Nainen, tuijottavatko muut naiset sinua?
Kommentit (55)
Joo tuijottaa, etenki vanhemmat. Nuoremmat kattoo laukkua tai vaivihkaa vilasee. Mut vanhemmat ei tee sitä mitenkään huomaamattomasti, hapan ilme naamalle ja monttu auki... osaan jo nauraa koska lähes aina nämä naiset alkavat kohentaa kampaustaan tai suoristaan asentoa tai muuta mistää pystyy päätteleen että ihan "hyvällä" ne tais vaan tuijottaa;)
Joo :) Oon huomannut, että miehet tuijottaa kasvoja tai sääriä. Naisten katse hakeutuu käsilaukkuun tai kenkiin. On jokusen kerran tultu kyselemäänkin, että mistäs ostit nuo kengät tms.
Kyllä. Pahimpia on ne katseet kun joku nainen tuijottaa äkäisesti päästä varpaisiin skannaten, onneksi noita ei kovin usein tapahdu. Pukeudun kivasti ja pidän ulkonäöstäni muutenkin.
Kyllä tuijottaa. Joskus mietin onko mun hiukset jotenki hassusti tai meikit levinny, vaikka tuijotus on ihan neutraalia. Mun ex-mies aina kyseli miksi kaikki naiset (ja miehet) tuijottaa mua. No en tiedä!
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 11:06"]Kyllä. Pahimpia on ne katseet kun joku nainen tuijottaa äkäisesti päästä varpaisiin skannaten, onneksi noita ei kovin usein tapahdu. Pukeudun kivasti ja pidän ulkonäöstäni muutenkin.
[/quote]
Tapahtuukohan tätä paljonkin muualla kuin Suomessa? Olen itsekin ihnetellyt kuinka paljon pitkiä ja vihaisia katseita naisellisesti pukeutuneet saavat. Itse en siis pukeudu korkokenkiin jms mutta olen sivustaseuranneena huomannut että hyvin feminiiniset naiset ovat uhka toisille naisille.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 11:11"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 11:06"]Kyllä. Pahimpia on ne katseet kun joku nainen tuijottaa äkäisesti päästä varpaisiin skannaten, onneksi noita ei kovin usein tapahdu. Pukeudun kivasti ja pidän ulkonäöstäni muutenkin. [/quote] Tapahtuukohan tätä paljonkin muualla kuin Suomessa? Olen itsekin ihnetellyt kuinka paljon pitkiä ja vihaisia katseita naisellisesti pukeutuneet saavat. Itse en siis pukeudu korkokenkiin jms mutta olen sivustaseuranneena huomannut että hyvin feminiiniset naiset ovat uhka toisille naisille.
[/quote]
Totta, tuijottajat ovat lähes aina vaatimattoman näköisiä vanhempia naisia, jotka eivät ole laittautuneet sen kummemmin. Nuoremmat eivät tätä niinkään harrasta eivät naiset, jotka vaikuttavat hyväitsetuntoisilta ja/tai laittautuvat itsekin. Tuijottajat ovat yleensä tympääntyneen näköisiä tai suorastaan vihaisen oloisia. Tämä ei ole kuvitelmaa, koska naisellisesti pukeutuvaa kaveriani tuijotetaan välillä samalla tavalla ja olen tämän itse huomioinut hänen seurassaan liikkuessani.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 11:15"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 11:06"]Kyllä. Pahimpia on ne katseet kun joku nainen tuijottaa äkäisesti päästä varpaisiin skannaten, onneksi noita ei kovin usein tapahdu. Pukeudun kivasti ja pidän ulkonäöstäni muutenkin. [/quote] Tapahtuukohan tätä paljonkin muualla kuin Suomessa? Olen itsekin ihnetellyt kuinka paljon pitkiä ja vihaisia katseita naisellisesti pukeutuneet saavat. Itse en siis pukeudu korkokenkiin jms mutta olen sivustaseuranneena huomannut että hyvin feminiiniset naiset ovat uhka toisille naisille.
[/quote]
Totta, tuijottajat ovat lähes aina vaatimattoman näköisiä vanhempia naisia, jotka eivät ole laittautuneet sen kummemmin. Nuoremmat eivät tätä niinkään harrasta eivät naiset, jotka vaikuttavat hyväitsetuntoisilta ja/tai laittautuvat itsekin. Tuijottajat ovat yleensä tympääntyneen näköisiä tai suorastaan vihaisen oloisia. Tämä ei ole kuvitelmaa, koska naisellisesti pukeutuvaa kaveriani tuijotetaan välillä samalla tavalla ja olen tämän itse huomioinut hänen seurassaan liikkuessani.
[/quote]
Ja kyse ei ole mistään tissit-tyrkylle pukeutumisesta vaan perusnaisellisesta hameita/mekkoja ym.
Ei tuijota naiset eikä tuijota miehetkään tai mistä minä sen tietäisin. Voihan olla, että en vaan huomaa.
Katson noita hyvin pukeutuvia mikähäntuokinluuleeolevansa -katseella.
nimim. caprit ja toppi
Minä tuijotan kateellisesti, en vihaisesti. Miksi pukeudutte naisellisesti ja korostatte parhaita puolianne jos teitä ei saa ihailla? Vai onko se niin, että vain miehet saa katsoa. Minua tuijottaa kaikki miehet, ei koskaan naiset. Paitsi mummot hymyilee mulle aina.
Tuijottaa joo, mut olenkin pitkä ja lihava. Kaipa näytän heidän mielestään joltain sirkusfriikiltä :(
Tuijottaa, mutta tuijottaa myös ulkomailla. Mä itse sitä harvoin huomaan, kun en osaa kiinnittää ihmisiin erityisesti huomiota, mutta mun aina joskus kertoo miten joku on jäänyt tuijottelemalla tuijottamaan ja mittailemaan katseellaan.
Kyllä, enemmän varmaan kuin miehet. Mistä lienee johtuu. Ihan tavallisen näköinen olen mielestäni kaikilla tavoin, enkä käyttäydy huomiota herättävästi. Toisaalta itsekin varmaan katson enemmän naisia kuin miehiä. Miehet ei varsinkaan varattuna kiinnosta, mutta muihin naisiin ikään kuin vertaa itseään.
Lol. Kunnon vainoharhaa taas liikkeellä. Ne "vihaiset" katseet voi olla vaan jonkun perusilme ilman sen syvempää merkitystä. Paitsi se, että sut noteerataan ja sun olemuksessa voi olla jtn kiinnostavaa ja karismaattistakin. Miksi aina pitää lähtä negaation kautta, en ymmärrä...
Mä eilen huomasin tuijottavani erästä naista, anteeksi! Olisin vain halunnut jutella siinä lasten lomassa niitä näitä, mutta tämä nainen tuntui juuri ajattelevan, että tuijotin negatiivisesti.
Ot monesti ihmiset haluavat vain katsoa silmiin ja hymyillä, saada katsekontaktin jonka jälkeen voi vaikka puhua jotain. Ei se aina ole pahalla vaikka toinen olisi pitkä, lihava tai olisi vaikka irokeesi.:)
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 11:58"]Lol. Kunnon vainoharhaa taas liikkeellä. Ne "vihaiset" katseet voi olla vaan jonkun perusilme ilman sen syvempää merkitystä. Paitsi se, että sut noteerataan ja sun olemuksessa voi olla jtn kiinnostavaa ja karismaattistakin. Miksi aina pitää lähtä negaation kautta, en ymmärrä...
[/quote]
Oon muuten huomannut että itseäni jäädään tuijottamaan silloin kun puhun jollekin tai puhun puhelimessa. En siis puhu mitenkään kovaan ääneen, puhelimessa vielä hiljempaa. En ole mitenkään erikoisen näköinen mutta kivannäköinen, tavallinen. Tämä oli siis vihjaus siihen suuntaan että uskon olevani karismaattinen.
Jos kuljen korkokengissä, niin jotkut naiset tuijottaa vihaisesti. Joskus on tullut joku nainen kehumaan hiuksia ja joku sanoi mun olevan syyötävän söpö mun mekossa.
Tuijottaa joo. Kuten joku aiemmin sanoikin, laukkuni ja kenkäni saavat usein katseita, ja pitkät mustat hiukseni myös. Kasvoiltani olen ihan nätti, mutten kaiketi huomiotaherättävä. Mutta myös pukeutumistyylini on vähän tavallisemmasta poikkeava. Kuvailisin tyyliäni ehkä rock-diivamaiseksi, eli ei nyt mikään gootti eikä hevarikaan. Pukeudun kyllä myös ihan "tavisvaatteisiin".
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 11:15"]
[/quote]
[/quote]
Minua ovat kyllä tyylikkäätkin naiset katsoneet päästä varpaisiin joskus halveksuen, kerran hymyä pidätellen (sillä kertaa olin laittanut päälle huvittavan väriset sukkikset, joten en pannut pahaksi). Useammankin kuitenkin ilkeämielisesti. Pukeuduin kieltämättä vähän huonosti siihen aikaan kun katseita sain, mutta ei sen pitäisi olla muiden ongelma.
[/quote]
Vahinko alapeukku!
Ei pitäisi kyllä toisten hanuria kaivella, mitä sulla on päällä.
Ja nuo "muka huvittuneet" katseet on vain ja ainoastaan säälittäviä. Kertoo henkilön keskenkasvuisuudesta.