Miehet: keskimääräistä kauniimpi seksuaalisesti kokematon
vai tavallinen ja keskimääräisen kokenut nainen? Kumman kaa?
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 10:12"]En usko, että minusta näkee päällepäin, kuinka paljon tai vähän minua on nussittu. Korkeintaan hymyn leveydessä :-) En näytä pubiruusulta vaan iloiselta ja raikkaalta. Miehet, teitä huijataan!
[/quote]
Kyllä minä tiedän, että naiset huijaa noissa asioissa, mutta enpä ole ikinä kertonut kenellekään naiselle mitä kaikkea olen irstaillut ulkomailla esim. 3 alle parikymppistä tyttöä yhdellä kertaa sängyssä :D
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 01:09"]
vai tavallinen ja keskimääräisen kokenut nainen? Kumman kaa?
[/quote]Aivan selvä että kaunis ja kokematon. Kokemuksen paljous on aika sivuseikka kun kuitenkin joutuu paljon opetella. Ja kun en itse paneskele ympäriinsä, on parempi ettei nainenkaan. Tietyt asiat vaan ovat sellaisia, jotka eivät ole ihan arkipäivää ja kenen kanssa tahansa koska tahansa tehtäviä.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 03:51"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 03:44"]
Minä olen keskimääräistä kauniimpi (ja fiksukin olen), mutta seksikertoja vain 2 kpl 31-vuoden iässä. Haluaisin kyllä oppia ja harrastaa enemmän, mutta tunnen aiheesta häpeää, koska olen jo kypsemmässä iässä. Yhden yön jutut ei kuitenkaan kiinnosta. Kunpa olisi jokin "seksikoulu" missä opetella osaavien opettajien avulla, heh. Seurustelukumppanin kanssa en kehtaa harrastaa seksiä, koska häpeän kokemattomuuttani. Siksi lopetan suhteeni aika nopeasti. :(
[/quote]
Eih... Ei se seksi edelleenkään ole mitään erityistä opiskelua vaativaa taidetta. Toki palstan asenteet huomioon ottaen kaikkien pitäisi suorittaa maisterintutkinto aiheesta.
[/quote]
Mulla olis taiteenmaisterin tutkinto...
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 11:31"]
Onko kaikki muukin elämästä nauttiminen "helppoutta"? Jos esim. nauraa, halaa, lähtee matkalle helposti? Olen mielelläni helppo jos vaihtoehto on elää kieltäymyksessä.
[/quote]Jollekin seksi on sama kuin ruokailu eri paikoissa. Joillekin muille sillä on enemmän (emotionaalista, symbolista...) merkitystä. Alastomuus on yksityistä useimmille, mutta varmasti toisilla on matalampi kynnys päästää toinen yksityisalueelle.
Osa voi kylläkin panna aika pienellä tunnepanoksella. Jos verrataan paljon erilaista paneva pienellä tunteella vs. vähän erilaista paneva isolla tunteella, niin näistä ääripäistä jälkimmäinen on valintani. Ainakin tietämäni monia panevat miehet ja naiset ovat ihmisinä jotenkin pahemmin hajalla ja hukassa näistä kahdesta.
Ensimmäinen, koska se on lähempänä itseäni ja arvojani.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 14:58"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 11:31"]
Onko kaikki muukin elämästä nauttiminen "helppoutta"? Jos esim. nauraa, halaa, lähtee matkalle helposti? Olen mielelläni helppo jos vaihtoehto on elää kieltäymyksessä.
[/quote]Jollekin seksi on sama kuin ruokailu eri paikoissa. Joillekin muille sillä on enemmän (emotionaalista, symbolista...) merkitystä. Alastomuus on yksityistä useimmille, mutta varmasti toisilla on matalampi kynnys päästää toinen yksityisalueelle.
