Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku koputti oveen!

Vierailija
13.06.2015 |

Olen lasten kanssa kotona, mies työmatkalla. Olin juur mennyt sänkyyn, kun ulko-ovelta kuului napakka, lyhyt koputus. Lähetin miehelle viestin oliko hän, mutta ei ollut. Mitä helvettiä? Ja vielä tähän aikaan! Pitäisikö soittaa poliisi?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 01:09"]

Olen matkustajien kanssa koneessa, lentäjä vessassa. Olin juur mennyt autopilotille, kun ulko-ovelta kuului napakka, lyhyt koputus. Lähetin lentäjälle viestin oliko hän, mutta ei vastannut. Mitä helvettiä? Ja vielä tähän aikaan! Pitäisikö laskeutua vuoristoon?

[/quote]

Vierailija
42/58 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hööööö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No? Kerro nyt ihmeessä miten kävi? Kuka siellä oli?

Vierailija
44/58 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi joku huumeiden ostaja pimpotti ovikelloa tunnin välein ja nyt taas tällainen ketju. Keksikää jo jotain uutta.

Vierailija
45/58 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhu huh, se oli vain omena! Nyt on jo parempi mieli.
Ap

Vierailija
46/58 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita miesten isot kumpparit ulko-ovelle. Hae susikoiratarra oveen tai postiluukkuun esim "täällä vartioin minä". Hommatkaa ulkovalo liiketunnistimella. Niitä saa ihan kympillä (pattereilla toimiva) ei tarvii sähköviritellä...kyllä noita kulkee ihan kaupungeissa. Meillä kävi kaikenmaailman ihmisiä ovella mutta hommattiin "vartiointi" liikkeen systeemit ja tarrat. Ei näy enää.

Vierailija
47/58 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on murhattu?

Vierailija
48/58 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:33"]Huhu huh, se oli vain omena! Nyt on jo parempi mieli.
Ap
[/quote]
Omena koputti oveen? Eihän ole vielä edes omena-aika...

Vierailija
49/58 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:36"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:33"]Huhu huh, se oli vain omena! Nyt on jo parempi mieli.
Ap
[/quote]
[/quote]
Niin, tiedän! Soitin poliisille kun oli selvästi kännissä. Väitti olevansa Timo Soini.
Ap

Vierailija
50/58 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kop kop avaa hakas...

Vierailija
51/58 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kop kop avaa hakas...

Ai rintsikoiden haka?

Vierailija
52/58 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah. Vanha keskustelu. Varsin viattomaltahan se oveen koputus vaikuttaa. Omalta kohdalta voin kertoa, että kyllä sitä kannattaa kahdesti harkita avaako vai ei. Viime talvena n klo 2 yöllä ovia ryskytettiin ja pitkään, ennenkuin arvasin avata. Joku nainen siellä pyytää päästä sisälle, kieltäydyin ja yritti tönimällä ja vaatteista repimällä mua ulos oviaukosta. Ihmettelin, kun saunatiloihin (ovet aina auki) oli samana yönä vessaan syttynyt valot, ja kas vaan puukkohan siellä vessanlattialla. En tiedä oliko yövieraan jäljiltä, mutta onneks en saanu sitä kylkeeni. Myös takapihalle oli ilmestynyt jäljet tuolloin. Myöhemmin selvinnyt kuka ko nainen oli ja ilmeisesti takapihalla oli samaan hänen miesystävä.

Vierailija
53/58 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 01:19"]

Näkyikö ulkona ketään?

Olin juuri ruokkimassa vauvaa, kun koputus kuului. Ajattelin että mieheni tulikin matkaltaan aikaisemmin. Vauva nukahti ja lähetin miehelle viestin, että sinäkö ja samalla menin ovelle pälyilemään, mutta ketään ei näkynyt. Vähän kylmäsi, kun hän vastasi ettei ole lähelläkään.. Ja rivarissa asutaan. 20km täältä on sattunut paljon asuntomurtoja.

Ap

murtovarkaat eivät kai yleensä koputtele, luultavasti ollut lintu tai orava tai vastaava

Vierailija
54/58 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 12:33"]Huhu huh, se oli vain omena! Nyt on jo parempi mieli.

Ap

omenapuun oksa kenties? Mulle kävi joskus aikoinaan samoin, kuulin koputusta illalla pimeässä. Aamulla valossa kuulin taas ja huomasin, että tuuli se siellä heiluttelee pensaas oksia ikkunaa vasten.

Vierailija
55/58 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah. Vanha keskustelu. Varsin viattomaltahan se oveen koputus vaikuttaa. Omalta kohdalta voin kertoa, että kyllä sitä kannattaa kahdesti harkita avaako vai ei. Viime talvena n klo 2 yöllä ovia ryskytettiin ja pitkään, ennenkuin arvasin avata. Joku nainen siellä pyytää päästä sisälle, kieltäydyin ja yritti tönimällä ja vaatteista repimällä mua ulos oviaukosta. Ihmettelin, kun saunatiloihin (ovet aina auki) oli samana yönä vessaan syttynyt valot, ja kas vaan puukkohan siellä vessanlattialla. En tiedä oliko yövieraan jäljiltä, mutta onneks en saanu sitä kylkeeni. Myös takapihalle oli ilmestynyt jäljet tuolloin. Myöhemmin selvinnyt kuka ko nainen oli ja ilmeisesti takapihalla oli samaan hänen miesystävä.

Näitä hooglettelin, kun ovella kävi taas joku, vaikka tälläkertaa päivällä

Vierailija
56/58 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murtovarkaat voivat nimenomaan koputtaa. Tarkistavat onko ketään paikalla.

Vierailija
57/58 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on taas median pelottelemat mammat vauhdissa…

Vierailija
58/58 |
31.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 01:18"]Asutteko omakotitalossa? Meillä kerran koputti yöllä ikkunaan joku, mies avasi verhot ja siellä oli kiinalaisnainen, joka sitten totesi meidät nähtyään että olikin väärä asunto. Oli menossa naapuriin matkalaukkujen kanssa, tuli yölennolta. Ei tullut kyllä ensimmäisenä mieleen!

Valvoin eräänä yönä telkkua katsellen, muut nukkumassa. Yhtäkkiä ulko-oven ripa rämähtää voimalla alas ja takaisin ylös. Meni hetki, ennen kuin tajusin mistä ääni kuuluu. Sitten sama toistui lyhyellä tauolla ainakin viisi kertaa ja mulla vilisi kaiken maailman juopuneet ja loukkaantuneet tyypit mielessä. Menin herättämään miehen, joka säikähti myös hieman, mutta meni sitten ovelle kurkittuaan ensin ikkunasta, josta ei kumminkaan näe suoraan ovelle. Oven takana oli meidän kissa, joka oltiin kehdattu jättää lukitun oven taakse. Osaa siis avata ovia hyppimällä. Aiheutti mulle puolikkaan sydänhalvauksen.

Ei kissaa saa jättää ulos yksin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi