Kadehdin teitä jotka omistatte ISOT TISSIT
Tänään kaupungilla käppäillessäni edelläni käveli pyöreä/lihava (miten sen nyt haluaa ilmaista) nuori naishenkilö jolla oli VALTAVAT tissit ja tissien koko vaan korostui liian kireässä ja avokaulaisessa topissa. Ei siinä, vilkaisin itsekin tissejä kun olivat niin tyrkyllä, mutta tuli todella paha mieli kun terassilla istuvasta jätkäporukasta kaikki kääntyivät katsomaan ihaillen ja heittivät jotain kommenttia tästä naisesta ja hänen tisseistään. Itse pienitissisenä kateushan siinä iski. En tule koskaan kokemaan tuollaista ihailua eivätkä kyseiset miehet edes vilkaisseet minuun päin. Millä pienitissinen saa huomiota? Nytkin vaan itkettää kun harmittaa niin paljon. Mäkin haluisin huomiota ja ihailevia katseita miehiltä. Kesä on paskaa aikaa laudoille. Isotissiset, nauttikaa kun teillä on jotain mistä miehet tykkäävät :(
Kommentit (75)
Mä kadehdin niitä joilla on C-DD kupit. Isoista tisseistä on vain haittaa. Vaikea löytää sopiva paita/takki, krooniset kivut ja ukkojen kyttäämiset. 🤨
Vierailija kirjoitti:
Tiedän monta pienitissistä lihavaa. Hämmentävää kyllä
Minäkin tiedän pienitissisiä lihavia.
Ainagan voit ostaa tissit mutta kannattaa panostaa laatuun. Hyvät pehmeät silarit tuntuvat jopa luomuilta.
M41
Omistan isot tissit. Vaimollani on ihanat sellaiset
Näissä ei ole mitään hauskaa, itse olen pieni ja siro mutta rinnat E85, niskahartia seutu aina kipeää, yläselkä kipeä, hankala löytää vaatteita kun muuten mahtuis 38 mutta rintojen vuoksi 40-42, nukkuminen on hankalaa ja rintojen aluset menee helposti rikki eli talkkia kuluu ja liivejä ja niitäkin on hankala löytää.. (Celbesillä on kaarituettomia mutta pitävät ryhdin..).
Pienet sporttititissit on parhaat!
M34
Ei kannata, aiheuttavat jatkuvia niska-hartiaseudun vaivoja.
Minulla on 75G -koon rinnat ja voin sanoa että aika hankalat on. Painavat ja roikkuvat ja tissien alta ja välistä hikoan helteellä. Toisaalta osaan olla tyytyväinenkin näihin kun on terveet rinnat ja onhan ne toisaalta ihan naisellisetkin. Mieluummin ottaisin kuitenkin pienemmät.
Isot taloustissit on kyllä oikeasti todella rumat, löllyvät ihrakasat.
En todellakaan ymmärrä, miksi joku sellaiset haluaisi.
Tissit on kuin kissat, niillä ei ole omistajia vaan palvelijoita
Dicke Titten. Rammsteinkin sen tietää, että vain isoilla tisseillä on väliä.
Suomennos Dicke Titten biisistä, olkaa hyvät:
Dicke Titten / Isot tissit
Olen elänyt yksin monet vuodet
Elämä on tylsää, jokapaiväinen elämä on harmaata
Menetän kärsivällisyyden, järjen ja hiukset
Haluaisin naisen
Ja menetän toivoni.
Löytää naiskumppani
Joka on tasoiseni
Ei, toivoa ei ole näkyvissä
Hänen ei tarvitse olla kaunis
Hänen ei tarvitse olla viisas
Ei
Hänen ei tarvitse olla rikas
Ei malli pitkin askelin
Vain isot tissit
Kuin jatkuvasti avoin haava
Veri valuu sielusta
Ainoa helpotus on pienet koirat
Nätti neiti olisi hyvä
Nätti neiti olisi mahtava
En ole yhtään vaativa
En ole yhtään valikoiva
Päivän päätteeksi
Ei
Hänen ei tarvitse olla rikas
Mutta on yksi alua mitä haluaisin pyytää
Isot tissit
En ole yhtään vaativa
Mutta isot rinnat olisivat hyvät
Hänen on vain oltava rikas
Rasvakudosta, pyydän, pyydän
Et tule kaipaamaan minulta mitään
Hänen ei edes tarvitse suudella minua
Älä virkistä minua greipeillä
Hänellä on vain oltava massiiviset tissit
Isot tissit
Huh sentään kirjoitti:
Näissä ei ole mitään hauskaa, itse olen pieni ja siro mutta rinnat E85, niskahartia seutu aina kipeää, yläselkä kipeä, hankala löytää vaatteita kun muuten mahtuis 38 mutta rintojen vuoksi 40-42, nukkuminen on hankalaa ja rintojen aluset menee helposti rikki eli talkkia kuluu ja liivejä ja niitäkin on hankala löytää.. (Celbesillä on kaarituettomia mutta pitävät ryhdin..).
Pieni ja siro mutta rintsikoiden ympärys 85?? Joku ei nyt täsmää. Mene liiviliikkeeseen mittauttamaan liivikokosi.