Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Läskeiltä voisi periä läskiveroa!

Vierailija
12.06.2015 |

Kuka kannattaa?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 23:05"]Noloa on, että aina puhutaan ylipainoisista ja kuinka he ovat pahoja, kun tosielämässä on paljon muita tärkeämpiä asioita. Ps. Kaikki tuntemani laiheliinit jotka pakkomielteisesti miettivät syömisiään, ovat aina stressaantuneita, äkäisiä ja kipeänä. Mistähän johtuu?
[/quote]
ai tapaatko kaikki jossainsyömishäiriöklinikalla?
Et taida tuntea yhtään normaalia tervettä ihmistä

Vierailija
22/28 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 23:05"]

Entäs laihduttajien vero? Fitness-vero! Kuluu tiet ihan kamalasti, ku hölkkäilee tuolla pitkiä matkoja useesti päivässä.

[/quote]

Nii-in, puhumattakaan vammoista, joita urheilijoille tulee. Kallista lystiä yhteiskunnalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:56"]

Voi hohhoijaa! Millonkohan sä läskifanaatikko väayisit tähän aiheeseen? Läski sitä, läski tätä, läski sinne, läski tänne, läski istuu, läski syö, läskit on rumia, läskit on läskejä.........Niin? Etpä se sinäkään kovin fiksua kuvaa itestäs anna. Kattos ku läski voi aina laihduttaa, mut sussa toi idioottimaisuus pysyy hamaan hautaan asri.

[/quote]

Nämä läski-aloitukset kumpuavat aloittajiensa omasta epävarmuudesta. Voisimme siis lanseerata myös mt-veron.

Vierailija
24/28 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menen nyt nukkumaan. Läskien tosin kannattaa mennä lenkille

Vierailija
25/28 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 23:12"]Mä menen nyt nukkumaan. Läskien tosin kannattaa mennä lenkille
[/quote]
enkä tarkoittanut nyt lenkkimakkaraa. Muistakaa se, läskit

Vierailija
26/28 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:56"]

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 22:53"]

Ja laihat voisivat lahjoittaa kuukausittain valtiolle summan, joka heillä jäisi yli ruokamenoista. Läskien ruokamenot - laihojen ruokamenot = laihojen maksama "vero". Kuka kannattaa?

[/quote]

Joo, ja laihat voisi saada verohyvityksen terveellisestä elämäntavastaan.

[/quote]

Laiha opiskelukaverini eli mustalla kahvilla, tupakalla ja keppanalla.

Vierailija
27/28 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla oikeesti noin huono itsetunto, ap? Pitää saada lihavat tuntemaan jotenki huonommaks ittensä. Ihmisiä nekin on! Mitä se sulta pois on, minkä kokonen kukaan on? Pääasia varmaan silti onnellisuus ja tietty se, että on reilu ja mukava toisille ihmisille. Niin laihoille ku lihavilleki.

Nii ja hei, eikö riitä, et uuden eduskunnan myötä ilmeisesti myös rasvavero korottuu ;) ?

Terv fitness-veroa ehdottanut läski.

Vierailija
28/28 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 23:02"]Hei mä just tunti sitten kirjotin tästä ja nyt jo alotettu keskustelu :D mun mielestä on erittäin hyvä idea, koska onhan olemassa jo esim tupakkavero! Läskieillä on enemmän sairauksia myös!
[/quote]
Olin kokonaista kolme päivää saikulla viimeisen vuoden aikana kompastumisen takia. Johtuuko sekin mun ylipainosta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi