Tinder, mikä saa klikkaamaan heti nope?
Tinder käyttäjät, mikä kuvassa saa teidät sanomaan heti ei? :D
Omani:
- kuva ilman paitaa, mahdollisesti vain vatsalihaksista
- "isämmaa" kaulaketju (sellanen pelkkä ketju yleensä, tiedätte varmaan)
- kaljaa jokaisessa kuvassa / kännissä joka kuvassa
- kaikissa kuvissa useampi henkilö eikä ole selvää kenen profiili on
- todella huonolaatuinen kuva
- kertakaikkiaan vaan susiruma
Jos olen kahden vaiheilla niin pistän yleensä ei jos tyypillä ei ole mitään tekstiä itsestään.
Kommentit (92)
Pelkkiä bilekuvia, naisia kainolossa, tupakoi.
Saliselfie tai lihastenesittelykuvat.
Salikuvat, extreme-harrastuskuvat, liian läheltä naamaa otetut selfiet.
Kaikki kropan esittelykuvat, peiliselfiet ym. Profiilikuvat joissa useampia ihmisiä eikä tiedä kuka niistä profiilin takana?? Kuvat joissa naisia tai lapsia, ilman selitystä. Ei yhtään lähikuvaa. Pelkkiä harrastuskuvia. Useampi läppäkuva missä ks. henkilö ei esiinny. Ei ollenkaan kuvaa tai ensimmäisestä kuvasta ei ilmene kuka olet. Poseerauskuvat (malli ym.). Ei hymyä yhdessäkään kuvassa.
-Kuvissa näkyy rööki suunpielessä
-Lihasten pullistelukuvat
-Kuvissa esiintyy myös nainen/lapsi
-Kaverikuvat ekana kuvana
-Moottoripyörä/mopo/tms kuva
-Rumat tatuoinnit (ei siis kaikki)
-Isokokoinen koira (pikkukoira vielä menee)
-Ei minkäänlaista kuvausta eikä myöskään esim. intagramia linkitetty, että voisi saada muutaman kuvan lisäksi muutakn tarttumapintaa
-Kaljut (ei vaan iske)
-Kuvauksessa käy ilmi, että asuu eri paikkakunnalla/eri maassa
Aika monta noista edellä olevista. Mulla taas pienet koirat on turn off. Rumat tatskat, tupakka, kaljottelu, kylppäri- ja saliselfiet, ei paitaa
- aurinkolasit kaikissa kuvissa tai naama muuten peitettynä
- ei yhtään kunnon kasvokuvaa
- rumat tatuoinnit ja liian paljon tai liian isot tatuoinnit
- vatsalihaskuva peilin kautta ja takana rojua
- kaikki kuvat ammattilaisen ottamia
- lapsia ja naisia kuvissa, muttei mitään selitystä miksi
- heviletti
- rööki suussa
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 15:30"]
Tinder käyttäjät, mikä kuvassa saa teidät sanomaan heti ei? :D
Omani:
- kuva ilman paitaa, mahdollisesti vain vatsalihaksista
- "isämmaa" kaulaketju (sellanen pelkkä ketju yleensä, tiedätte varmaan)
- kaljaa jokaisessa kuvassa / kännissä joka kuvassa
- kaikissa kuvissa useampi henkilö eikä ole selvää kenen profiili on
- todella huonolaatuinen kuva
- kertakaikkiaan vaan susiruma
Jos olen kahden vaiheilla niin pistän yleensä ei jos tyypillä ei ole mitään tekstiä itsestään.
[/quote]
samat ja lisäksi esim.:
kuvassa nainen tai kuvassa on ollut nainen joka rajattu huonosti pois
ei valokuvaa
vain yksi valokuva
valokuvat selvästi vanhentuneita
yhteisiä tuttuja/kavereita
herutuskuvat
usko,aattet ja arvot joita kuvista voi päätellä eivät kohtaa omiani
rumat ilmeet ja muu naaman vääntely tai naama rutussa
muka hauskat visikuvat mille ei naura kukaan
keskisormi pystyssä
julkkis
Ällöttävä, kliseinen ja nälkävuosiakin pidempi esittelyteksti! Vooooi helvetti!
sama etunimi ku omalla isällä/veljellä
Pelkkiä extreme-harrastuskuvia. En itse harrasta mitään tällaisia.
Tänne on listattu naisten mielestä 13 ärsyttävää asiaa miesten tinder profiileissa: http://sketsi.net/2015/07/13-arsyttavinta-tinder-miestyyppia/
Siis miehen kuuluu alottaa keskustelu, tarjota koko treffi ilta ja lukee mun ajatukset!! :D
-Naisten profiilissa ensimmäinen kuva koirasta, kissasta, hepasta tai jostain perkeleen elukasta, en minä mitään elukkaa etsi.
-Kaikki kuvat jotain maisemakuvia, ihmisestä ei yhtään tai korkeintaan 100 metrin suojaetäisyydellä otettu eli todennäköisesti susiruma.
-Ainoana kuvana yläviistosta otettu selfie eli haettu se ainoa suunta mistä näyttää hyvältä. Menettelee tietysti, jos nainen ilmoittaa pituudekseen alle 130 cm.
-Salilla peilin kautta otettu pullistelukuva on naisen kohdalla kans ehdoton turn off. Tietysti jos vittumaista narsistia etsiskelisi...
-Kymmenen kuvaa jotain kliseisiä aforismeja, tai oikeastaan jo ensimmäinen saa painamaan Nope.
-Ja ne saamarin yhteiskuvat, josta ei edes tiedä kuka mahdollisesti voisi olla profiilin omistaja.
-Kuva, josta rajattu joku heppu kaulailemasta.
Näillä kriteereillä joutuu 9 kertaa kymmenestä profiilista painamaan nope, eli kyllä teillä naisillakin kannattaisi niitä profiilejanne miettiä.
Rööki, kalja, lapsi...
Ja jos esittelyssä lukee, joihinkin syihin perustuva kehotus pyyhkäistä vasemmalle. Tyyliin "jos oot pinnallinen ja tykkäät bilettää, niin pyyhkäise vasuriin". Eihän siinä mitään, toivomuksia saa olla, mutta tuollaisista negaation kautta esitetyistä toiveista tulee ylimielinen kuva. Esimerkinkin voisi kirjoittaa esim. "jos olet syvällinen ja tykkäät viettää la-illan kotona, niin olet minun nainen". eri,
Sellainen perinteinen AV-mammaolemus eli ylipaino, tupakka, paskainen pieruhuppari, vaimotukka jne.
1. kaikki wt-piirteet: kalja, tupakka, tatuoinnit, lävistykset, isänmaallisuus, laivalla otetut kuvat... vaatetuksessa vaimarit ja bändipaidat :D niin ja jotkut torikojusta hommatut aurinkolasit
2. kaikki autonrassaukseen tai muuhun moottoripärinöintiin liittyvät kuvat
3. ylipäätään huonot kuvat; suttuset selfiet, saliselfiet, selkä kameraan päin-poseeraukset
4. pitkät hiukset tai muuten typerät hiukset, suurelta osin kaikki parrat/viikset, kaljamahat :D
Ylipaino, tyylittömät vaatteet joka kuvassa, pelkkiä salikuvia, suomileijonat ja kiitos veteraaneille -paidat.