Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kadehdin teitä jotka omistatte ISOT TISSIT

Vierailija
12.06.2015 |

Tänään kaupungilla käppäillessäni edelläni käveli pyöreä/lihava (miten sen nyt haluaa ilmaista) nuori naishenkilö jolla oli VALTAVAT tissit ja tissien koko vaan korostui liian kireässä ja avokaulaisessa topissa. Ei siinä, vilkaisin itsekin tissejä kun olivat niin tyrkyllä, mutta tuli todella paha mieli kun terassilla istuvasta jätkäporukasta kaikki kääntyivät katsomaan ihaillen ja heittivät jotain kommenttia tästä naisesta ja hänen tisseistään. Itse pienitissisenä kateushan siinä iski. En tule koskaan kokemaan tuollaista ihailua eivätkä kyseiset miehet edes vilkaisseet minuun päin. Millä pienitissinen saa huomiota? Nytkin vaan itkettää kun harmittaa niin paljon. Mäkin haluisin huomiota ja ihailevia katseita miehiltä. Kesä on paskaa aikaa laudoille. Isotissiset, nauttikaa kun teillä on jotain mistä miehet tykkäävät :(

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollainen huomio ole isotissisestä välttämättä toivottavaa tai positiivista. Ota se huomioon.

Vierailija
2/75 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä osaa sääliä sinua. terv. isotissinen, joka on menossa niiden pienennysleikkaukseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feel you ap. Mulla oikeastaan kaikki kondiksessa muuten, oon ihan nätti ja hoikka ja hyvä pylly, mutta on pienet tissit. Perkule.

Vierailija
4/75 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, nautitaan! Puserot kiristää tissien kohdalta jne;) Leikkauksilla saa isompaa/pienempää rintaa, mitäs mieltä olet siitä? Kuitenkin isot tai pienet; molemmissa ongelmansa.

Vierailija
5/75 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä on yhtä helvettiä näiden hinkkien kanssa jotka saavat hikoamaan tajuttomasti. Kaikissa vaatteissa näyttää läskiltä kun on kuin olisi kaksi jättimahaa rinnuksessa. Miehet pitävät objektina.

Vierailija
6/75 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit = pyöreä/lihava?

Vierailija
7/75 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mä olen vain onnellinen kun en saa huomiota vain tissien takia. Kyllä perään on jääty katsomaan vaikka tälläiset a-kupin rinnat löytyvät. Niin, enkä ole mikään pieni ja sporttinen vaan lievästi ylipainoinen joten kroppa on kyllä aika vinkeän näköinen :D

Vierailija
8/75 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit saa lihomalla. Tänään on perjantai, huomenna lauantai, nyt on siis hyvä mahdollisuus aloittaa lihominen kiskomalla parin päivän putken jollain makealla siiderillä. Sipsipussi myös mukaan, menee hyvästä känninaposteltavasta.

Viikolla sitten sitten limsaa, sipsejä suklaata ja viikonloppuna taas parin päivän putki. Kyllä ne tissit alkaa siitä kasvamaan.

Vierailija
9/75 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:20"]Isot tissit = pyöreä/lihava?
[/quote]

Ei tietenkään aina. Mutta on tavallista että juuri lihavilla on isot tissit.

Vierailija
10/75 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kadehdi. Ne on vaan tiellä ja paitapuseroita on lähes mahdoton löytää.

Vierailija
11/75 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan heti nää hinkit tiukkaan bebaan.

Vierailija
12/75 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä omistan mutta ne eivät ole minun vaan vaimoni, jonka siis omistan.

Vierailija
13/75 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:26"]Mä omistan mutta ne eivät ole minun vaan vaimoni, jonka siis omistan.
[/quote]

Miten voi omistaa toisen ihmisen ruumiinosan

Vierailija
14/75 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:14"]

Enpä osaa sääliä sinua. terv. isotissinen, joka on menossa niiden pienennysleikkaukseen

[/quote]

Minkä kokoiset meijerit sulle jää leikkauksen jälkeen?

Vierailija
15/75 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No... Kieltämättä kyllä nautin F-kupeistani ja niiden saamasta huomiosta. Kompensoi mukavasti nuorilta naisilta tulevia "v*tun läski" -kommentteja. Enkä siis ole ylipainoinen. :) Toivottavasti jokainen nainen löytäisi kropastaan edes jonkun kohdan, josta voi olla ylpeä. Harmittaa, kun niin monet ovat totaalisen tyytymättömiä kroppaansa. 

Vierailija
16/75 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pienet ja iloitsen niistä!

Vierailija
17/75 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä tyttö kadehdi isoja rintoja! Kerronpa parista ystävästäni, joilla on ne ISOT: Ne ovat painavat ja aiheuttavat kovia hartiakipuja. Ei voi kunnolla juosta, eikä muutenkaan urheilla. Ei saa kauniita liivejä, isorintaisille ei valmisteta. Kun on imettänyt, niistä jää jäljelle tyhjät roikkuvat pussit. Toinen ystävistäni laihdutti ja pienennytti rintansa ja on nyt iloinen. Toinen jatkaa lihavana valtavien rintojensa kanssa ja meinaa läkähtyä painonsa alle.

Juokse ja harrasta kaikkea kivaa. Osta söpöjä push´uppeja ja nauti elämästä !!! Terv.Pienirintainen äiti

Vierailija
18/75 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:46"]

Älä hyvä tyttö kadehdi isoja rintoja! Kerronpa parista ystävästäni, joilla on ne ISOT: Ne ovat painavat ja aiheuttavat kovia hartiakipuja. Ei voi kunnolla juosta, eikä muutenkaan urheilla. Ei saa kauniita liivejä, isorintaisille ei valmisteta. Kun on imettänyt, niistä jää jäljelle tyhjät roikkuvat pussit. Toinen ystävistäni laihdutti ja pienennytti rintansa ja on nyt iloinen. Toinen jatkaa lihavana valtavien rintojensa kanssa ja meinaa läkähtyä painonsa alle.

Juokse ja harrasta kaikkea kivaa. Osta söpöjä push´uppeja ja nauti elämästä !!! Terv.Pienirintainen äiti

[/quote]

Minulla isohkot rinnat E-F85 ja imettänyt olen 2 lasta. Eivät roiku tai ole "tyhjät pussit" vaan edelleen ihan ryhdikkäät ja muodokkaat rinnat. Ei imetys ja raskaus niitä ole pilannut, lähinnä vain kasvattanut :)

Vierailija
19/75 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapa onkin isot roikkuvat utareet, jotka hikoavat ja joiden alla kasvaa sieni. Kadehdi! :)

Vierailija
20/75 |
12.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla F/G 85 ja ei mitkään tyhjät nahkapussit myöskään ja imettänyt myös lapsiamme. Minullakin raskauksien jälkeen vainkasvaneet, nuorempana koko oli B/C.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä