Kaveri kokosi huonekaluni mutta ei katsonut lainkaan kokoamisohjetta
Onkohan ihan oikein nyt koottu?? Kokemusta hänellä ei ole kuin parista huonekalusta. Kyseessä siis tuoli
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Jäikö irto-osia tai -ruuveja?
Ei. Sanoin hänelle että katso nyt ohjetta mutta ei suostunut katsoa.
Ei tosimiehet mitään ohjeita lue. Tämä on vanha sääntö.
Ehkä hän on teknisesti sinua oivaltavampi. Toisaalta, harva tuoli on kovin monimutkainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Sanoin hänelle että katso nyt ohjetta mutta ei suostunut katsoa.
Mikset koonnut itse? Tuoli on helppo koota.
Yleensä Ikean kalusteita ei saa kasaan jos ne kokoaa väärässä järjestyksessä. Tuoli ei ole vaikea koota, miksi et itse tehnyt sitä niin ei tarvitsisi valittaa?
Tämä on sama kuin ”Kaverini teki mulle ruokaa ilman että katsoi ohjetta. Ihan vaan ruoka-aineista itse väänsi lasagnen. Onkohan se nyt oikein tehty”.
Jos tuolilla voi istua eikä osia jäänyt yli niin kyllä, se tuoli on oikein tehty. Ei kaikkien tarvitse katsoa ohjeita.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sama kuin ”Kaverini teki mulle ruokaa ilman että katsoi ohjetta. Ihan vaan ruoka-aineista itse väänsi lasagnen. Onkohan se nyt oikein tehty”.
Jos tuolilla voi istua eikä osia jäänyt yli niin kyllä, se tuoli on oikein tehty. Ei kaikkien tarvitse katsoa ohjeita.
entäs jos natisee??
Suomimies käyttää ohjeet vessapaperina tai sytykkeinä. Koska jo valmiiksi osaa, Hän hankkii osat salaa.
Hän havittää osat roskiin tai polttaa kun kokosi väärin ja vaurioitti samalla. . Ei puhu mitään tapahtuneesta.
Rouva ihmettelee puusilppua lattialla ja lommoja. Isännän pokka vain pitää.
"Eikö liene korkokenkien hankaamia."
Ohjeiden kanssa menee helpommin väärin, kun joku tollotar on kuitenkin googlekääntänyt ohjeet, eikä ole osannut korjata kääntimen tekemiä käännösmokia.
Vierailija kirjoitti:
Ei tosimiehet mitään ohjeita lue. Tämä on vanha sääntö.
En minäkään.
t. tosinainen
Vierailija kirjoitti:
Yleensä Ikean kalusteita ei saa kasaan jos ne kokoaa väärässä järjestyksessä. Tuoli ei ole vaikea koota, miksi et itse tehnyt sitä niin ei tarvitsisi valittaa?
Iikea Firrman kalusteiden koontiohjeet sopivat hyvin usein myös lukutaidottomalle.
Istuta mies alasti tuoliin ja istu seisovan kullin päälle ja ridaa. Jos kestää niin kestää sinunkin lihovan peppusi.
Ei tuolloin n kokoomiseen normaaliälyinen ohjeita tarvitse.
Mikset itse lukenut ohjeita kun tarvitset niitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
entäs jos natisee??
Aloitus on ap:n natinaa.