Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadehdin teitä jotka omistatte ISOT TISSIT

Vierailija
12.06.2015 |

Tänään kaupungilla käppäillessäni edelläni käveli pyöreä/lihava (miten sen nyt haluaa ilmaista) nuori naishenkilö jolla oli VALTAVAT tissit ja tissien koko vaan korostui liian kireässä ja avokaulaisessa topissa. Ei siinä, vilkaisin itsekin tissejä kun olivat niin tyrkyllä, mutta tuli todella paha mieli kun terassilla istuvasta jätkäporukasta kaikki kääntyivät katsomaan ihaillen ja heittivät jotain kommenttia tästä naisesta ja hänen tisseistään. Itse pienitissisenä kateushan siinä iski. En tule koskaan kokemaan tuollaista ihailua eivätkä kyseiset miehet edes vilkaisseet minuun päin. Millä pienitissinen saa huomiota? Nytkin vaan itkettää kun harmittaa niin paljon. Mäkin haluisin huomiota ja ihailevia katseita miehiltä. Kesä on paskaa aikaa laudoille. Isotissiset, nauttikaa kun teillä on jotain mistä miehet tykkäävät :(

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellaset 80d eli just passelit. Ei liian isot eikö tosiaan puenet. Ihanaa kun nuoret miehet tuijottaa ;)

Vierailija
22/75 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo. Mun koulukaveri oli isorintainen ja uhkea likka. Lapset saatuaan ja imetettyään rinnat todella jäi tyhjiksi pusseiksi. Näin, kun hän kirjaimellisesti kääri "letut" rullalle ja työnsi rintsikoihin. Mulle tuli paha mieli hänen puolestaan.

Kannattaa olla tyytyväinen, oli sitten isot tai pienet tissit :):) On tärkeämpiäkin asioita elämässä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon tissivako vaan näytille, niin ikään katsomatta, kolli kuin kolli on lääpällään :)

Vierailija
24/75 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas kadehdin niitä naisia joiden ei tarvitse valita miestään terassilla istuvasta jätkäporukasta.

Vierailija
25/75 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että ap on provo. Harva mies katsoo kuolaten mitään läskikasaa, vaikka olisikin isot tissit. Pienet on parhaat! Lihavalle kesä on vaikeaa, kun pitää pukeutua mustaan, hoikka voi korostaa vartaloaan, pienet tissit ei haittaa lainkaan.

Vierailija
26/75 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 19:34"]

Kunnon tissivako vaan näytille, niin ikään katsomatta, kolli kuin kolli on lääpällään :)

[/quote]

Ei saa AA-kupilla tissivakoa vaikka miten yrittäisi :'( -Ap

Vierailija
27/75 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 19:39"]

Veikkaan että ap on provo. Harva mies katsoo kuolaten mitään läskikasaa, vaikka olisikin isot tissit. Pienet on parhaat! Lihavalle kesä on vaikeaa, kun pitää pukeutua mustaan, hoikka voi korostaa vartaloaan, pienet tissit ei haittaa lainkaan.

[/quote]

En ole provo ja usko pois; nämä miehet kuolasivat. Jokaikinen, vaikka nainen olikin ylpainoinen. Isot tissit on aina isot tissit. Mielummin ottaisin isot tissit joista olisi "haittaa" kun olemattomat pikkupojan tissit joista ei ole mitään hyötyä. -Ap (jolla tänään muutenkin huono päivä, voi olla että huomenna jo nauran koko jutulle :D)

Vierailija
28/75 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehditko minua, isotissistä miestä?

Vierailija
29/75 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Sinä haluat jotain terassilla istuvien miesten huomiota!? Yäk!

Vierailija
30/75 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 19:47"]

[/quote]

Tuijottaako miehet sinua?

Vierailija
31/75 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummastuttaa ämmät, joiden itsetunto on riippuvainen joidenkin terassijunttien huomiosta. Normaalia naista kai ennemminkin häiritsee niiden huutelut kuin innostaa.

Vierailija
32/75 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota, ne varmaan naureskeli että pyöreä nainen on änkenyt tissinsä tiukkaan paitaan. Tuskinpa oli mitenkään positiivisesti huomioitu.. 

Vierailija
33/75 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 19:48"]

[/quote]

Tämä nyt oli yksi esimerkki tänään tapahtuneesta kun painin muutenkin huonon itsetunnon kanssa. Oli vaan piste iin päälle jo muutenkin huonossa päivässä. Ja kuka nyt ei haluaisi huomiota ja kokea olevansa kaunis ja haluttu? Ei sillä ole mitään merkitystä istuivatko miehet terassilla, isot tissit saivat kehuja, minun pienet eivät. Olin miehille aivan näkymätön. -Ap

Vierailija
34/75 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, täällä yksi erittäin isorintainen (tällä hetkellä myös paljon muuta ylimääräistä) joka itse kadehtii yli kaiken naisia, joilla on niin hyvät sääret, että voivat kesäisin pitää shortseja ja lyhyitä hameita. Ai että miten kauniita ovat hoikat, kiinteät, ruskettuneet, sileät sääret! Minulla ei ole ollut edes hoikkana sellaiset jalat että olisin voinut niitä esitellä, koska sellua ja muhkuja riittää.

Että jokaisella meistä on ne omat hyvät ja huonot puolensa. Korosta niitä omia hyviä puoliasi jos huomiota haluat! Ei sekään herkkua ole että sinua pidetään automaattisesti tyhmänä tissiblondina kun satut olemaan muodokas ja vielä jos on vaaleat pitkät hiukset ja vähän meikkaakin...

