Nainen, tuijottavatko muut naiset sinua?
?
Kommentit (55)
Tuijottavat, yleensä vielä aika paheksuvan näköisestikin. :/
Mut se varmaan johtuu siitä, koska oon kaunis ja näyttävä nuori nainen. Pitääkö ne mua jonkinlaisena uhkana vai onko ne vaan kateellisia?
Kyllä tuijottavat. Välillä huomaan sen itsekin, yleensä en, mutta mieheni sanoo että saan aina ja kaikkialla katseita osakseni, miehet jopa kääntyvät perään. Mutta nimenomaan siis naiset katsovat. Olen liki 40 mutta laittaudun aina nätisti, hyvä kroppa jne. Hiuksiani on tultu kehumaan useamman kerran, samoin kenkiä ja on joku joskus kysynyt käsilaukustakin, mistä olen sen ostanut.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:45"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 11:49"]Tuijottaa, mutta tuijottaa myös ulkomailla. Mä itse sitä harvoin huomaan, kun en osaa kiinnittää ihmisiin erityisesti huomiota, mutta mun aina joskus kertoo miten joku on jäänyt tuijottelemalla tuijottamaan ja mittailemaan katseellaan. [/quote] Miltä näytät? [/quote] Multa oli pudonnut tuosta viestistäni sana mies, eli mun mies siis huomaa ja kertoo... En mielestäni näytä yhtään poikkeukselliselta, sopusuhtainen kroppa ja naama ei ole mikään pelättimen, mutta ei missinkään. Pukeudun siististi, mutta tavallisesti. Omasta mielestäni olen kaikella tapaa aika tavallinen tapaus. [/quote] Jotain katsottavaahan sussa on, koska ei tavisnaisia tuijotella. Kenties isot rinnat? Pitkät hiukset?
[/quote]
Kyllä tavallisia naisia juuri tuijotetaankin.
[/quote]
No ei minusta sellaisia huomiota herättämättömiä erityisesti tuijoteta.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:57"]Kyllä tuijottavat. Välillä huomaan sen itsekin, yleensä en, mutta mieheni sanoo että saan aina ja kaikkialla katseita osakseni, miehet jopa kääntyvät perään. Mutta nimenomaan siis naiset katsovat. Olen liki 40 mutta laittaudun aina nätisti, hyvä kroppa jne. Hiuksiani on tultu kehumaan useamman kerran, samoin kenkiä ja on joku joskus kysynyt käsilaukustakin, mistä olen sen ostanut.
[/quote]
Trolli. Av:llä ei ole hyväkroppaisia nelikymppisiä ja jos onkin, he eivät kerro siitä tyylillä "hyvä kroppa jne". :D
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 11:49"]
Tuijottaa, mutta tuijottaa myös ulkomailla. Mä itse sitä harvoin huomaan, kun en osaa kiinnittää ihmisiin erityisesti huomiota, mutta mun aina joskus kertoo miten joku on jäänyt tuijottelemalla tuijottamaan ja mittailemaan katseellaan.
[/quote]
Ulkomaalaisten miesten olen myös itse huomannut (myös suomessa) tuijottavan minua ja olen suomalainen MIES!
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:26"]
Minua katselee, siis ei tuijota vaan katselee useinkin sellaiset kauniit ja jotenkin näyttävät naiset. Ei tunnu ollenkaan ikävältä, ihan päin vastoin. Ja minä toki teen saman takaisin.
[/quote]
Tähän lisään vielä, että olen ajatellut tässä ikään kuin naarasleijonien kohtaavan savannilla. :) Jaetaan raukean valpas ja hyväksyvä katse keskenämme, erikseen on sitten joidenkin naisten kanailut ja nokkimisrituaalit, tämä kun ei todellakaan ole sitä. Tämä on vaikeasti kuvailtavaa, en nyt jaksa muotoilla enemmän sitä sanoiksi. Ja kun olen bi, siihen välillä vaikuttaisi liittyvän sekin aspekti. Tälle on tullut varmistustakin, viimeksi vahvasti ihan hiljattain.
Ei nyt varmaan liity ihan aiheeseen, mutta olen huomannut, että kun liikun vauva kantorepussa, tulee jonkun verran katseita. Muutama on tullut sanomaankin että olettepas kivan näköisiä.
Mua tuijottaa naiset ja ne kattoo suoraan naamaan..aika neutraaleilla ilmeillä mut en tiedä miks. Oon ihan perus.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 11:15"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 11:11"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 11:06"]Kyllä. Pahimpia on ne katseet kun joku nainen tuijottaa äkäisesti päästä varpaisiin skannaten, onneksi noita ei kovin usein tapahdu. Pukeudun kivasti ja pidän ulkonäöstäni muutenkin. [/quote] Tapahtuukohan tätä paljonkin muualla kuin Suomessa? Olen itsekin ihnetellyt kuinka paljon pitkiä ja vihaisia katseita naisellisesti pukeutuneet saavat. Itse en siis pukeudu korkokenkiin jms mutta olen sivustaseuranneena huomannut että hyvin feminiiniset naiset ovat uhka toisille naisille.
[/quote]
Totta, tuijottajat ovat lähes aina vaatimattoman näköisiä vanhempia naisia, jotka eivät ole laittautuneet sen kummemmin. Nuoremmat eivät tätä niinkään harrasta eivät naiset, jotka vaikuttavat hyväitsetuntoisilta ja/tai laittautuvat itsekin. Tuijottajat ovat yleensä tympääntyneen näköisiä tai suorastaan vihaisen oloisia. Tämä ei ole kuvitelmaa, koska naisellisesti pukeutuvaa kaveriani tuijotetaan välillä samalla tavalla ja olen tämän itse huomioinut hänen seurassaan liikkuessani.
[/quote]
Minua ovat kyllä tyylikkäätkin naiset katsoneet päästä varpaisiin joskus halveksuen, kerran hymyä pidätellen (sillä kertaa olin laittanut päälle huvittavan väriset sukkikset, joten en pannut pahaksi). Useammankin kuitenkin ilkeämielisesti. Pukeuduin kieltämättä vähän huonosti siihen aikaan kun katseita sain, mutta ei sen pitäisi olla muiden ongelma.
Mä kuulun noihin jotka ihaillen katsoo muiden kauniiden naisten hiuksia,vartaloa,nuoruuden hehkua,kaunista pukeutumista,saaden usein ideoita omaankin hiustyyliin tai pukeutumiseen. Joskus jään tuijottamaan pitkään mutta yritän kyllä tehdä sen vaivihkaa.Jos katseen kohde huomaa,hymyilen.
Ihailun lisäksi en tunne kateutta,mutta haikeutta siitä etten ole yhtä kaunis tai nuori.
Hmm, mun katse saattaa vaikuttaa pahalta, anteeksi. Katson usein juuri hiukset kihartaneita/lyhyissä mekoissa olevia/korkokenkiä käyttäviä/liikaa helyjä kantavia/raskaalla kädellä meikkaavia, että onpa tyylitöntä. En vaan voi mitään, pidän sellaisesta classy-tyylistä ja jään usein tuollaista kerava-luukkia kauhulla katsomaan. Anteeksi, yritän parantaa tapani.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:45"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 11:49"]Tuijottaa, mutta tuijottaa myös ulkomailla. Mä itse sitä harvoin huomaan, kun en osaa kiinnittää ihmisiin erityisesti huomiota, mutta mun aina joskus kertoo miten joku on jäänyt tuijottelemalla tuijottamaan ja mittailemaan katseellaan. [/quote] Miltä näytät? [/quote] Multa oli pudonnut tuosta viestistäni sana mies, eli mun mies siis huomaa ja kertoo... En mielestäni näytä yhtään poikkeukselliselta, sopusuhtainen kroppa ja naama ei ole mikään pelättimen, mutta ei missinkään. Pukeudun siististi, mutta tavallisesti. Omasta mielestäni olen kaikella tapaa aika tavallinen tapaus. [/quote] Jotain katsottavaahan sussa on, koska ei tavisnaisia tuijotella. Kenties isot rinnat? Pitkät hiukset?
[/quote]
Kyllä tavallisia naisia juuri tuijotetaankin.