Suurmielenosoitus on päätetty lopettaa klo 22 - yhtään rekkaa ei näy vieläkään
Jänniä hetkiä eletään.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/bb37a0e5-59c9-4adb-8e03-6ba427b8823c
Kommentit (3843)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon nyt menossa tankkaamaan, missä on jo hinnanalennus näkyvissä?
Ei näy, kun hallitus ajaa agenda 2030. Ihan sama mitä kansa on mieltä. Nämä mielenilmaukset eivät tule laantumaan, vaan kasvamaan vaan.
Kaksinkertaistuvat jopa tuhanteen henkeen ?
Oli siellä jo tuhansia nytkin.
Jaa. Poliisi arvioi "huippupäivänä" perjantaina paikalla olleen yhteensä 700 ihmistä. Joku lehti arvioi, että varsinaisia asian puolesta olijoita olisi ollut 400-500 - loput olivat joko katsomassa tai nauttimassa karnevaalitunnelmasta,
Kannattaa verrata väkimäärää vaikka kulttuuri- ja tapahtuma-alan 2000 henkeen. Senaatintori näytti puoliautiolta. Jos kännivoin väki olisi mennyt sinne, turvavälit olisivat olleet turhankin reilut.
Mä tiedän useamman, joka meni sinne nauttimaan sirkuksen katselusta, mutta en ketään, joka tunnustaisi olleensa mukana mielenosoituksessa. Tottakai kännivoin kannattajat laskee jokaisen ohikulkijankin miekkariin osallistujaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on kun tämmöistä ivallista ja ilkkuvaa keskustelua ei poisteta? >:C
Oletko kenties itse juotunut ivailun 'uhriksi', onko näkyvyytesi ollut laajaakin noissa videoissa ja tunnistusten myötä koet jotain ehkä 'väärin' kohtelua. Tunnistaako sinut monikin kanssakulkija?
Jaa. Poliisi arvioi "huippupäivänä" perjantaina paikalla olleen yhteensä 700 ihmistä. Joku lehti arvioi, että varsinaisia asian puolesta olijoita olisi ollut 400-500 - loput olivat joko katsomassa tai nauttimassa karnevaalitunnelmasta,
Kannattaa verrata väkimäärää vaikka kulttuuri- ja tapahtuma-alan 2000 henkeen. Senaatintori näytti puoliautiolta. Jos kännivoin väki olisi mennyt sinne, turvavälit olisivat olleet turhankin reilut.