Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet: keskimääräistä kauniimpi seksuaalisesti kokematon

Vierailija
13.06.2015 |

vai tavallinen ja keskimääräisen kokenut nainen? Kumman kaa?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 03:09"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 03:06"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 02:46"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 02:29"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 02:20"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 02:11"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 01:41"] [quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 01:12"]Kokemattomuus on plussaa. :) Tämä keissi on ihan no-brainer. [/quote] Niin ettei tarvitse potea alemmuutta aiempia mahdollisesti parempia rakastajia kohtaan. [/quote] Ei kyse ole omasta alemmuudesta, vaan päinvastoin naisen alemmuudesta. Jos nainen on antanut pillua muille, itseäni huonommille miehille (kaikenmaailman baarien geelitukat tai mitkä lie öykkärit) niin kyllä se mun silmissä alentaa naisen "arvoa" jollain tavalla. Itse kun pidän itseäni suunnilleen miehistä parhaimpana. [/quote] Juu ei todellakaan alenna. Pidä harhakuvasi lassukka :D

[/quote]

Eihän kyse ole harhakuvista vaan omasta mielipiteestä ja mieltymyksestä. Ihan samalla tavalla naiselle esim. täysin kokematon mies on turn off, koska sellainen mies ei ole kelvannut  kenellekään. Vastaavasti nainen jolle on kelvannut melkein kuka tahansa on iso turn off. En täyttä neitsyyttä vaadin. Päinvastoin se olisi jo outoa jos on yli 20-vuotias ja viittaisi johonkin sosiaaliseen estyneisyyteen. Ei sillä, että se vielä ehdoton este olisi, mutta herättäisi pientä varauksellisuutta. Edellisiä kumppaneita voi muutama olla, mutta fiksuista miehistä, eikä mistään vitun "pahoista pojista" tai muista ääliöistä. Tämä on minun mielipiteeni ja jos se ei tussukkaa miellytä, niin eipä paljoa kiinnosta. Hyvää yötä vaan sullekin, tussukkaseni.
[/quote]
Mistä sä voit tietää kuinka fiksuja naisen aiemmat kumppanit ovat olleet? Tai ylipäätään montako niitä on ollut?
[/quote]
Vastaisiko joku?
[/quote]

Lassuilla on sellanen väline jolla ne mittaa tavaran väljyyden ennen hommia. :D
[/quote]
Ja analysoiko se myös limakalvoilta kaikkien niihin aiemmin koskeneen äo:n?

Vierailija
22/55 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 03:11"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 03:09"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 03:06"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 02:46"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 02:29"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 02:20"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 02:11"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 01:41"] [quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 01:12"]Kokemattomuus on plussaa. :) Tämä keissi on ihan no-brainer. [/quote] Niin ettei tarvitse potea alemmuutta aiempia mahdollisesti parempia rakastajia kohtaan. [/quote] Ei kyse ole omasta alemmuudesta, vaan päinvastoin naisen alemmuudesta. Jos nainen on antanut pillua muille, itseäni huonommille miehille (kaikenmaailman baarien geelitukat tai mitkä lie öykkärit) niin kyllä se mun silmissä alentaa naisen "arvoa" jollain tavalla. Itse kun pidän itseäni suunnilleen miehistä parhaimpana. [/quote] Juu ei todellakaan alenna. Pidä harhakuvasi lassukka :D

[/quote]

Eihän kyse ole harhakuvista vaan omasta mielipiteestä ja mieltymyksestä. Ihan samalla tavalla naiselle esim. täysin kokematon mies on turn off, koska sellainen mies ei ole kelvannut  kenellekään. Vastaavasti nainen jolle on kelvannut melkein kuka tahansa on iso turn off. En täyttä neitsyyttä vaadin. Päinvastoin se olisi jo outoa jos on yli 20-vuotias ja viittaisi johonkin sosiaaliseen estyneisyyteen. Ei sillä, että se vielä ehdoton este olisi, mutta herättäisi pientä varauksellisuutta. Edellisiä kumppaneita voi muutama olla, mutta fiksuista miehistä, eikä mistään vitun "pahoista pojista" tai muista ääliöistä. Tämä on minun mielipiteeni ja jos se ei tussukkaa miellytä, niin eipä paljoa kiinnosta. Hyvää yötä vaan sullekin, tussukkaseni.
[/quote]
Mistä sä voit tietää kuinka fiksuja naisen aiemmat kumppanit ovat olleet? Tai ylipäätään montako niitä on ollut?
[/quote]
Vastaisiko joku?
[/quote]

Lassuilla on sellanen väline jolla ne mittaa tavaran väljyyden ennen hommia. :D
[/quote]
Ja analysoiko se myös limakalvoilta kaikkien niihin aiemmin koskeneen äo:n?
[/quote]

Kyllä. Ja myös penetroijan hiuksissa olleen geelin paksuuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 01:15"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 01:12"]

Kokemattomuus on plussaa. :) Tämä keissi on ihan no-brainer.

[/quote]

Moikka marjattta 52v. Itse miehenä sanoisin että et ole mies.

Itse taas miehenä sanoisin, ettei kokeneisuudella ole mitään väliä suuntaan eikä toiseen. Yhdessä tekemällä kuitenkin oppii. Kauneus on aina plussaa.

[/quote]

Vierailija
24/55 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 03:06"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 02:46"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 02:29"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 02:20"] [quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 02:11"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 01:41"] [quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 01:12"]Kokemattomuus on plussaa. :) Tämä keissi on ihan no-brainer. [/quote] Niin ettei tarvitse potea alemmuutta aiempia mahdollisesti parempia rakastajia kohtaan. [/quote] Ei kyse ole omasta alemmuudesta, vaan päinvastoin naisen alemmuudesta. Jos nainen on antanut pillua muille, itseäni huonommille miehille (kaikenmaailman baarien geelitukat tai mitkä lie öykkärit) niin kyllä se mun silmissä alentaa naisen "arvoa" jollain tavalla. Itse kun pidän itseäni suunnilleen miehistä parhaimpana. [/quote] Juu ei todellakaan alenna. Pidä harhakuvasi lassukka :D [/quote] Eihän kyse ole harhakuvista vaan omasta mielipiteestä ja mieltymyksestä. Ihan samalla tavalla naiselle esim. täysin kokematon mies on turn off, koska sellainen mies ei ole kelvannut  kenellekään. Vastaavasti nainen jolle on kelvannut melkein kuka tahansa on iso turn off. En täyttä neitsyyttä vaadin. Päinvastoin se olisi jo outoa jos on yli 20-vuotias ja viittaisi johonkin sosiaaliseen estyneisyyteen. Ei sillä, että se vielä ehdoton este olisi, mutta herättäisi pientä varauksellisuutta. Edellisiä kumppaneita voi muutama olla, mutta fiksuista miehistä, eikä mistään vitun "pahoista pojista" tai muista ääliöistä. Tämä on minun mielipiteeni ja jos se ei tussukkaa miellytä, niin eipä paljoa kiinnosta. Hyvää yötä vaan sullekin, tussukkaseni. [/quote] Mistä sä voit tietää kuinka fiksuja naisen aiemmat kumppanit ovat olleet? Tai ylipäätään montako niitä on ollut? [/quote] Vastaisiko joku?

[/quote]

Ihan yleisen elämänkokemuksen perusteella voi sanoa että ne hutsun aiemmat kundit eivät mitään helmiä ole olleet. Ja niitä on toki ollut paljon.

Vierailija
25/55 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 01:15"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 01:12"]

Kokemattomuus on plussaa. :) Tämä keissi on ihan no-brainer.

[/quote]

Itse taas miehenä sanoisin, ettei kokeneisuudella ole mitään väliä suuntaan eikä toiseen. Yhdessä tekemällä kuitenkin oppii. Kauneus on aina plussaa.

[/quote]

Moikka marjattta 52v. Itse miehenä sanoisin että et ole mies.

Vierailija
26/55 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen keskimääräistä kauniimpi (ja fiksukin olen), mutta seksikertoja vain 2 kpl 31-vuoden iässä. Haluaisin kyllä oppia ja harrastaa enemmän, mutta tunnen aiheesta häpeää, koska olen jo kypsemmässä iässä. Yhden yön jutut ei kuitenkaan kiinnosta. Kunpa olisi jokin "seksikoulu" missä opetella osaavien opettajien avulla, heh. Seurustelukumppanin kanssa en kehtaa harrastaa seksiä, koska häpeän kokemattomuuttani. Siksi lopetan suhteeni aika nopeasti. :(

Vierailija
27/55 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 03:44"]

Minä olen keskimääräistä kauniimpi (ja fiksukin olen), mutta seksikertoja vain 2 kpl 31-vuoden iässä. Haluaisin kyllä oppia ja harrastaa enemmän, mutta tunnen aiheesta häpeää, koska olen jo kypsemmässä iässä. Yhden yön jutut ei kuitenkaan kiinnosta. Kunpa olisi jokin "seksikoulu" missä opetella osaavien opettajien avulla, heh. Seurustelukumppanin kanssa en kehtaa harrastaa seksiä, koska häpeän kokemattomuuttani. Siksi lopetan suhteeni aika nopeasti. :(

[/quote]

Eih... Ei se seksi edelleenkään ole mitään erityistä opiskelua vaativaa taidetta. Toki palstan asenteet huomioon ottaen kaikkien pitäisi suorittaa maisterintutkinto aiheesta.

Vierailija
28/55 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tajua tällaisten kyselyiden pointtia. Jos olisi kaksi muuten samanlaista naista, joista toinen olisi ns. jakanut tavaraansa enemmän ja toinen säästellyt, niin tottakai se säästellyt kiinnostaa enemmän. Ketä tahansa. Mutta se, miten paljon tuolla on väliä todellisuudessa, kun tiedossa on muut ihmisen ominaisuudet jne., on yksilöllistä.

Vierailija
29/55 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 03:25"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 03:06"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 02:46"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 02:29"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 02:20"] [quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 02:11"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 01:41"] [quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 01:12"]Kokemattomuus on plussaa. :) Tämä keissi on ihan no-brainer. [/quote] Niin ettei tarvitse potea alemmuutta aiempia mahdollisesti parempia rakastajia kohtaan. [/quote] Ei kyse ole omasta alemmuudesta, vaan päinvastoin naisen alemmuudesta. Jos nainen on antanut pillua muille, itseäni huonommille miehille (kaikenmaailman baarien geelitukat tai mitkä lie öykkärit) niin kyllä se mun silmissä alentaa naisen "arvoa" jollain tavalla. Itse kun pidän itseäni suunnilleen miehistä parhaimpana. [/quote] Juu ei todellakaan alenna. Pidä harhakuvasi lassukka :D [/quote] Eihän kyse ole harhakuvista vaan omasta mielipiteestä ja mieltymyksestä. Ihan samalla tavalla naiselle esim. täysin kokematon mies on turn off, koska sellainen mies ei ole kelvannut  kenellekään. Vastaavasti nainen jolle on kelvannut melkein kuka tahansa on iso turn off. En täyttä neitsyyttä vaadin. Päinvastoin se olisi jo outoa jos on yli 20-vuotias ja viittaisi johonkin sosiaaliseen estyneisyyteen. Ei sillä, että se vielä ehdoton este olisi, mutta herättäisi pientä varauksellisuutta. Edellisiä kumppaneita voi muutama olla, mutta fiksuista miehistä, eikä mistään vitun "pahoista pojista" tai muista ääliöistä. Tämä on minun mielipiteeni ja jos se ei tussukkaa miellytä, niin eipä paljoa kiinnosta. Hyvää yötä vaan sullekin, tussukkaseni. [/quote] Mistä sä voit tietää kuinka fiksuja naisen aiemmat kumppanit ovat olleet? Tai ylipäätään montako niitä on ollut? [/quote] Vastaisiko joku?

[/quote]

Ihan yleisen elämänkokemuksen perusteella voi sanoa että ne hutsun aiemmat kundit eivät mitään helmiä ole olleet. Ja niitä on toki ollut paljon.
[/quote]
Niin mahdollisesti he ovat olleet kaltaisiasi ahdasmielisiä urpoja jotka kutsuvat naisia hutsuiksi.
Sinullehan koko kysymys on varmasti täysin teoreettinen koska ei kukaan fiksu arvonsa tunteva nainen yleensä huoli naisvihaajaa

Vierailija
30/55 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli, jos minua tässä sinkkuaikanani kovasti panettaa ja panoseuraakin tarjolla olisi, pitää minun kieltäytymän, sillä seksuaalinen akti vähentääpi arvoani naisena vakavaa seurustelua ajatellen.

Hormonit hyrrää, joten nussin salaa. En kerro tulevalle prinssille, että hauskaa on pidetty ja munaa on saatu vaan hän saa uskoa, että vain hän saa minut kuumenemaan ja "antamaan".

Vierailija
31/55 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 08:52"]Eli, jos minua tässä sinkkuaikanani kovasti panettaa ja panoseuraakin tarjolla olisi, pitää minun kieltäytymän, sillä seksuaalinen akti vähentääpi arvoani naisena vakavaa seurustelua ajatellen.

Hormonit hyrrää, joten nussin salaa. En kerro tulevalle prinssille, että hauskaa on pidetty ja munaa on saatu vaan hän saa uskoa, että vain hän saa minut kuumenemaan ja "antamaan".
[/quote]vaikka näin. Mutta ootko tätsin vaan aina hormoonien vietävänä? Eikö yhtään ällötä satunaiset baaripanot. Tiäs mitä tauteja kantavat mukanaan.

Vierailija
32/55 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 16:03"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 15:30"]Mä näen tärkeimpänä, että kumppanilla on samantasoinen seksivietti kuin mulla. pitäisin kokematonta naista/miestä huonona valintana itselleni, koska pidättyvyys voi tarkoittaa paitsi korkeita standardeja, myös alhaista libidoa. Bi-n [/quote]no ei mun kohalla pidättyväisyys tarkota alhaista libidoa. Itse asiassa tykkäisin kyseessä olevasta puuhasta paljonkin. Mutta luottamus on mulle tärkeää. Sen takia en halua paneskella kenen kans tahansa.

[/quote]

Joo, pidättyvyys voi tarkoittaa suurta määrää intohimoa. Usein nähdään vain joko säännöllisesti sekstaavat tai aseksuaalit/pidättyneet. Toki intohimolla on isompi rooli monissa Suomen ulkopuolisissa maissa.

Vierailija
33/55 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole täysin hormonien vietävänä, mutta jos kaksi ihmistä haluaa nauttia seksistä ja kumit on mukana, en näe, miksi seksin harrastaminen alentaisi heidän arvoaan. Ja miksi se ajatellaan niin, että nainen antaa ja mies saa? Minusta molemmat antaa ja saa. Vakavalle seurustelukumppanille sitten sanotaan, että en ole "antanut" kuin muutamalle fiksulle ja tarkoin valitulle herralle...
terv. 29

Vierailija
34/55 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 15:25"]

Itse kannatan kaunista ja kokematonta, koska tämä on todennäköisemmin tiukempi... Kyllä, olen ns. "pencildick"...

[/quote]

Millä logiikalla käyttämätön lihas on tiukempi?

Vierailija
35/55 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppailen 29:iä. Kaikki mun lukuisista rakastajista ovat kuvitelleet olleensa tarkoin valittuja ja etuoikeutettuja. : D
Aviomieheni luulee todennäköisesti olevan mun kolmas seksikumppani sillä se kysyi alkuaikoina hienotunteisesti suhteiden eikä seksipartnereiden lukumäärää. Tosin en usko että totuuskaan olisi sille ongelma, sen verran hyvällä itsetunnolla varustettu mies mulla on. Ei vaan ole koskaan tullut puheeksi. Ja nyt naimisissa jo yli kymmenen vuotta joten en näe syytä kaivella mennyttä.

Vierailija
36/55 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 09:18"]En ole täysin hormonien vietävänä, mutta jos kaksi ihmistä haluaa nauttia seksistä ja kumit on mukana, en näe, miksi seksin harrastaminen alentaisi heidän arvoaan. Ja miksi se ajatellaan niin, että nainen antaa ja mies saa? Minusta molemmat antaa ja saa. Vakavalle seurustelukumppanille sitten sanotaan, että en ole "antanut" kuin muutamalle fiksulle ja tarkoin valitulle herralle...
terv. 29
[/quote]no dit sävaaöitsdt kumppanis kaltaostesi joukosta. Ei ongelmaa.

Vierailija
37/55 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 09:03"]

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 08:52"] Eikö yhtään ällötä satunaiset baaripanot. Tiäs mitä tauteja kantavat mukanaan.

[/quote]

Sama kysymys teille miehille?

Vierailija
38/55 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 03:00"][quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 02:32"]

Olen itse 37-vuotias ja tällä iällä en enää halua seksuaalisesti kokematonta naista. 20 vuotta sitten se olisi ollut ok, mutta nyt se juna meni jo.

[/quote]

Olen itse 38-vuotias ja todellakin haluan kokemattoman tytön enkä mitään puhkinussitua pubiruusua.
[/quote]

Ja itsekin olet elänyt selibaatissa, jotta sinulla on varaa vaatia impeä?

Vierailija
39/55 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että minusta näkee päällepäin, kuinka paljon tai vähän minua on nussittu. Korkeintaan hymyn leveydessä :-) En näytä pubiruusulta vaan iloiselta ja raikkaalta. Miehet, teitä huijataan!

Vierailija
40/55 |
13.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemattomampi tietysti. Helpot naiset ei kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi