Suurmielenosoitus on päätetty lopettaa klo 22 - yhtään rekkaa ei näy vieläkään
Jänniä hetkiä eletään.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/bb37a0e5-59c9-4adb-8e03-6ba427b8823c
Kommentit (3843)
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne levelin tyypit ole kolmekymppisiä ja ylikin. Niille on vain jäänyt teiniuho päälle. Kovasti yllyttivät muita tekemään, ja aina oli syy miksi ei itse voinut tehdä, ja silti ihmiset oli taputtelemassa selkään. Mutta se junnun puhe siellä rappusilla oli aika säälittävä.
Täh, onko noin? No se junnu nyt on selkeästi vanhempi mutta se slimmi ja jedi (vai mitä niiden nimet on?).
Vierailija kirjoitti:
Aion kyllä jatkossakin nauraa porukalle, joka kuvittelee, että hallituksesta otetaan heihin yhteyttä ja neuvotellaan hallituksen erosta.
Kyllä, tänään on pääjärjestäjä pitänyt puheen, jossa ihmettelee sitä, että hallitus on yhä pystyssä ja vaatii hallituksen soittavan hänelle.
Tuollainen todellisuudesta irtautuminen naurattaa väkisin ja jossain se kulkee raja sen kanssa, keitä pitää vakavasti otettavina toimijoina.
Ei herranjumala sentään. Luin tätä ketjua vähän taaempaakin, ja oikein pitää ihmetellä, miten pihalla ihmiset on demokratian pelisäännöistä. Että sillä perusteella voin hyvin kuvitella tuon olevan totta.
En ole vielä nähnyt mielenosoitusta pakkorokotusten puolesta, voisi muutama hörhö tältä palstalta saapua.
Vierailija kirjoitti:
Palstahullu palasi 🤮
Tää Telegrammista ulos heitetty? https://mobile.twitter.com/TiiaMaija/status/1489866057598869505/photo/2
Vierailija kirjoitti:
https://mobile.twitter.com/ssamposalo/status/1490060140388794381
😂😂😂😂😂😂
Loistava kiteytys kännikapinan tavoitteista!
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/05a5787a-13ea-49c0-a45e-ec38551f4…
yksi puhuu vihollisista toinen puhuu ymmärtämisestä mutta ymmärtikö hän itsekkään mistä oli kysymys kun juuri sitä tässä ihan koko kansana koitetaan pohtia mistä oikeasti oli kyse?
Orpon mielipide on aika tyjentävä mitä tohon lisäämään.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne levelin tyypit ole kolmekymppisiä ja ylikin. Niille on vain jäänyt teiniuho päälle. Kovasti yllyttivät muita tekemään, ja aina oli syy miksi ei itse voinut tehdä, ja silti ihmiset oli taputtelemassa selkään. Mutta se junnun puhe siellä rappusilla oli aika säälittävä.
Miksi heidän studiossa on Israelin lippu? Tää Slimhän on iranista.
Sama jos minä muuttaisin espanjaan ja mehuttelisin siellä venäjää.
Mit vit?!
Vierailija kirjoitti:
Ihan päätöntä menoa näillä level-porukoilla. Teinimeininkiä. Kauheaa uhoa ja muiden laittamista asialle. Pelkureita? Ja silti näillä videoilla kaikki niitä komppaa. Ihme tyyppi se junnu.
Hei, mutta tuohan on sellainen nuorisolle suunnattu räväkkä juttu. Sen avulla saadaan perussuomalaisten kannatus nousuun ja paljon nuorten ääniä... :D
Vierailija kirjoitti:
Pfizerin toimitusjohtaja takelteli ja änkytti selitellen, miksei ole itse ottanut rokotetta, kun häneltä kysyttiin suoraan, onko ottanut.
.
Miten niin takelteli ja änkytti? Ihan normaalistihan tuo puhuu. Ihan normaalin kuulosta puhetta ihmiseltä, jonka äidinkieli ei ole englanti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka miekkaan tarttuu se miekkaan hukkuu.
Jos Jumala on rakkaus ja ihminen on luotu Jumalan kuvaksi, kaikki muu kuin rakkaudessa toinen toistamme kohtaan toimiminen on väärin. Ja jokainen uskova, joka tätä asiaa sisuksissaan tutkii, ymmärtää sen. Toimikoon myös sen mukaan tai tulee pilkanneeksi Jumalaa.
Onko sinun mielestäsi kaiken suvaitseminen rakkautta? Silti vaikka se rikkoisi Jumalan säätämää luomisjärjestystä? Onko rakkautta vain hymistellä ja osoittaa hyväksyntää vaikka tietäisi, että toinen on matkalla helvettiin? Minun mielestäni ei.
Mielestäni totuuden kertominen on rakkautta, vaikka se voisikin toista hetkellisesti satuttaa. Enemmän kyllä sattuu kun tulelieskat nuolevat ikuisuudessa.
Sinäkö omistat totuuden? Toivottavasti eivät omat perskarvasi käristy pahasti.
Lue Raamattua niin tulet tuntemaan totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinun mielestäsi kaiken suvaitseminen rakkautta? Silti vaikka se rikkoisi Jumalan säätämää luomisjärjestystä? Onko rakkautta vain hymistellä ja osoittaa hyväksyntää vaikka tietäisi, että toinen on matkalla helvettiin? Minun mielestäni ei.
Mielestäni totuuden kertominen on rakkautta, vaikka se voisikin toista hetkellisesti satuttaa. Enemmän kyllä sattuu kun tulelieskat nuolevat ikuisuudessa.
Miten minulla on mielikuva, että ison kirjan jossakin keljumissa tms sanotaan että
"Älkää tuomitko ettei teitä tuomittaisi"
Sanotaanko?
Joo leveli lietsoo kaikkea maskivastaisuutta kouluihin ja kannustaa vanhempia menemään sinne kouluun jankuttamaan niistä makeista.
"Kun me ei voida kun meijän pitää pitää tätä lähetystä...."
Onko Soppatykki kuumana? Sykkiikö jo uutta ripuloitavaa lakanoihin?
Vierailija kirjoitti:
Joo leveli lietsoo kaikkea maskivastaisuutta kouluihin ja kannustaa vanhempia menemään sinne kouluun jankuttamaan niistä makeista.
"Kun me ei voida kun meijän pitää pitää tätä lähetystä...."
Oliko samaa porukkaa joka kiersi Helsingissä salakuvaamassa ja häiritsemässä lapsia koulujen pihoilla? Poliisi otti talteen kun yrittivät kiimoissaan tunkeutua väkisin sisälle kouluun.
Mää oon pressii niin en voi tehdä muuta. Kuin kuvata ja psyykata muita tekemään. Kävelenpä nyt hieman ja kikkailen älylaitteiden kanssa. Se levelin porukka vois satsata kuvan laatuun ja ääneen. Ja ne naamarit aiheuttaa myötähäpeää niiden pieru-efektien lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi heidän studiossa on Israelin lippu? Tää Slimhän on iranista.
Sama jos minä muuttaisin espanjaan ja mehuttelisin siellä venäjää.
Mit vit?!
Aika moni on jostain muusta maasta, mutta pitää T-paidassa ja muissa vaatteissa U.S.A :n lippua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka miekkaan tarttuu se miekkaan hukkuu.
Jos Jumala on rakkaus ja ihminen on luotu Jumalan kuvaksi, kaikki muu kuin rakkaudessa toinen toistamme kohtaan toimiminen on väärin. Ja jokainen uskova, joka tätä asiaa sisuksissaan tutkii, ymmärtää sen. Toimikoon myös sen mukaan tai tulee pilkanneeksi Jumalaa.
Sinäkö omistat totuuden? Toivottavasti eivät omat perskarvasi käristy pahasti.
Lue Raamattua niin tulet tuntemaan totuuden.
Raamattu ei liity ketjun aiheeseen, pysy aiheessa tai poistu, tai poistetaan
Jännityksellä jäämme odottamaan Kavoniuksen julistusta uuden puolueen perustamisesta, onko lohjan oma poika Ossi Tiihonen mukana?