Osa voi kylläkin panna aika pienellä tunnepanoksella. Jos verrataan paljon erilaista paneva pienellä tunteella vs. vähän erilaista paneva isolla tunteella, niin näistä ääripäistä jälkimmäinen on valintani. Ainakin tietämäni monia panevat miehet ja naiset ovat ihmisinä jotenkin pahemmin hajalla ja hukassa näistä kahdesta.
[/quote]
Mun mielestä olet aika hakoteillä. Ainakin itse ei-rakastuneena saatan kokeilla erilaisia seksijuttuja eri ihmisten kanssa ihan mielenkiinnosta, pienellä tunteella. En ole katunut näitä, koska mulle se on elämistä ja uteliaisuuden tyydyttämistä ja nautinnon saamista. Rakastuneena en juuri himoitse kuin sitä yhtä ihmistä ja koen syviä tunteita seksissä.
Itse kannatan kaunista ja kokematonta, koska tämä on todennäköisemmin tiukempi... Kyllä, olen ns. "pencildick"...
Mä näen tärkeimpänä, että kumppanilla on samantasoinen seksivietti kuin mulla. pitäisin kokematonta naista/miestä huonona valintana itselleni, koska pidättyvyys voi tarkoittaa paitsi korkeita standardeja, myös alhaista libidoa. Bi-n
Miten suhtautuisit kokemattomaan ikäiseesi tai vanhempaan mieheen?
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 03:44"]Minä olen keskimääräistä kauniimpi (ja fiksukin olen), mutta seksikertoja vain 2 kpl 31-vuoden iässä. Haluaisin kyllä oppia ja harrastaa enemmän, mutta tunnen aiheesta häpeää, koska olen jo kypsemmässä iässä. Yhden yön jutut ei kuitenkaan kiinnosta. Kunpa olisi jokin "seksikoulu" missä opetella osaavien opettajien avulla, heh. Seurustelukumppanin kanssa en kehtaa harrastaa seksiä, koska häpeän kokemattomuuttani. Siksi lopetan suhteeni aika nopeasti. :(
[/quote]
Miten suhtautuisit ikäiseesi tai vanhempaan kokemattomaan mieheen, jos sellainen tulisi vastaan?
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 01:15"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 01:12"]
Kokemattomuus on plussaa. :) Tämä keissi on ihan no-brainer.
[/quote]
Itse taas miehenä sanoisin, ettei kokeneisuudella ole mitään väliä suuntaan eikä toiseen. Yhdessä tekemällä kuitenkin oppii. Kauneus on aina plussaa.
[/quote]
Tämän allekirjoitan 110 prosenttisesti. Matkan varrelle on mahtunut niin neitsyeitä, kuin useamman lapsen äitejäkin, eikä sillä kokemustasolla ole ollut yhtään mitään merkitystä mihinkään. Aivan toisenlaiset asiat vaikuttaa siihen, kuinka hyvin tullaan juttuun. Kauneus toki aina plussaa.
-toinen mies-
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 15:25"]Itse kannatan kaunista ja kokematonta, koska tämä on todennäköisemmin tiukempi... Kyllä, olen ns. "pencildick"...
[/quote] seksin harrastaminen itse asiassa harjoittaa lantionpohjan lihaksia ja tiukentaa paikkoja eli kokemattomalla voi olla hyvinkin väljä.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 15:25"]Itse kannatan kaunista ja kokematonta, koska tämä on todennäköisemmin tiukempi... Kyllä, olen ns. "pencildick"...
[/quote]
Kokemattomuus ei takaa tiukkaa tavaraa. Itseasiassa jos tavaraa ei käytä; ei harrasta seksiä, ei masturboi, ei saa orgasmeja, ei treenaa lantionpohjalihaksia, voi se löystyä jopa ihan itsekseen. Tavara ei löysty siitä, että sitä käytetään, varsinkaan jos muistaa tehdä lantionpohjalihastreenejä säännöllisesti. :) Mutta ei sinänsä, liputtakaa vaan kokemattomuuden puolesta, ei se minua häiritse. :D