Missä vaiheessa aloititte säästämään tyttären silikoneihin?
Tyttäreni on nyt 4-vuotias ja tajusin etten ole vielä avannut hänelle tissitiliä. Mikä tili olisi paras? Paljonko kannattaa kuukaudessa laittaa rahaa? 14 vuottahan tässä on aikaa säästää.
Kommentit (11)
Hyvällä asialla olet :) Me on maksettu tyttärellemme jo kahdet silarit. Ekat kapseloituivat ja toinen puhkesi. Nyt on tuliterät Tiinan klinikalla laitetut 1,3 litraiset ihanuudet. Tytär jo vihjaili vaginan kiristysleikkauksesta, joten jouluksi sitten sellainen kustannetaan. Kolme lasta jo tehnyt ja sulhasensa vasta saanut oleskeluluvan, joten rahat on tiukassa.
Olen samaa miettinyt, kun omat vanhemmat juuri maksoi minunkin täytteet. Kai se jokin osakesäästötili pitäisi olla, tai ehkä ei tarvi säästää jos tulisi jotain perittyä.
Heti perustettiin tili kun plussattiin testissä. Jos olisi tullut poika, olisi päässyt niillä rahoilla vaikka mulkun pidennykseen.
:D voi teitä. Kiitos että piristitte perjantai-iltaani.
Meillä on kolme poikaa, ja kaikille on avattu säästötilit peniksen pidennykseen. Nyt odotamme tyttöä, joten tietysti hänelle vastaava rahoitus silikoneihin sijoitetaan. Ja jos kokoa löytyy, ettei silareita tarvita, saa käyttää rahat omaan alapäähänsä tai poikaystävänsä varustuksen kehittämiseen. Seksi ja ulkonäköasiat ovat ne tärkeimmät elämässä.
Menen huomenna avaamaan pankkiin tilin jonne menisi palkastani aina joka kuukausi automaattisesti 40% tyttäreni rintoja varten. Vaihdoin myös asuntoni pienempään tätä varten. Toki tyttäreni ei vielä edes ole syntynyt saati aluillaan, mutta rahaa täytyy jo säästä, sillä en minä mitään pikkuisia DD-rintoja tyttärelleni huoli.
Mulla oli sellanen rahavarasto, minne koko suku laittoi rahansa jotta suvun naiset saavat sitten ne kunnon tissit. Edelleen on rahasto hyvässä kasvussa!
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 23:34"]
Mulla oli sellanen rahavarasto, minne koko suku laittoi rahansa jotta suvun naiset saavat sitten ne kunnon tissit. Edelleen on rahasto hyvässä kasvussa!
[/quote]
Sukujuhlillanne nähdäänkin oikein koko joukko muhkeita peräsimiä ja pulleita purjeita :)
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 23:43"]
[/quote]
Sukujuhlillanne nähdäänkin oikein koko joukko muhkeita peräsimiä ja pulleita purjeita :)
[/quote]
Vuosi vuodelta koko kasvaa. :D
[quote author="Vierailija" time="13.06.2015 klo 00:42"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 23:43"]
[/quote]
[/quote]
Vuosi vuodelta koko kasvaa. :D
[/quote]
Voin nähdä sut siellä uhkeana ja rinta rottingilla purjehtimassa...