Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder, mikä saa klikkaamaan heti nope?

Vierailija
12.06.2015 |

Tinder käyttäjät, mikä kuvassa saa teidät sanomaan heti ei? :D

Omani:

- kuva ilman paitaa, mahdollisesti vain vatsalihaksista
- "isämmaa" kaulaketju (sellanen pelkkä ketju yleensä, tiedätte varmaan)
- kaljaa jokaisessa kuvassa / kännissä joka kuvassa
- kaikissa kuvissa useampi henkilö eikä ole selvää kenen profiili on
- todella huonolaatuinen kuva
- kertakaikkiaan vaan susiruma

Jos olen kahden vaiheilla niin pistän yleensä ei jos tyypillä ei ole mitään tekstiä itsestään.

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[Deittiprofiiliin ei kannata laittaa mitään tasa-arvo- tai ihmisoikeusjulistuksia. Nykyään tasa-arvo ja ihmisoikeudet -käsitteet ovat kärsineet niin pahan inflaation, että ne yhdistetään heti vihervasemmistolaisuuteen.

Näinpä. Tähänkin lankaan ehti aiemmin muutama tuon genren edustaja postailemaan, vaikka tässä on tarkoitus kertoa omista turn offeistaan deittikumppanin suhteen. Siis se, ettei nykyään saisi edes valita seuraansa, vaan kaikkien pitäisi kelvata automaattisesti on täysin väärä suuntaus.

Itse olen ennemmin vaikka yksin koko loppuelämän, kuin jonkun (minulle) väärän ihmisen kanssa. En minäkään kelpaa kaikille, niin miksi kaikkien tulisi kelvata minulle?

Vierailija
82/92 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvat, joissa kaikissa on lippis & aurinkolasit tai sitten ne on otettu todella kaukaa. Myös kännäyskuvat menee hylkyyn. Molemmat sukupuolet voisivat laittaa yhden selkeän aurinkolasittoman tuoreen kuvan naamastaan. Myös kropasta tuore ja asiallinen (normaalit vaatteet päällä) kuva. Ketuttaa nuo vanhojen ja filtteröityjen kuvien käyttäjät. Ja se iästä ja parisuhdestatuksesta valehtelu! N40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tuolla aiemmin kommentoi, että kaljut miehet menee automaattisesti vasemmalle.

On ohis - tiedän... mutta teki mieli tulla sanomaan, että myös meitä naisia on joiden mielestä kalju (+ tämän lisäksi vielä hyvin hoidettu parta, aah) on erittäin hottia. ;-) Minulla nuo ainakin lisää todennäköisyyttä pyyhkäistä oikealle jos profiiliteksti vaikuttaa ulkonäön lisäksi hyvältä!

Vierailija
84/92 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- epäsiisti risuparta

- kunnolla ylipainoa (dadbod on hyvä sekä ihan normipaino ja sopusuhtaiset lihakset parasta tietysti)

- hoikka mies tikkukäsivarsilla (olen itse naisellisen lihaksikas, joten olisi aika epäsuhta, jos vaikuttaisin miestä vahvemmalta)

- tatuoinnit

- lävistykset

- bändipaidat

- olutmerkkipaidat

- erikoinen tyyli (esim. hevari, hoppari, hippi, punkkari jne.)

- kuvissa naisia (aivan sama onko kaveri vai sisko) tai alkoholia (en ole absolutisti, mutta ymmärrän olla jakamatta itsestäni juomakuvia mihinkään)

- paidaton kuva, vaikka olisi kuinka hyvännäköiset lihakset

- tekstissä Ethän ole sitä tai tätä -tyyppisiä negatiivisia ilmauksia tai typeriä vaatimuksia (esim. painorajoja), riippumatta siitä täytänkö itse vaatimukset vaiko enkö

- ei mainintaa työstä tai koulutuksesta

- kummallisia suhdeviritelmiä hakusessa, esim. ons, fwb, fb, avoin suhde, poly tai jotain muuta kummaa

- kuvia autosta, talosta, huvilasta, veneestä tai muusta omaisuudesta

N37

Vierailija
85/92 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies. Ohitan seuraavanlaiset naisprofiilit:

- pistoshuulet

- suorakaidekulmakarvat

- noitakynnet

- lapsia eri isien kanssa

- lapseton, mutta lapsihaaveita

- MT-ongelmat

- naamalävistykset

- sinitukka (tästä havaitsee hyvin ne MT-ongelmat)

- kuvissa luksusmerkkejä, kun ammatti on tyyliin messuemäntä

- wt-ammatti aikuisena

- kirjoitus- ja kielioppivirheet tekstissä

- kuvia Ibizalta tms. huumebilepaikoista

- narkattu ulkonäkö

- viiltelyarpia käsissä

- ylipaino

- ei harrasta mitään urheilullista

- kalansuu (aka. feministisuu eli suupielet kääntyy alaspäin)

- feminismi missään muodossa

- pronominien listaaminen

- heppaharrastus

- luottotiedot menneet (ei ikävä kyllä selviä aina kuvista)

"Feminismi missään muodossa". Eli nainen ei saa kannattaa tasa-arvoa. Ok. Tuon perusteella sinä olisit minulle no-no.

Tiedät kyllä mitä feminismillä tässä yhteydessä tarkoitetaan ja ei, se ei ole tasa-arvo.

Kaltaisesi ovat sanoneet samaa vuosikymmeniä. "Kannatan tasa-arvoa mutta tuo ei ole tasa-arvoa syystä x." Sukupolvet vaihtuu, perustelut pysyy.

