Kadehdin teitä jotka omistatte ISOT TISSIT
Tänään kaupungilla käppäillessäni edelläni käveli pyöreä/lihava (miten sen nyt haluaa ilmaista) nuori naishenkilö jolla oli VALTAVAT tissit ja tissien koko vaan korostui liian kireässä ja avokaulaisessa topissa. Ei siinä, vilkaisin itsekin tissejä kun olivat niin tyrkyllä, mutta tuli todella paha mieli kun terassilla istuvasta jätkäporukasta kaikki kääntyivät katsomaan ihaillen ja heittivät jotain kommenttia tästä naisesta ja hänen tisseistään. Itse pienitissisenä kateushan siinä iski. En tule koskaan kokemaan tuollaista ihailua eivätkä kyseiset miehet edes vilkaisseet minuun päin. Millä pienitissinen saa huomiota? Nytkin vaan itkettää kun harmittaa niin paljon. Mäkin haluisin huomiota ja ihailevia katseita miehiltä. Kesä on paskaa aikaa laudoille. Isotissiset, nauttikaa kun teillä on jotain mistä miehet tykkäävät :(
Kommentit (75)
No itse olen isotissinen varattu lesbonainen, enkä todellakaan kaipaa mitään huomiota rintavarustuksestani etenkään miehiltä. Jos puen päälleni normaalin hihattoman paidan, se näyttää irstaalta tissivaon takia.
Pitäisi varmaan pukea miesten paitoja ja leikata joku rekkalesbo-kampaus, niin saisi olla rauhassa... Mut ei oikein nappaa.
Älä turhaan murehdi. Turhaan vaivaat päätäs tollasella kun ne sun tissit ei siitä muutu. Täällä toinen pienitissinen. Ennen vihasin näitä ja itkin että millon ne alkaa kasvamaan. No, ei oo vieläkään kasvanu, mutta enää en vihaa näitä vaan oon päättäny olla tyytyväinen. Mies niitä kehuu ja tykkää hipelöidä. Ennen kun joku tulee taas kirjottamaan että "haloo, mitä muutakaan se vois sanoa", niin ei sen pakko ole niitä hiplata ja kehua, mutta kyllä se vaan päivittäin ottaa ne paidan alta esille ja alkaa pyörittelemään niitä :D
Ap, muuta sun asennetta sun tisseihin. Ne on varmasti ihan kivat :)
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:58"]Mullapa onkin isot roikkuvat utareet, jotka hikoavat ja joiden alla kasvaa sieni. Kadehdi! :)
[/quote] SIENI??
Älä kadehdi. Nää on ihan perseestä. Aina tiellä ja muutenkin hankalat.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 12:56"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:58"]Mullapa onkin isot roikkuvat utareet, jotka hikoavat ja joiden alla kasvaa sieni. Kadehdi! :)
[/quote] SIENI??
[/quote]
Ensimmäinen mielikuvani oli joku kanttarelli kurkkimassa tissivaosta...
Äh ja pöh, mulla on suht isot tissit, ja ne miehet jotka muhun on eniten kiinnittäneet huomiota, ovat lähinnä olleet pölkkypäitä. Miksi sun tai kenenkään naisen onnellisuus olis kiinni miesten huomiosta? Typerät miehet huutelee ja tuijottaa yms. ja se on kuule pelkästään ällöttävää, mitä mieltä ylentävää siinä on? Tuntee itsensä pelkäksi tissitelineeksi. Tykkään toki itsestäni ja tisseistäni, mutta ei ne tee elämääni yhtään onnellisemmaksi, usko pois. Oma mieheni ei ole mikään tissifani, hän tykkää minussakin eniten sääristäni, siis fyysisitä ominaisuuksista. Ystäväni on juuri toipumassa rintasyövästä, siinä varsinkin tajuaa, miten onnellinen saa olla, että on terve, ei paljon muulla ole väliä. Ymmärrän kyllä, että nykyajan ulkonäköä korostavassa maailmassa monella on vaikeaa kun on ei täytä kaikkia vaatimuksia. Itsestäni voisin sanoa, että mulla on hemmetin ruma nenä ja ainaiset silmäpussit ja pömppömaha, vaikka muuten olen hoikka ja miten treenaisin, mutta en jaksa välittää.
Jaa no mä kadehdin pienitissisiä. Nää on ihan turhat ulokkeet, hankalat, painavat, hikoavat ja vaatteet ei näytä hyvältä. Ja vihaan sitä, kun miehet tuijottaa niitä. terveisin: 90F
Mulla oli kerran tuommoinen sieni tai hiiva tissien alla, oli kesä ja hikoilutti, ja siitä se alkoi muhia. Iho oli punainen, kutisi ja oli aivan vereslihalla. Jostain syystä en tajunnut mennä lääkärille, vaan hoidin sen itse desinfiointiaineilla ja voiteilla. Tästä on jo kauan enkä muista tarkalleen miten siitä pääsin eroon, mutta kauan sitä kesti. Paraneminen taisi alkaa vasta kun tajusin desinfioida kaikki liivitkin liottamalla etikassa ennen pesua.
Joojoo, itellä kuppikoko 80H ja miehet onki kiinnostuneita pelkästään yhdenillan jutuista ja mun tisseistä... en ole siis kun tissit kaikille, joten sinuna olisin onnellinen omiisi! Haittoja isoissa rinnoissa on paljon enemmän kuin pienissä! Esim. jos hankit lapsia niin tissit saattavatkin kasvaa liian suuriksi, ne rasittavat selkää ja roikkuvat herkemmin kuin pienet, ne keräävät huonoa huomiota, sinut luokitellaan tyhmäksi ja huoraksi vain rintamuksen perusteella, joudut käyttämään säkkivaatteita (olen muualta koko M, mutta rinnat XXL, ei mene vaatteet ja rintaliivit maksavat aina poikkeuksetta 50+), miehet kourivat ilman lupaa, ihmisarvo laskee huomattavasti, tulee ilkeitä tuijotuksia naisilta, kavereiden hankinta hankaloittuu kun kukaan ei halua olla kanssasi koska tissikateus ja miehet koska kiinnostuvat vain pikapanosta kanssasi, asiallisesti pukeutuminen hankalaa, koska vaikka et haluaisi, niin paidat muuttuvat antaviksi viimeistään istuessa, kaikki puhuvat rinnoillesi, itseäsi päätä lyhempää halaaminen voi olla erittäin kiusallista (minullakin pituutta 170cm) ja olet koko elämäsi liikuntarajoitteinen, koska juokseminen ja pomppiminen ei tule kysymykseenkään! Tällöin myös ylipainoa kertyy helpommin, koska liikuntamuodot joita voit harrastaa eivät kuluta kaloreita läheskään yhtä paljon, kuin ne mihin kykenisit ilman rintoja! (itse jouduin lopettamaan jalkapallon harrastamisen rintojen takia, kivut liian suuret ja en pystynyt olemaan hyödyksi kentällä enää)
Vierailija kirjoitti:
Kesä on yhtä helvettiä näiden hinkkien kanssa jotka saavat hikoamaan tajuttomasti. Kaikissa vaatteissa näyttää läskiltä kun on kuin olisi kaksi jättimahaa rinnuksessa. Miehet pitävät objektina.
Ei suinkaan, miehet vain haluavat hikoilla kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Joojoo, itellä kuppikoko 80H ja miehet onki kiinnostuneita pelkästään yhdenillan jutuista ja mun tisseistä... en ole siis kun tissit kaikille, joten sinuna olisin onnellinen omiisi!
Sanotaan nyt nätisti näin, että olishan se sukupuolielämä parisuhteessakin monella huomattavasti paremmalla tolalla, jos olisi puolisolla riittävästi rinnanympärystä.
Nimim. siihen sisäiseen kauneuteen tyytynyt.
Miehet puolestaan kadehtivat niitä miehiä, joilla on iso penis. Yleisissä saunoissa salaa vilkuillaan kellä on isoin. Se jolla on pienin, tulee lauteille selkä kumarassa ja laudeliina etumuksensa peittona. Ei ole helppoa kellään.
Ongelma on kuitenkin omien korvien välissä, meillä kaikilla on joku "puute", josta haluaisimme päästä eroon.
Varmaan ap:llä on joku muu ihannoitu ominaisuus, esim. sirous? Pakko vain hyväksyä itsensä. Minusta ei saa siroa mitenkään, on leveät hartiat, olen isorintainen ja voimakkaan näköinen ns. amatsoni ( vai voiko sellaiseksi kutsua, jos pituus on 170 cm.) Pidän rinnoistani, pienemmät voisivat olla, että mahtuisin halvempiin markettien liiveihin, esim f-kuppiin. Viimeksi tapailemani mies sanoi ihailevansa siroja naisia, sen jälkeen meillä ei sujunutkaan sängyssä, lopetin tapailun.
Olen mies ja mulla on isot manboobsit. Karehditaanko muaki?
Vierailija kirjoitti:
En minäkään usko että huomio kovin positiivista oli. En ymmärrä, miten voit olla tuosta kateellinen jos terassilla olevat ihmiset tuijottaa jonkun tissejä. Tuo ei todellakaan ole hyvää huomiota. Vai onko sinulle siis pääasia, että saat edes jotakin huomiota? Pukeudu vaikka jotenkin hassusti tms. eiköhän huomiota tule. Usko pois, isoissa tisseissä ei ole mitään hyvää!! Vain jotkut säälittävät amispellet tykkää isoista tisseistä, normaalille fiksulle ihmiselle tissit on ihan se ja sama, pääasia että on eikä varmasti haittaa, vaikka ei edes olis tissejä ollenkaan. Pienet on parhaimmat ja myös kauneimmat. Isojen tissien kanssa ei kehtaa mennä edes uimarannalle. Itsellä siis isot tissit ja teen kaikkeni, etteivät ne herättäisi mitään huomiota.
Minä tykkään isoista tisseistä naisilla enkä todellakaan ole "säälittävä amispelle" vaan fiksu ja mukava ihminen joka ottaa muut huomioon. Jos satun pitämään isoista rinnoista, en ole valinnut sitä itse. On törkeätä väittää seksuaalisten mieltymysten liittyvän älykkyyteen. Loukkaavaa ja osoittaa lähinnä tyhmyyttä ja ajattelemattomuutta siltä henkilöltä joka niin väittää.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:20"]Isot tissit = pyöreä/lihava?
Ei tietenkään aina. Mutta on tavallista että juuri lihavilla on isot tissit.
Tiedän monta pienitissistä lihavaa. Hämmentävää kyllä
Kuulostaa tutulle. Minä olen myös kateellinen isorintaisille. Kuten ap kirjoitti, monissa tilanteissa pienirintainen on miehille näkymätön. Vaikka olisit juuri hetki sitten ollut vaikka kuinka nätti, fiksu tai hauska, sillä ei ole yhtäkkiä enää olekaan mitään merkitystä kun isorintainen tulee paikalle. Onko miesten huomio sitten niin tärkeää? No, jokainen ihminen haluaa olla pidetty, tulla nähdyksi ja huomioiduksi. Näkymättömyyden tunnetta voi olla vaikea ymmärtää, jos ei ole ikinä sitä kokenut.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 18:26"]Mä omistan mutta ne eivät ole minun vaan vaimoni, jonka siis omistan.
[/quote]
Miten voi omistaa toisen ihmisen ruumiinosan
[/quote]
Miten voi omistaa oman ruumiinosan?