Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku koputti oveen!

Vierailija
13.06.2015 |

Olen lasten kanssa kotona, mies työmatkalla. Olin juur mennyt sänkyyn, kun ulko-ovelta kuului napakka, lyhyt koputus. Lähetin miehelle viestin oliko hän, mutta ei ollut. Mitä helvettiä? Ja vielä tähän aikaan! Pitäisikö soittaa poliisi?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita joku valo palamaan, niin ei kukaan luule ettei ole ketään kotona. Hyvää yötä.

Vierailija
22/58 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 01:18"]Asutteko omakotitalossa? Meillä kerran koputti yöllä ikkunaan joku, mies avasi verhot ja siellä oli kiinalaisnainen, joka sitten totesi meidät nähtyään että olikin väärä asunto. Oli menossa naapuriin matkalaukkujen kanssa, tuli yölennolta. Ei tullut kyllä ensimmäisenä mieleen!
[/quote]

Valvoin eräänä yönä telkkua katsellen, muut nukkumassa. Yhtäkkiä ulko-oven ripa rämähtää voimalla alas ja takaisin ylös. Meni hetki, ennen kuin tajusin mistä ääni kuuluu. Sitten sama toistui lyhyellä tauolla ainakin viisi kertaa ja mulla vilisi kaiken maailman juopuneet ja loukkaantuneet tyypit mielessä. Menin herättämään miehen, joka säikähti myös hieman, mutta meni sitten ovelle kurkittuaan ensin ikkunasta, josta ei kumminkaan näe suoraan ovelle. Oven takana oli meidän kissa, joka oltiin kehdattu jättää lukitun oven taakse. Osaa siis avata ovia hyppimällä. Aiheutti mulle puolikkaan sydänhalvauksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonii. Kiitti vaan, sinne meni yöunet. Nyt pitää oottaa tähän juttuun ratkaisu, ennen kuin voin käydä nukkumaan.
Ei vaan siis ihan kiinnostuksesta pitää seurata tämä juttu loppuun, niin kuin kävi hiljattain sen ovikellon pimputus -ketjunkin kanssa :)

Vierailija
24/58 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 01:29"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 01:18"]Asutteko omakotitalossa? Meillä kerran koputti yöllä ikkunaan joku, mies avasi verhot ja siellä oli kiinalaisnainen, joka sitten totesi meidät nähtyään että olikin väärä asunto. Oli menossa naapuriin matkalaukkujen kanssa, tuli yölennolta. Ei tullut kyllä ensimmäisenä mieleen!
[/quote]

Valvoin eräänä yönä telkkua katsellen, muut nukkumassa. Yhtäkkiä ulko-oven ripa rämähtää voimalla alas ja takaisin ylös. Meni hetki, ennen kuin tajusin mistä ääni kuuluu. Sitten sama toistui lyhyellä tauolla ainakin viisi kertaa ja mulla vilisi kaiken maailman juopuneet ja loukkaantuneet tyypit mielessä. Menin herättämään miehen, joka säikähti myös hieman, mutta meni sitten ovelle kurkittuaan ensin ikkunasta, josta ei kumminkaan näe suoraan ovelle. Oven takana oli meidän kissa, joka oltiin kehdattu jättää lukitun oven taakse. Osaa siis avata ovia hyppimällä. Aiheutti mulle puolikkaan sydänhalvauksen.
[/quote]

Olisin saanut sydärin varmaan, voi apua! Kaikkea sitä voikin käydä.

Vierailija
25/58 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sille ovi pimputus -ketjulle lopulta kävi? Selviskö mitään?

Vierailija
26/58 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 01:33"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 01:29"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 01:18"]Asutteko omakotitalossa? Meillä kerran koputti yöllä ikkunaan joku, mies avasi verhot ja siellä oli kiinalaisnainen, joka sitten totesi meidät nähtyään että olikin väärä asunto. Oli menossa naapuriin matkalaukkujen kanssa, tuli yölennolta. Ei tullut kyllä ensimmäisenä mieleen!
[/quote]

[/quote]

Olisin saanut sydärin varmaan, voi apua! Kaikkea sitä voikin käydä.
[/quote]

Kyllä sille sitten helpottuneina jälkeenpäin naureskeltiin. On se alkukantainen itsesuojeluvaisto syvässä, kun heti ekana iskee kauhuskenaariot mieleen...

Vierailija
27/58 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 01:34"]Mitä sille ovi pimputus -ketjulle lopulta kävi? Selviskö mitään?
[/quote]

En muista miten se tyyppi jäi kiinni, mutta se oli joku narkkari joka oli kuullut (vai oliko vanha asiakas? En muista) että hänen luotaan saisi aineita. Edellinen asukas oli siis ilmeissesti ollut välittäjä. Tyyppi oli majaillut jossain kellarissa tai jossain sillä aikaa ja oli tunnin välein pimputellut ovikoodia.
Sori etten muista tarkemmin, mutten jaksa etsiä sitä ketjua ja kopioida vastausta.

Vierailija
28/58 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hiivattia tuo ovikoodia sana tuolla keskellä tekee? Mielestäni poistin sen kun muutin mieleni kesken kaiken.

Nro 28

Vierailija
29/58 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 01:41"]Mitä hiivattia tuo ovikoodia sana tuolla keskellä tekee? Mielestäni poistin sen kun muutin mieleni kesken kaiken.

Nro 28
[/quote]
Kummittelee, huu! :)

Vierailija
30/58 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap heti raportoimaan tilannetta että 24 ja minä päästään nukkumaan! :D ei vaan, tsemppiä ap!

Vierailija
31/58 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli rosvokin, miksi koputtaisi vain kerran?

Vierailija
32/58 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis koputus oli 3 napakkaa, peräkkäistä koputusta lasiin, jota on ovessa. Ei siis mikään känninen hakkaaminen. Asumme alueella jossa naapureina vanhuksia, eli mihinkään känniseen en usko. Laitoin koko valot päälle ja tulin olohuoneeseen. Ikkuna on auki ja ulkoota kuului rusahdus :( miten tässä nyt voi nukkua..

Ap

Vierailija
33/58 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori säikyttely, mutta olen kuullut, etto ovenkoputuksen kuuleminen olisi jokin merkki, että joku läheinen on nukkunut pois. Äidilleni kävi näin, kun isoisäni kuoli. Myös kahdelta muulta olen tämän kuullut. Onko sinulla sairasta lähisukulaista?

Vierailija
34/58 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 01:18"]Eikö postimies koputa kerran?
[/quote]
Ei kun kahdesti

Vierailija
35/58 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höööö

Vierailija
36/58 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisikö?

Vierailija
37/58 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kauheeta. Miten kukaan kehtaa koputtaa oveen? Se on varmaan joku sarjamurhaajaraiskaaja. Ne kuulemma ruukaa koputtaa.

Vierailija
38/58 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 09:20"]

Siis kauheeta. Miten kukaan kehtaa koputtaa oveen? Se on varmaan joku sarjamurhaajaraiskaaja. Ne kuulemma ruukaa koputtaa.

[/quote]

Niin, moniko murhaaja, murtovaras ym ilmoittelee itestään? *kop kop* Täältä tullaan, be aware!

Vierailija
39/58 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluko sieltä vaimeasti hööööö?

Vierailija
40/58 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 02:49"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 01:18"]Eikö postimies koputa kerran?
[/quote]
Ei kun kahdesti
[/quote]

Postman always rings twice

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme