinkään. Pukeudun siististi, mutta tavallisesti. Omasta mielestäni olen kaikella tapaa aika tavallinen tapaus.
[/quote]

Jotain katsottavaahan sussa on, koska ei tavisnaisia tuijotella. Kenties isot rinnat? Pitkät hiukset?