Vierailija
86/92 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset joilla:

- pelkkiä kasvokuvia

- kuvia pelkästään lapsesta ja/tai lemmikistä

- persevä/reitevä (ei vaan sytytä, sorry)

- ellei ole erityisen hyvännäköinen niin profiilitekstin puuttuminen

- poly, yms ei perinteinen parisuhde jutut

- tupakointi

- turistit

- pelkkiä salikuvia

tulevat pyyhkäistyksi vasempaan lähes poikkeuksetta

Vierailija
87/92 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset joilla:

- pelkkiä kasvokuvia

- tupakointi

- turistit

- pelkkiä salikuvia

Turistit? Ai siis jos on reissusta kuva? Tosi usein reissuissa tulee ylipäätään kuvailtua enemmän, joten monilla ehkä kaikki fiksut, jonkun muun ottamat kuvat itsestä nyt vaan on reissusta (jos ei siis ole mikään instabeibe, jolla ammattikuvaajan ottamat kuvat). Ei musta arjessa kukaan ota kuvia.

Toisekseen reissaan oikeasti suhteellisen paljon, haluan tehdä sitä jatkossakin ja mieluusti miehenkin kanssa voisin reissata, että on siinä sellainenkin viesti.

Vierailija
88/92 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Feminismi missään muodossa". Eli nainen ei saa kannattaa tasa-arvoa. Ok. Tuon perusteella sinä olisit minulle no-no.

Seuranhakija joka kannattaa aitoa tasa-arvoa ei määrittele profiilissaan itseään feministiksi.

Deittiprofiiliin ei kannata laittaa mitään tasa-arvo- tai ihmisoikeusjulistuksia. Nykyään tasa-arvo ja ihmisoikeudet -käsitteet ovat kärsineet niin pahan inflaation että ne yhdistetään heti vihervasemmistolaisuuteen.

Eiköhän nuo asiat saa ihan näkyä jos haluaa karsia oikeistovouhottajat mätseistään. En minä halua ketään junttia jolle feminismi ja ihmisoikeudet ovat noin paha asia.

Vierailija
89/92 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on vaaleaihoinen🤢

Vierailija
90/92 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset joilla:

- pelkkiä kasvokuvia

- tupakointi

- turistit

- pelkkiä salikuvia

Turistit? Ai siis jos on reissusta kuva? Tosi usein reissuissa tulee ylipäätään kuvailtua enemmän, joten monilla ehkä kaikki fiksut, jonkun muun ottamat kuvat itsestä nyt vaan on reissusta (jos ei siis ole mikään instabeibe, jolla ammattikuvaajan ottamat kuvat). Ei musta arjessa kukaan ota kuvia.

Toisekseen reissaan oikeasti suhteellisen paljon, haluan tehdä sitä jatkossakin ja mieluusti miehenkin kanssa voisin reissata, että on siinä sellainenkin viesti.

Tarkoitin tällä nimenomaan turisteja. Pks asujalle tulee kohtuudella ihan jo niitä jotka tekevät välilaskun ja avaavat tinderin tai piipahtavat viikonlopuksi ja toivovat turistiopasta. Mutta koskee kyllä myös niitä jotka ilmoittaa kodin sijaitsevan vaikka Oulusss tai Jyväskylässä, eli riittävän kaukana ettei spontaani tapaaminen arki-iltana ole mahdollinen.

Nyt kun mainitsit, niin voi olla että tulisit hylätyksi jos vain reissukuvia. Johtuu siitä että omassa menneisyydessä oli ihminen jolle vain ne matkat oli elämää. Perusarki ihan kirosana, vaikka matkaaminen on minustakin mukavaa ei elämäni sen ympärillä pyöri ja haluan panostaa kumppanini kanssa nimenomaan hyvään sellaiseen. Profiiliteksti voi kyllä pelastaa

Vierailija
91/92 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten profiilit vasemmalle jos

- ei kuvaa naisesta

- ei kuvaa naisen kasvoista

- kuvassa masentuneen oloinen

- filtterillä maalausmaiseksi muokatut kasvot

- kasvotatuoinnit tai -lävistykset (isot)

- narkkarifiilikset

- vain yksi kuva eikä tekstiä

- ulkomaalaiset tai muun kieliset

- tutut ja kaverit

- entiset deitit

- feikit/botit

- reilusti lihavat

- epäsiisti olemus

- ikäistään selvästi vanhemmat näköiset

- tyhmänoloiset

Vierailija
92/92 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset joilla:

- pelkkiä kasvokuvia

- tupakointi

- turistit

- pelkkiä salikuvia

Tarkoitin tällä nimenomaan turisteja. Pks asujalle tulee kohtuudella ihan jo niitä jotka tekevät välilaskun ja avaavat tinderin tai piipahtavat viikonlopuksi ja toivovat turistiopasta. Mutta koskee kyllä myös niitä jotka ilmoittaa kodin sijaitsevan vaikka Oulusss tai Jyväskylässä, eli riittävän kaukana ettei spontaani tapaaminen arki-iltana ole mahdollinen.

Nyt kun mainitsit, niin voi olla että tulisit hylätyksi jos vain reissukuvia. Johtuu siitä että omassa menneisyydessä oli ihminen jolle vain ne matkat oli elämää. Perusarki ihan kirosana, vaikka matkaaminen on minustakin mukavaa ei elämäni sen ympärillä pyöri ja haluan panostaa kumppanini kanssa nimenomaan hyvään sellaiseen. Profiiliteksti voi kyllä pelastaa

Aivan niin siis sellaiset, ketkä on paikkakunnalla vain käymässä. Joo, hyvä, ymmärrän. Ei tullut ensin mieleenkään, mutta se on itse asiassa varmaan aika yleinen vasemmalle vetämisen syy sukupuolesta riippumatta.

Eikä mun kaikki kuvat tietenkään olisi reissukuvia (nythän en tinderissä edes ole, vaikka sinkku olenkin). :)