Tinder, mikä saa klikkaamaan heti nope?
Tinder käyttäjät, mikä kuvassa saa teidät sanomaan heti ei? :D
Omani:
- kuva ilman paitaa, mahdollisesti vain vatsalihaksista
- "isämmaa" kaulaketju (sellanen pelkkä ketju yleensä, tiedätte varmaan)
- kaljaa jokaisessa kuvassa / kännissä joka kuvassa
- kaikissa kuvissa useampi henkilö eikä ole selvää kenen profiili on
- todella huonolaatuinen kuva
- kertakaikkiaan vaan susiruma
Jos olen kahden vaiheilla niin pistän yleensä ei jos tyypillä ei ole mitään tekstiä itsestään.
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö kuvien kanssa näkyä jotain profiilitekstejä? Mulla näkyy vaan kuva, jonka alla nimi ja ikä, ei muuta.
Liityin vähän aikaa sitten tinderiin ja mitä kuraa sieltä tulee vastaan, huh. 90% miesten kuvista on ihan sopimattomia. Ei niinkään ulkonäkö vaan se muu siellä taustalla. Kuka ottaa kuvan, jossa pitelee alastonta nuorta lasta sylissään tai autossa peilin kautta otettu huono selfie? Raksin saavat myös kaikki rööki, viina, tatuiointi, wannabemuusikko yms kuvat.
Teksti näkyy, jos sellaisen on sinne kirjoittanut. :D Kokemukseni mukaan isolla osalla ei ole minkäänlaista esittelytekstiä itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö kuvien kanssa näkyä jotain profiilitekstejä? Mulla näkyy vaan kuva, jonka alla nimi ja ikä, ei muuta.
Liityin vähän aikaa sitten tinderiin ja mitä kuraa sieltä tulee vastaan, huh. 90% miesten kuvista on ihan sopimattomia. Ei niinkään ulkonäkö vaan se muu siellä taustalla. Kuka ottaa kuvan, jossa pitelee alastonta nuorta lasta sylissään tai autossa peilin kautta otettu huono selfie? Raksin saavat myös kaikki rööki, viina, tatuiointi, wannabemuusikko yms kuvat.
Teksti näkyy, jos sellaisen on sinne kirjoittanut. :D Kokemukseni mukaan isolla osalla ei ole minkäänlaista esittelytekstiä itsestään.
Olen tuo tekstien kyselijä. Mä oon nyt painanut ruksia n.20 miehen kohdalla ja yhdelläkään ei ollut mitään tekstiä tai muita kuvia. Kai jollain nyt on pakko olla edes Moi! tai joku muu sana... mulle ne ei vaan näy.
Eli näkyy vain tämä http://wpuploads.appadvice.com/wp-content/uploads/2015/07/Tinder-verifi…
Mitä tuo keltainen nuoliympyrä tarkoittaa? Tietääkö joku.
-laskettelukuva
-kipparilakki
-nenäkoru
-sukelluskuva
-ylipaino
Profiilissa maininta:
-LGBT+-oikeudet (yleensä tällöin kyseessä joku vouhottaja)
miestinderöitsijä kirjoitti:
-laskettelukuva
-kipparilakki
-nenäkoru
-sukelluskuva
-ylipainoProfiilissa maininta:
Miksi laskettelu- tai sukelluskuva on turn-off? Ymmärän toki, jos pää peitettynä (gogglet päässä siten, ettei kasvot näy). Mutta jos kuva ns. tauolta, eli laskettelu- tai sukelluskuva, jossa kasvot näkyy, niin mikä vika? Onko laji sulle väärä ja pakko harrastaa samaa, vai kuinka? Itselläni laskettelukuva oli se meikitön selfie; rinteessä kun harvemmin tulee oltua täydessä tällingissä, mutta kuvia ehkä kuitenkin ottaa, jos hienot maisemat tms.
Ei kipparilakkikaan kyllä oikein aukea, että miksi ei käy. Oletko tosikko ja paheksut moista hassuttelua, vai mistä kysymys?
Vierailija kirjoitti:
Listojen jälkeen jäin pohtimaan, millainen sitten on hyvä kuva...
Hyvä kuva on sellainen, jonka joku toinen ihminen on ottanut jossain elävän elämän tilanteessa (esim. ravintolapöytä tai juhlat tai vaellusreissu) ja jossa näkee ihmisen katseen. Ilme on hyväntuulinen. Kamera on kasvojen korkeudella. Näitä olisi hyvä olla muutama, ja sitten esim. yksi kokovartalokuva jostain harrastuksesta tai matkalta tms. (jossa vaatteet päällä!)
Hyvä kuva ei ole (naisista 99% tätä mieltä):
-peiliselfie (jos profiilissa näitä pelkästään)
-alakulmasta otettu ns. sierainkuvaselfie (jokainen ihminen näyttää aivan kamalalta)
-yläkulmasta otettu sängyssämakaamis-selfie (ei olla vielä näin tuttuja että haluaisin nähdä sut tässä kontekstissa)
-kuva jossa on miehen auto (etkö riitä itsenäsi?)
-paidaton kuva (oletan että mies on itse tosi pinnallinen ja haluaa vain seksiä)
Vierailija kirjoitti:
miestinderöitsijä kirjoitti:
-laskettelukuva
-kipparilakki
-nenäkoru
-sukelluskuva
-ylipainoProfiilissa maininta:
Miksi laskettelu- tai sukelluskuva on turn-off? Ymmärän toki, jos pää peitettynä (gogglet päässä siten, ettei kasvot näy). Mutta jos kuva ns. tauolta, eli laskettelu- tai sukelluskuva, jossa kasvot näkyy, niin mikä vika? Onko laji sulle väärä ja pakko harrastaa samaa, vai kuinka? Itselläni laskettelukuva oli se meikitön selfie; rinteessä kun harvemmin tulee oltua täydessä tällingissä, mutta kuvia ehkä kuitenkin ottaa, jos hienot maisemat tms.
Ei kipparilakkikaan kyllä oikein aukea, että miksi ei käy. Oletko tosikko ja paheksut moista hassuttelua, vai mistä kysymys?
Kipparilakki päässä laskettelija olis kyllä 👍
Tatuoinnit
Lävistykset
Tupakka / pössyttely
Örvellyskuvat, alkoholin käytön hehkutus
Kaksimieliset hupipaidat
Koira
Laihuus tai painoa 200 kg +
Afrikkalainen perimä
Rastat
Huonon musiikin kuuntelu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva kun mies kertoisi muutamalla sanalla itsestään. Pelkkä kuva on vaan niin jotenkin...pelkkä kuva.
Mitä sitten pitäisi kertoa? Jos kerrot korkean koulutuksesi / ammatillisen statuksesi niin annat epävarman kuvan. Jos kerrot jostain coolista harrastuksestasi niin silloinkin olet vain yksi hoopo joka yrittää liikaa tehdä vaikutuksen. Käytännössä kai noita ominaisuuksia pitäisi näyttää kuvien kautta (esim. dj laittaa kuvan itsestään dj-keikalla, muttei ekaksi kuvaksi tai rikas mies poseeraa kalliissa vaatteissa MUTTEI autonsa/veneensä kanssa).
Ei koulutuksen tai ammatin kertominen anna naisten mielestä epävarmaa kuvaa. Ja jos olet esim. NASA:lla töissä ja pelkäät että vaikuttaa lesolta jos sen mainitsen (naisista ei tosin vaikuta), niin kirjoita jotain suhteestasi työhösi, eli vaikka että "Olen unelma-ammatissani NASA:lla" tms.
Harrastusten kanssa sama juttu. Ei kaikista vaikka laskuvarjohyppy tai jääkiipeily ole lainkaan cool harrastus (naisista voi olla esim. liian riskialtis), eli ei sen mainitseminen vaikuta kehumiselta. Ongelma nämä kuvat ovat vain, jos muita kuvia ei ole, eikä kuvissa näy kasvoja lähikuvassa ollenkaan.
Eli, ekaksi kuvaksi ystävällisellä ilmeellä varustettu kasvokuva, joka ei ole selfie. Autoa en laittaisi, ellei se on harrastus - esim. kaikki Mersu- ja Audi-kuvat ovat tosi kiusallisia. (Mutta jos jollain on harrastuksena vanha Kupla, niin se olisi sympaattista, kertoisi ihmisen harrastuksesta.) Sitten pari harrastuskuvaa, ja se on sitten siinä.
- Tupakointi ja alkoholin tai bilettämisen korostaminen aikuisena.
- Kuvien taustalla näkyy siivoton asunto. Haluan miehen, jolle koti on tärkeä.
- Merkittävä ylipaino.
- Pienet lapset. Itsenäisyyden kynnyksellä olevat lapset on OK.
- Isokokoinen koira tai kissa. Itselläni on 3kg koira, jolle kyllä haluaisin pienen leikkikaverin.
- Ammattilaisen ottamat mallikuvat. Yöks, en halua turhamaista tai neitimäistä miestä.
- Jos profiilista ei selviä, mitä mies tekee työkseen ja muutenkin kaikenlainen salamyhkäisyys.
- Iän valehteleminen. Jos ei edes ikänsä suhteen voi olla rehellinen, niin mitä kaikkea muuta mies valehtelee huijatakseen naisen itselleen.
Olen mies. Ohitan seuraavanlaiset naisprofiilit:
- pistoshuulet
- suorakaidekulmakarvat
- noitakynnet
- lapsia eri isien kanssa
- lapseton, mutta lapsihaaveita
- MT-ongelmat
- naamalävistykset
- sinitukka (tästä havaitsee hyvin ne MT-ongelmat)
- kuvissa luksusmerkkejä, kun ammatti on tyyliin messuemäntä
- wt-ammatti aikuisena
- kirjoitus- ja kielioppivirheet tekstissä
- kuvia Ibizalta tms. huumebilepaikoista
- narkattu ulkonäkö
- viiltelyarpia käsissä
- ylipaino
- ei harrasta mitään urheilullista
- kalansuu (aka. feministisuu eli suupielet kääntyy alaspäin)
- feminismi missään muodossa
- pronominien listaaminen
- heppaharrastus
- luottotiedot menneet (ei ikävä kyllä selviä aina kuvista)
Joo, hevoshulluus on no-no. Koirat vielä menee, varsinkin jos niille on jokin asiallinen käyttötarkoitus, esim. metsästys.
Vierailija kirjoitti:
- pistoshuulet
- suorakaidekulmakarvat
- noitakynnet
- MT-ongelmat
- naamalävistykset
- wt-ammatti aikuisena
- narkattu ulkonäkö
- viiltelyarpia käsissä
- ylipaino
- heppaharrastus
"Feminismi missään muodossa". Eli nainen ei saa kannattaa tasa-arvoa. Ok. Tuon perusteella sinä olisit minulle no-no.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- pistoshuulet
- suorakaidekulmakarvat
- noitakynnet
- MT-ongelmat
- naamalävistykset
- wt-ammatti aikuisena
- narkattu ulkonäkö
- viiltelyarpia käsissä
- ylipaino
- heppaharrastus
- luottotiedot menneet (ei ikävä kyllä selviä aina kuvista)"Feminismi missään muodossa". Eli nainen ei saa kannattaa tasa-arvoa. Ok. Tuon perusteella sinä olisit minulle no-no.
Feminismi vuonna 2022 ei ole aitoa tasa-arvoa.
Jos kuvassa on karvakainalo tai karva..illu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- pistoshuulet
- suorakaidekulmakarvat
- noitakynnet
- MT-ongelmat
- naamalävistykset
- wt-ammatti aikuisena
- narkattu ulkonäkö
- viiltelyarpia käsissä
- ylipaino
- heppaharrastus
- luottotiedot menneet (ei ikävä kyllä selviä aina kuvista)"Feminismi missään muodossa". Eli nainen ei saa kannattaa tasa-arvoa. Ok. Tuon perusteella sinä olisit minulle no-no.
Tiedät kyllä mitä feminismillä tässä yhteydessä tarkoitetaan ja ei, se ei ole tasa-arvo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- pistoshuulet
- suorakaidekulmakarvat
- noitakynnet
- MT-ongelmat
- naamalävistykset
- wt-ammatti aikuisena
- narkattu ulkonäkö
- viiltelyarpia käsissä
- ylipaino
- heppaharrastus
Tiedät kyllä mitä feminismillä tässä yhteydessä tarkoitetaan ja ei, se ei ole tasa-arvo.
Juuri näin. Feminismin taakse kätketty miesviha ei ole tasa-arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teksti näkyy, jos sellaisen on sinne kirjoittanut. :D Kokemukseni mukaan isolla osalla ei ole minkäänlaista esittelytekstiä itsestään.Olen tuo tekstien kyselijä. Mä oon nyt painanut ruksia n.20 miehen kohdalla ja yhdelläkään ei ollut mitään tekstiä tai muita kuvia. Kai jollain nyt on pakko olla edes Moi! tai joku muu sana... mulle ne ei vaan näy.
Eli näkyy vain tämä http://wpuploads.appadvice.com/wp-content/uploads/2015/07/Tinder-verifi…
Mitä tuo keltainen nuoliympyrä tarkoittaa? Tietääkö joku.
Nuoliympyrällä voi palata edelliseen jos vahingossa painoi ruksia, mutta vain jos on maksullinen versio.
Tuosta näkymästä sun pitää vielä klikata tuota kuvaa että saat profiilin auki. Siellä on lisää kuvia ja tekstiä jos on. Muistaakseni.
Vierailija kirjoitti:
- pistoshuulet
- suorakaidekulmakarvat
- noitakynnet
- MT-ongelmat
- naamalävistykset
- wt-ammatti aikuisena
- narkattu ulkonäkö
- viiltelyarpia käsissä
- ylipaino
- heppaharrastus
Oho, pitkä lista hylkykriteerejä, ja mikään ei osunut minuun. Olen kuitenkin eronnut kahden lapsen äiti ja yleensä palstan mukaan mun pitäisi olla alinta pohjasakkaa deittimarkkinoilla (lapsilla siis sama isä ja lisälapsihaaveita ei ole).
Vierailija kirjoitti:
"Feminismi missään muodossa". Eli nainen ei saa kannattaa tasa-arvoa. Ok. Tuon perusteella sinä olisit minulle no-no.
Seuranhakija joka kannattaa aitoa tasa-arvoa ei määrittele profiilissaan itseään feministiksi.
Deittiprofiiliin ei kannata laittaa mitään tasa-arvo- tai ihmisoikeusjulistuksia. Nykyään tasa-arvo ja ihmisoikeudet -käsitteet ovat kärsineet niin pahan inflaation että ne yhdistetään heti vihervasemmistolaisuuteen.
-Jos mies on kuvassa naisen kanssa tai nainen miehen kanssa
-Jos kuvassa on lapsi
-"Amiskuvat" eli amisviikset, lippis, joku kaljatölkki kädessä
-Biletyskuva
-Tribaali-, suomileijona tms. tatuoinnit
-Paljastelukuvat
-Jos kuvassa ei näy kasvot