Stadi hiljenee kun junantuomat lähtevät juhannukseksi kotikonnuille
Ihana rauha stadissa näin stadilaisena kohta kun junantuomat lähtevät kotikonnuilleen juhannukseksi! Jokainen junttijoonas ja kulipetteri vetäytyy sinne Seinäjoelle, Kuhmoon, Rovaniemelle, Jämijärvelle, Kuopioon, Kajaaniin, Ouluun täältä. Aivan ihanaa!
Kommentit (10)
Ajattele, heidän ei tarvitse jymähtää sinne stadiin, on pilvinpimein paikkoja, joihin voi lähteä rentoutumaan.
Jos sä tykkäät noin paljon siitä rauhasta, niin miksi et itse muuta pois? t. syntyperäinen helsinkiläinen, nykyinen espoolainen ja rakastan tätä maalla asumisen rauhaa ja hiljaisuutta
Aikamoinen kylä se oiskin ilman junantuomia.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:57"]
Jos sä tykkäät noin paljon siitä rauhasta, niin miksi et itse muuta pois? t. syntyperäinen helsinkiläinen, nykyinen espoolainen ja rakastan tätä maalla asumisen rauhaa ja hiljaisuutta
[/quote]
porvoosta sinä olet.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:58"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:57"]
[/quote]
porvoosta sinä olet.
[/quote]
Ja millä perusteella? :D
Hih, kuhmosta. :D Mistähän sä ton keksit? Ei kukaan tiedä kuhmoa, ellei ole siellä itse käynyt tai ole kavereita sieltä.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 20:58"]Aikamoinen kylä se oiskin ilman junantuomia.
[/quote] hah väkiluku olis noin 30 000 + tuontimulkut
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 21:01"]Hih, kuhmosta. :D Mistähän sä ton keksit? Ei kukaan tiedä kuhmoa, ellei ole siellä itse käynyt tai ole kavereita sieltä.
[/quote]
Itse taitaa olla junttijoonas kuhmosta.. Tai siis kuhumosta! ;)
Tai sit ihan vaan alkuperäiset stadilaiset omille mökeilleen. Mitä siellä täysin suljetussa kaupungissakaan tekee.
Vain juntti lähtee juhannuksena hesasta maalle