Vierailija
35/75 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 19:47"]

[/quote]

Tuijottaako miehet sinua?

[/quote]

Kyllä. Raksamiehet kuolaavat manboobsejani ja huutelevat rivoja perään kun kävelen työmaan ohi :(

Vierailija
36/75 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 19:52"]

[/quote]

Tämä nyt oli yksi esimerkki tänään tapahtuneesta kun painin muutenkin huonon itsetunnon kanssa. Oli vaan piste iin päälle jo muutenkin huonossa päivässä. Ja kuka nyt ei haluaisi huomiota ja kokea olevansa kaunis ja haluttu? Ei sillä ole mitään merkitystä istuivatko miehet terassilla, isot tissit saivat kehuja, minun pienet eivät. Olin miehille aivan näkymätön. -Ap

[/quote]

Ajattele näin: Useimmat ihmiset kaipaavat usein yhteenkuuluvuutta muiden ihmisten kanssa. Tällaisia ihmisiä ei ole useinkaan helppo löytää - joiden kanssa siis voisit rakentaa intiimiä suhdetta Useimmiten sellaisia ihmisiä joiden kanssa synkkaa on vain muutamia. Terassilla istuvat miehet voivat olla sellaisia ihmisiä joiden kanssa sinulla ei ole mitään yhteistä, etkä tule heidän kanssaan koskaan olemaan tekemisissä. Tällaisten ihmisten mielipiteellä sinusta ei ole mitään merkitystä. Lähinnä aiheutat itsellesi turhaa murhetta huolehtimalla joidenkin ohimenevien ventovieraiden mielipiteistä, tai kuolaamisista. Minusta sinä kaipaat hyväksytyksi tulemista, et sitä että joku kuolaisi tissejäsi. 

Vierailija
37/75 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään usko että huomio kovin positiivista oli. En ymmärrä, miten voit olla tuosta kateellinen jos terassilla olevat ihmiset tuijottaa jonkun tissejä. Tuo ei todellakaan ole hyvää huomiota. Vai onko sinulle siis pääasia, että saat edes jotakin huomiota? Pukeudu vaikka jotenkin hassusti tms. eiköhän huomiota tule. Usko pois, isoissa tisseissä ei ole mitään hyvää!! Vain jotkut säälittävät amispellet tykkää isoista tisseistä, normaalille fiksulle ihmiselle tissit on ihan se ja sama, pääasia että on eikä varmasti haittaa, vaikka ei edes olis tissejä ollenkaan. Pienet on parhaimmat ja myös kauneimmat. Isojen tissien kanssa ei kehtaa mennä edes uimarannalle. Itsellä siis isot tissit ja teen kaikkeni, etteivät ne herättäisi mitään huomiota.

Vierailija
38/75 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:10"]Tänään kaupungilla käppäillessäni edelläni käveli pyöreä/lihava (miten sen nyt haluaa ilmaista) nuori naishenkilö jolla oli VALTAVAT tissit ja tissien koko vaan korostui liian kireässä ja avokaulaisessa topissa. Ei siinä, vilkaisin itsekin tissejä kun olivat niin tyrkyllä, mutta tuli todella paha mieli kun terassilla istuvasta jätkäporukasta kaikki kääntyivät katsomaan ihaillen ja heittivät jotain kommenttia tästä naisesta ja hänen tisseistään. Itse pienitissisenä kateushan siinä iski. En tule koskaan kokemaan tuollaista ihailua eivätkä kyseiset miehet edes vilkaisseet minuun päin. Millä pienitissinen saa huomiota? Nytkin vaan itkettää kun harmittaa niin paljon. Mäkin haluisin huomiota ja ihailevia katseita miehiltä. Kesä on paskaa aikaa laudoille. Isotissiset, nauttikaa kun teillä on jotain mistä miehet tykkäävät :(
[/quote]

En nauti. Itse vihaan isoja rintojani, enkä siksi esittekään niitä. Käytän myös binderiä joka latistaa niitä. Jos joku silti 2 kokoa isomman hupparin ja latistavan binderin läpi pistää merkille isot rintani, ja katsoo, tekisi mieli ennemmin vetää turpiin kuin jäädä siihen lirkuttelemaan. Itse jos vain pystyisin, hankkituisin rinnoista kokonaan eroon. Niistä ei ole mitään hyötyä itselleni. Olen siis kateellinen pienirintaisille. Ja kuten joku muukin on tässä sanonut, isot rinnat on kesällä todella inhottavan hiostavat ja muutenkin epämieluisat. Olen itse 120 kiloinen, ja voin sanoa että puolet pienempänä oli rinnatkin puolet pienemmät. Eli jos todella haluat hinnalla millä hyvänsä isot tissit, ala vaan lihottaa. Kokemuksesta voin sanoa, että hyvin lihottavia ruokia ovat suklaa, makkara, jaffakeksit ja siihen vielä päivittäin pari litraa sokerista limua päälle. Sellaset pari keksipakettia ja suklaalevyä päivässä plus pari lämmintä päälle. Eiköhän sillä lähde, jos todella haluat isot roikkuvat utareet hinnalla millä hyvänsä. En kyllä itse ymmärrä, kuka kadehtii isoja rintoja.

Vierailija
39/75 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä miehet kattelee ihan pienitissisiäkin? Riippuu vain siitä, mitä tuo esiin ja miten kantaa itsensä. Ja onko se miesten huomio nyt niin tärkeää? t. isotissinen

Vierailija
40/75 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä noin lapsellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän