Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joudutteko sosiaalisen hyväksynnän takia esittämään tai teeskentelemään?

Vierailija
04.02.2022 |

Kysymys otsikossa. Joudutteko valehtelemaan olevanne aivan muuta mieltä asioista kuin oikeasti olette, käyttäytymään luonteenne vastaisella tavalla tms. jotta tulisitte hyväksytyiksi ja kohdelluiksi ns. "normaaleina"?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Käyttämään maskia julkisissa.

Vierailija
2/52 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valehtele. Joskus joudun kyllä olemaan fiksusti hiljaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo etenkin small-talkin suhteen. Ole aika huono siinä joten kiusallisen hiljaisuuden takia alan lörpöttelemään niitä näitä. Onneksi osaan olla tarvittaessa hiljaakin.

Vierailija
4/52 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan, että monesti joutuu himmaamaan omia mielipiteitään, koska ihmiset eivät kestä erimielisyyksiä. Pitää kaikkien aina vain nyökytellä ja olla samaa mieltä. Helvetin rasittavaa. Tämän vuoksi viihdyn parhaiten omassa seurassani.

Vierailija
5/52 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Käyttämään maskia julkisissa.

Ja töissä.

Vierailija
6/52 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ei kiinnosta enää miellyttää muita ja tulla sosiaalisesti hyväksytyksi.

Vierailija
7/52 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Poistuin viimeksi tontiltani 2017.en mä voi yksin peilin edessä itteäni huijata.

Vierailija
8/52 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähinnä töissä ja ihan vapaaehtoisesti. Työkaverit varmaan ajattelevat että olen maailman tylsin ihminen :P

Vierailija
9/52 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En etsi sosiaalista hyväksyntää, olen aina oma itseni. Ja ei, minulla ei ole sataa ystävää, mutta en ole asiasta lainkaan pahoillani.

Vierailija
10/52 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joudun peittelemään hurjaa luontoani

Vierailija
11/52 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä vaikenemaan. Valehtelussa menee raja, siihen en ryhdy.

Vierailija
12/52 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tein tätä liian paljon. Vanhempana olen pitänyt kiinni siitä, että en sorru samaan. Seurauksena saan olla omissa oloissani.

Vierailija
13/52 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En? Olen aina oma itseni ja sanon mielipiteeni ihan rehellisesti. Olen kuitenkin normaali ihminen ja kohtelias.

Vierailija
14/52 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juuri sen kohteliaisuuden takia osaan sanoa negatiivisemmatkin asiat ilman, että loukkaan ketään.

Vierailija
15/52 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ottaa luonnolle, että joudun töissä sietämään ihmisiä, joista en pidä ja olemaan tekemisissä heidän kanssaan. Meinaa olla psyykelle liikaa keski-iässä. Tekisi mieli vaan heittää hanskat tiskiin.

Vierailija
16/52 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on kiva järkyttää näitä pinnallisen kohteliaita ihmisiä sanomalla joku ei-etiketin mukainen mielipide suoraan ääneen.

Vierailija
17/52 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa en kehtaa sanoa, että nautin suunnattomasti etäopiskelusta ja että minulle koulukavereiden näkeminen ei ole tärkeää. Hymistelen muiden mukana, kun he hehkuttavat livenä näkemisen ihanuutta.

Vierailija
18/52 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää on joutua syömään, juomaan tai valvomaan enemmän kuin haluaisi. Yritän päästä tästä eroon, vaikka joku loukkaantuisi

Vierailija
19/52 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän, olen mies eikä kiinnosta.  

Vierailija
20/52 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllähän intovertti joutuu ponnistelemaan sosiaalisissa tilanteissa. Esitän sosiaalisempaa ja puheliaampaa mitä oikeasti olen. Ihmiset suhtautuu hyvin oudoksuen, jos joku istuu vaan hiljaa. Vaikka mieluiten olisin suurimmaksi osaksi hiljaa isoissa joukoissa. Töissä sama esitys. Jaksan tätä sosiaalisemman esittämistä sen voimalla, että saan olla pari päivää viikossa vähintään omissa oloissani.